dagliga tankar

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
var in i en ny butik
så nice

där fanns ett paradis av saker..leksaker för vuxna..hehe
längst in..naughty things
piskor..handklovar..saker att hänga upp sig med i taket.en fotölj med spännen så man kunde spänna fast någon och leka..hihi massor av kul

MEN det ingick ingen man ..suck.för jag vill leka tillsamans med någon ju.snyft
Inte vara ledsen, jag anmäler mig frivilligt! Ska nog se till att du njuter, men först får du sitta fastspänd i stolen och se på när jag förbereder mig...[}:)];) Det kallar jag erotisk tortyr...

såååå glad blev jag nu.när???? NU..hihi
 

greven66

Medlem
Kön
Man
wanna tie you up........and tease you and make u beg for more........trots du inget ser pga bindeln du har för ögonen.......[}:)]
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
i like...more please

dagens tankar..hmmm låt mig se


mina tankar har varit på en viss man här på forumet.
Drömde mig bort dit han och jag kunde vara tillsammans och utforska,testa och njuta i timmar.

glad för att jag har min vilda fantasi och förmåga att drömma.

puss
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
i like...more please

dagens tankar..hmmm låt mig se


mina tankar har varit på en viss man här på forumet.
Drömde mig bort dit han och jag kunde vara tillsammans och utforska,testa och njuta i timmar.

glad för att jag har min vilda fantasi och förmåga att drömma.

puss

Tänk om man kunde få vara den mannen...! :love: :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
var i omklädningsrummet på badhuset.
satt och väntade..i en spegel så såg jag en sååå vacker tjej.
hon duschade..och hade ingen aning att jag såg på henne.

tvålade in sin kropp..kurvig,små perfekta bröst.styva vårtor.följde hennes rörelser med blicken.Hon tvättade sitt långa hår..tänk vad kvinnan är vacker.

sedan kom hon ut till omklädningsrummet.
torkade sig..tassade runt naken.
smorde in sig..åhhhh tänk er ..händerna som glider över brösten...eller över låren ...
hon tar på sig sina trosor..och ska torka sitt hår.
ställer sig brevid där jag sitter..sätter på blåsen.Kan inte sluta titta.
hon böjer sig fram och låter den varma luften blåsa över håret...hon rufsar liksom till det..vilket gör att hennes bröst rör sig ..

Vill ställa mig bakom..kupa mina händer runt..hålla fast.ser så mjuka ut.
sedan smeka hennes rygg ner över hennes stjärt.

jaja vilka tankar...NU är jag KÅT..flerr som blev det???
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Oj vilken saftig story du berättar skeda! ;) Blev heltänd. Var hon yngre, jämnårig eller äldre än dig?

Själv sneglade jag häromdagen på en pingla som köpte batterier. Jag undrade just vad hon skulle ha dem till. Kanske till nån lite sak i byrålådan. Hon bestämde sig för ett tiopack AA-batterier iaf. Hon verkade liksom inte vara typen som går runt med ficklampa jämt....;):D
 

erka10

Medlem
Kön
Man
var i omklädningsrummet på badhuset.
satt och väntade..i en spegel så såg jag en sååå vacker tjej.
hon duschade..och hade ingen aning att jag såg på henne.

tvålade in sin kropp..kurvig,små perfekta bröst.styva vårtor.följde hennes rörelser med blicken.Hon tvättade sitt långa hår..tänk vad kvinnan är vacker.

sedan kom hon ut till omklädningsrummet.
torkade sig..tassade runt naken.
smorde in sig..åhhhh tänk er ..händerna som glider över brösten...eller över låren ...
hon tar på sig sina trosor..och ska torka sitt hår.
ställer sig brevid där jag sitter..sätter på blåsen.Kan inte sluta titta.
hon böjer sig fram och låter den varma luften blåsa över håret...hon rufsar liksom till det..vilket gör att hennes bröst rör sig ..

Vill ställa mig bakom..kupa mina händer runt..hålla fast.ser så mjuka ut.
sedan smeka hennes rygg ner över hennes stjärt.

jaja vilka tankar...NU är jag KÅT..flerr som blev det???


mmm...grymt sexig fantasi :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Oj vilken saftig story du berättar skeda! ;) Blev heltänd. Var hon yngre, jämnårig eller äldre än dig?

Själv sneglade jag häromdagen på en pingla som köpte batterier. Jag undrade just vad hon skulle ha dem till. Kanske till nån lite sak i byrålådan. Hon bestämde sig för ett tiopack AA-batterier iaf. Hon verkade liksom inte vara typen som går runt med ficklampa jämt....;):D

Hon var yngre...
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
var i omklädningsrummet på badhuset.
satt och väntade..i en spegel så såg jag en sååå vacker tjej.
hon duschade..och hade ingen aning att jag såg på henne.

tvålade in sin kropp..kurvig,små perfekta bröst.styva vårtor.följde hennes rörelser med blicken.Hon tvättade sitt långa hår..tänk vad kvinnan är vacker.

sedan kom hon ut till omklädningsrummet.
torkade sig..tassade runt naken.
smorde in sig..åhhhh tänk er ..händerna som glider över brösten...eller över låren ...
hon tar på sig sina trosor..och ska torka sitt hår.
ställer sig brevid där jag sitter..sätter på blåsen.Kan inte sluta titta.
hon böjer sig fram och låter den varma luften blåsa över håret...hon rufsar liksom till det..vilket gör att hennes bröst rör sig ..

Vill ställa mig bakom..kupa mina händer runt..hålla fast.ser så mjuka ut.
sedan smeka hennes rygg ner över hennes stjärt.

jaja vilka tankar...NU är jag KÅT..flerr som blev det???
-------------------------
mmm...ja,gissa:p:p
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Gymmet! Man kan ju dö av kåtslag för mindre..;)

Så sjukt mycket snortighta rumpor i jazzbraller eller vad de nu kallas. Mm..det spanas mycket..ett under att man kan hålla tankarna och kroppsutbuktningarna i styr egentligen... Träningen blir något som gör att man kan koncentrara sig *visslar*

Många fantasier.. speciellt om man får ögonkontakt med nån pudding.. Ta någon på strechingmattorna medans hon kör utfall :p
 
Toppen