Den 1:a orgasmen i ditt liv.....

storlek78

Medlem
Kön
Man
Hur fick du orgasm den första gången????
Jag klättrade i allt jag kunde klättra i, träd, lyktstolpar m.m.
I fem-sexårs åldern når jag segade upp i ngt. klätterobjekkt så kände jag sköna kittlingar i snoppen. Detta upprepade sig, o tillsammans med min kompis, praktiserade vi detta. Vi kalladdae det för "goa-goa".
O det var det, höll på tills det kom spermautlösning i kalsingarna o höll på ett tag tills att man lärde sig använda högern....
Känner ngn. igen sig????? Hör av er.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vid onani vid 16 års ålder, kommer ihåg att jag gned mig mot en kudde och att det nästan blev lite för skönt, fick hjärtklappning och blev varm i kroppen.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Kommer inte säkert ihåg - jag klängde också upp och ner för stolpar som 5-6-åring och tyckte det var kittlande och skönt, men regelrätt orgasm - nej, inte ens torr.

Första våta orgasmen jag kommer att tänka på nu är när jag var 11 (tidigt utvecklad) och fick utlösning till reklamen för Gahns saltvattenstvål där en naken vacker flicka gick ut i vattnet. Lite rörande faktiskt. Jag skulle nog runka till den bilden (fastän den var ganska oskyldig) igen av sentimentala skäl om jag snubblade över den. :)
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Kollade ganska mycket på porrfilm när jag var i 12-13 års åldern eller så när jag hittade pappas filmer :p, blev kåt och så men visste inte vad jag skulle göra åt det. Så man satt mest bara och pillade men det var aldrig skönt direkt. Sen nån gång så fick jag för mig att göra samma sak som en tjej i filmen (som onanerade) och då kände jag efter ett bra tag att det började pirra ganska skönt, så jag fortsatte fortare och fortare. Tillslut så fick man den där väldigt skumma men vääääldigt spännande känslan :)
 

iamking

Ny medlem
Kön
Man
jag har gjort så också, exakt likadant men aldrig med nån annan, gjorde det överallt tills jag lärde mig runka.

Mr
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Humm gick väl i sjuan då och fick låna av en kompis P-filmer.... "The woman who loves men: part 1" av Teresa orlowski och jag hade aldrig sett så mycket porr då så det tog inte många scener in i filmen innan det sprutade över täcket.

Onanera Mera
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag har mina första sexuella minnen från 6 års ålder. Första gången jag runkade var jag 10 år. 12-13 år var jag första gången det kom något ur ballen:D

Keep on going!!
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Det var nog vid tretton, i badrummet.

Sedan fick jag låna en del gamla p-rullar av en kompis, som snodde dem av sin farsa. Riktigt dåliga 70-talsfilmer där killarna hade lika mycket mustasch som hår på huvudet. Scenerna (och soundtracket) brukade gå i repris två-tre gånger per historia.

Men jävlar vad det gick. Kunde dem utantill till slut.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag var nog 15-16 år och prövade att smeka mig med lite hudlotion för första gången... Tidigare hade jag bara pillat lite men aldrig fått en riktig orgasm.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Jo,Marre
När jag var "sex" så lekte jag med tjejer...
O vi kollade på varandra, ganska intimt...
Gned min grej på min tjejkompis, o hade skönt,båda.
Början till ett skönt sexliv---
 

Bender

Ny medlem
Kön
Man
INtressant att höra om klättring och pirr i kuken !
Hade glömt av mattställningen hemma på gården där jag brukade hänga armkrok och dra mig upp i tioårsåldern. Pirrade i kuken så man blev helt galen ... Morsan undrade nog varför jag var så jävla tänd på att hänga där ;)
Vet inte hur det funkar och känns inte så längre ( tror jag), men kanske skall prova igen ? Gå på gymet och spruta träningsbyxorna fulla...[}:)]
 

iamking

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet att nån tjej åkte ner alltid en stång på brandstationen, hon visste inte varför hon gillade det så mycket när hon var ung, men hon kom på det lite senare när hon blev äldre. :p :p :p :p

//MR T 2004
------------
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
fick första riktiga orgasmen för några år sedan när jag köpte en massagestav. provade den först på låg hastighet,och sen när jag provade på högsta bara stönade jag och blev som tokig,kom sååå skönt.
 

teamoni

Ny medlem
Kön
Man
fick min första nån gång i 6:an tror jag. Jag och en tjej kompis låg och gnuggade oss mot varandra och lekte att vi hade sex. (hade ju redan kommit på att det var skönt när man gnuggade på henne där nere) Så helt plötsligt så började hon suga på mitt bröst samtidigt som vi gnuggade, då gick det. Ordentligt. Tänkte inte just då vad det var som hände men har ju kommit på efteråt att det var min första orgasm.
:D

*sagt till pojken i ett kåt tillfälle* -Får jag mumsa på dig så får du låna mina bröst.
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick min första när jag var runt 13 år. Bodde granne med skolan och genom vardagsrums fönstret kunde jag se hur andra gick till skolan. Stod naken bakom gardinen och tittade på tjejerna och runkade. Det gick förbi en grupp tjejer från min klass och då gick det för mig. Satsen flög högt i gardinerna nånstans och fick städa ordentligt efter mig....och yes....fortsatte med mer runkande den dagen:p:p
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är egentligen ett ganska tråkigt svar eftersom jag fick mina första orgasmer i sömnen när jag närmade mig 14 års ålder. Mamma hade berättat att man i min ålder kunde få fläckar på pyjamasen och att det inte var något farligt. Jag minns den sköna känslan precis som jag kände att det gick men det var ju också lite skämmigt. I synnerhet om man sov borta. Det var ju inte bara på pyjamasen det blev fläckar utan även på lakanen.

En kväll sedan jag fyllt 14 låg jag i sängen efter det jag lagt mig och rörde lite vid kuken. Jag kom på att det kändes väldigt skönt att dra förhuden fram och tillbaka över ollonet och gjorde så tills jag kände det där sticket i ryggraden som jag känt i sömnen, när sperman kom. Men nu fick jag för första gången se sperman spruta ut och bilda en liten varm pöl. Jag gick aldrig upp och torkade bort den utan den fick torka in och mamma trodde förstås när hon såg pyjamasen nästa morgon att jag fått en "nattlig utlösning".

Jag hade faktiskt inte hört någon berätta att man kunde framkalla orgasm med handen på det här sättet så det var en trevlig erfarenhet. Det var ju på den tiden som många trodde att man kunde få håriga handflator och bli flatögd (vad nu det är) om man onanerade för mycket. Eller att det där vita som rann ut var en del av ryggmärgen så att man alltså riskerade att bli lam. Men mig skrämde det inte.

Tänk om någon berättat då att det bara var nyttigt att onanera och att göra det ofta, gärna flera gånger om dagen. Då hade säkert min kuk varit utsliten vid det här laget.
 
Last edited:

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
11 år gammal till postorderkataloger och tvålreklam där en söt tjej visade brösten :). Väldigt oskyldigt. Har blivit mindre oskyldigt med åren
 

Kåtsmurfen

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror jag var 13-14 när jag och granntjejen hittade en halvt sönderrunkad porrtidning i parken.. Hade trädkoja på den tiden, så de blev upp i kojan och kolla bilder.. testade att pilla lite på varandra.. Hon runkade mig till utlösning.. Blev lite chockade båda två när de där vita kom flygande ur kuken..tyvärr var man ju grön just då, så kunde inte återgälda orgasmens, men de löste vi under senare träffar.. Helvete va vi knulla, sög och sprutade i den kojan... Undrar om den finns kvar??
 
Toppen