Dansgolvsflört?!

G

Guest

Gäst
Halloj onanister!

Vill starta en tråd om flört/raggning på dansgolv för oss som gillar att dansa.
Jag kan tycka det är häftigt å pirrande skönt att gå ut, iklädd ett par tunna byxor utan kalsonger under, eller med ett par "sliddriga" satin-boxershorts...känns ju nästan som att va naken under då...:) Pungen skall också vara nyrakad å slääät.

Vad tycker ni tjejer om känslan av att "stöta till/dansa emot" en killes kön på ett tätt, svettigt, erotiskt ångade dansgolv? Förhoppningsvis har man utväxlat en lite längre blick innan...
Själv njuter jag av att känna en tjejs rumpa (ofta har ni tunna, tajta kläder) gnidas mot mitt kön :) Om jag inte har onanerat på 2-3 dagar innan, så blir mitt ollon extra känsligt...ibland har jag dragit tillbaka förhuden (med en snabb rörelse ´på ett tätt dansgolv, utan att någon märker det) å på så vis blivit ännu känsligare :)
Kan ibland få ett HÅRT stånd då... Ibland märker jag hur vissa tjejer låtsas "dansa emot" med handen mot kuken, eller rumpan. Hur många av er tjejer brukar göra nått sånt/liknande?
Vad har killarna för erfarenheter av halvfart/stånd på dansgolv?!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:D Det är ju klart upphetsande att dansa lite dirty!! Jag brukar ofta i baren eller på väg till och från dansgolvet "råka" gå så nära att mina bröst stryker mot en arm eller en hand. Och då är jag ju inte klädd i lusekofta precis....:D
 

stingen

Medlem
Kön
Man
:D Det är ju klart upphetsande att dansa lite dirty!! Jag brukar ofta i baren eller på väg till och från dansgolvet "råka" gå så nära att mina bröst stryker mot en arm eller en hand. Och då är jag ju inte klädd i lusekofta precis....:D

`låt mig vara din arm´*ler*
 
G

Guest

Gäst
Misswet, det låter härligt! Kul å spännande att tjejer vågar "ta för sig" med lite "dirty moves"... Sitter med kalsongerna vid anklarna här..å smeker ett HÅRT stånd...fantiserar hur det skulle kännas att lååångsamt känna hur du glider förbi min hand i baren...tihi..
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
;) Åh att stå i baren och hänga...på höga klackar och i snäv kjol och låta stjärten puta ut så att folk måste riktigt tränga sej förbi.....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är ju bara sååå upphetsande. Det där subtila...att komma åt någon med brösten så att vårtorna styvnar, eller att gnida rumpan mot ett skönt stånd utan att det verkar som om det var meningen...ooops där hände det igen och igen och...[:0][:0][:0]...skulle jag[:0] ...va[:0] ...ja det skulle jag;)
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Härlig att dansa tryckare och känna tjejens bröst mot en. Sen kan det ju hända att den börjar växa lite där nere. Kan kännas lite genant ibland men ofta så trycker tjejerna sig lite extra nära under dansen då :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmmm
man blir verkligen suuugen att gå ut & festa & flirta..

vackra kvinnor i läckra kläder...
som man kan flirta hejdlöst med:)
 

greven66

Medlem
Kön
Man
är så härligt med det spelet....då man "vet" vad den andre tycker å tänker..men retas..å hetsar...tex en tjej som står "ALLDELES för nära " bakom å trycker sej emot..

Blir krogen i helgen...ska spana efter miss wet i kjolen då..sakta glida närmre:cool:
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Självklart händer det att man flörtar på dansgolvet!
Jag kan inte riktigt med sällskapsdans, så jag håller till på discogolvet och där dansar man ju inte tätt med någon,
om man inte vill ;)
Trevligt också att snudda någon som Misswet skriver om.......:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Självklart händer det att man flörtar på dansgolvet!
Jag kan inte riktigt med sällskapsdans, så jag håller till på discogolvet och där dansar man ju inte tätt med någon,
om man inte vill ;)
Trevligt också att snudda någon som Misswet skriver om.......:p

bäst man passar sig efter vad du skrivit i en annan tråd;)

men dansa, det e såååå härligt & sen flörta på det

MÅSTE ut & partaja:D
 
G

Guest

Gäst
Härligt å höra att fler gillar denna typ av "dirty dancing"...:)
Vi borde ju boka en kväll på nått dansgolv ihop...*ler*

Det absolut häftigaste jag varit med om i detta "sammanhang" var en nattklubbsspelning med The Creeps. Tjejen jag flörtat med..smyger ner sin hand till gylften, mitt under spelningen på ett tätt packat dansgolv. Vi står längst bak med en pelare bakom oss. Rätt som det är...drar hon ner blixtlåstet, plockar ut kuken, å runkar mig 8-12 tag...sååå häftigt/upphetsande!!...sedan stoppade hon in kuken med ett retsamt leende...
Jag fick upp ett finger under hennes trosor, men hann inte komma så långt...
Tyvärr flörtade hon vidare under kvällen, så nått sex ihop blev det inte...men runkögonblicket är ett minne för livet!
 

brakille

Ny medlem
Ålder
44
Kön
Man
Dansade med en tjej en gång. Gick ganska hett till. Helt plötsligt har jag handen i hennes trosa och pillar lite på hennes fitta och anal, men det var ju ett lite kinky ställe med tjock rök över dansgolvet så sådana saker kunde ju hända ibland.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Att dansa tryckare med någon som dansar bra, och känna hur våra kroppar dansar i takt samtidigt som vi trycker oss mot varandra är sååå sexigt och skönt:oops:
 
Toppen