Deep Throat...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag sög på min dildo igår kväll och testade hur lång ner jag kan gå.
Det är en rabbit-modell, ganska grov modell, jag lyckades komma ner ungefär 12-14 centimeter sen började jag "ulka" rätt bra...men som sagt den är grövre än en normal kuk så jag kan nog bättre...

Hur är de för er andra...gör ni deep throats och vill gärna jämföra lite hur djupt man kan klara...

Tar gärna tips på att bli bättre för jag gillar det verkligen!
 

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är ganska duktig på det. Det är lite olika med storlekarna, men normalgrovt klarar jag 18-20 cm, mer om jag får vänja mig lite.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är ganska duktig på det. Det är lite olika med storlekarna, men normalgrovt klarar jag 18-20 cm, mer om jag får vänja mig lite.

WOW jag måstet träna mer...sen har jag inte direkt mätt när jag sugit av killar....typ stanan mitt i och dra fram ett måttband är inte riktigt grejen ;)

Jag har flera gånger fått ner manligheten hela vägen, bara slappna av och fokusera så går det hur bra som helst...men vet inte hur långa/stora de varit...är 18-20 normalt?
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
18-20 är nog normalt, även om det sägs vara över snittet.

Vet inte hur mätningarna går till och hur forskarna hanterar eventuella bortfall.

Men 100 män och en Satcha med måttband som får mäta varje kuk skulle vara intressant forskning ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Träffade en kvinna för många år sen, en petite kvinna
Som är den enda som tagit hela min hårda kuk ner i halsen
Härligt

Men uppskattar inte att nån klöker på min kuk...
Så jag låter kvinnan som suger mig sköta djupet
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Har ingen koll på hur stora jag tagit. Men inte många jag inte har klarat av.
Men jag övar med en dubbeldildo som inte är så grov. Den är ganska böjlig av sig så den är lätt att få ner.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar ju stora, att ta den djupt är inte så stort problem vad gällande längden. Däremot om den är tjock så kan det bli problem. Både käkmässigt, men speciellt när den når svaljet och det bara tar stopp. Har hänt några gånger jag stött på den storleken. Älskar dock att runka dessa kukar och titta på dem.
 

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
WOW jag måstet träna mer...sen har jag inte direkt mätt när jag sugit av killar....typ stanan mitt i och dra fram ett måttband är inte riktigt grejen ;)

Jag har flera gånger fått ner manligheten hela vägen, bara slappna av och fokusera så går det hur bra som helst...men vet inte hur långa/stora de varit...är 18-20 normalt?

Övning ger färdighet, så är det. Jag tyckte också det var svårt i början men det blir lättare när man kommer på hur man gör det bäst.
18-20 är en rätt rejäl kuk.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Häftigt att kunna ge en ordentlig deep throat. Har testat några gånger när jag sugit och det är inte helt enkelt. För min del har det liksom fått lov att ta lite tid, nästan som att man öppnar sig lite om man lugnt och fint trycker på i omgångar. Är väl mest att man vänjer sig kanske.

Håller med om att det är svårare med en riktigt grov kuk. Vid ett tillfälle sög jag en man med riktigt lång men inte så tjock kuk. Det var superhärlig att känna ollonet glida fram och tillbaka i halsen. Han kom supersnabbt och jag ångrar nu att jag inte lät honom komma medan hela kuken var inne. Tror det skulle vara jätteskönt.

Spännande att öva med en dildo! Har inte tänkt på det, tycker dock att dildos är mycket strävare och mindre följsamma, men det kanske funkar att öva på. Måste provas!

Vore kul och höra mer hur andra övar eller upplever det! Skulle gärna bli proffs på det ;)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
@SpermaKungen Bra inlägg!

Jag måste också ta det lite lugnt, inte som på porr där de bara trycker på, men det går bra och jag tycker också det är en härlig känsla i den närhet som uppstår...och rätt porrigt också.

träna på dildon gör jag rätt ofta för jag tycker det är upphetsande, men som du skriver, den är rätt olik en kuk och lite oskön att trycke ner. Någon som har förslag på annat jag kan träna på (förutom era egna kukar då ;) )
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
@SpermaKungen Bra inlägg!

Jag måste också ta det lite lugnt, inte som på porr där de bara trycker på, men det går bra och jag tycker också det är en härlig känsla i den närhet som uppstår...och rätt porrigt också.

träna på dildon gör jag rätt ofta för jag tycker det är upphetsande, men som du skriver, den är rätt olik en kuk och lite oskön att trycke ner. Någon som har förslag på annat jag kan träna på (förutom era egna kukar då ;) )

Korvar, alltså riktiga korvar. Finns ju alla möjliga storlekar och längder nu. Stoppa dem i en kondom och kuk-känslan blir nästan löjligt lik.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Korvar, alltså riktiga korvar. Finns ju alla möjliga storlekar och längder nu. Stoppa dem i en kondom och kuk-känslan blir nästan löjligt lik.
Fan att man inte lärde känna dig för 20 år sedan ;)
Mycket bra och kul idé som jag bara måste testa nu! Risk dock att man blir hungrig, men då får man väl äta upp korven...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fan att man inte lärde känna dig för 20 år sedan ;)
Mycket bra och kul idé som jag bara måste testa nu! Risk dock att man blir hungrig, men då får man väl äta upp korven...

Jag blir alltid hungrig efter sex sååå.:LOL:

Nä men det är faktiskt ett perfekt substitut. Nu låter det här fel, men "köttkorvarna" idag som har 100% kött är mer fasta och känslan där är löjligt lik.

P.S ja, jag har testat använda som dildo också med kondom då givetvis :p
 
Toppen