Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev så kåt av de svarta kukarna så det blir en omgång med mina dildos innan jobbet:love:
Citerar mig själv:LOL:
Vissa dagar är det mer skönt än andra. Idag var det sjukt skönt att bli rejält knullad av mina stora dildos på badrummet. Det blev väldigt mycket försatser i takt med att dildosarna blev större. Avslutade det hela med de sköna filmklippen ovan i en kraftig orgasm som gjorde mig helt matt. Nyknullad och lycklig på jobbet idag.:love:
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
https://www.waybig.com/video/mouth-breeder-extended-clip-sketchy-sex-474207.html

Jag kickar igång tråden med ett av mina ABSOLUTA favorit klipp!

Killen att hålla ögonen på är Grey Gold, en riktigt söt kille som får kuk och sperma i både mun och röv och han är riktigt hungrig! Han suger kuk som en gud och ber om att killarna ska spruta i honom! En riktig cumwhore.. önskar att jag va med honom och fick dela dessa kukar med honom ;)

Jag sprutar alltid när han rider killen i slutet och sperman rinner ur hans nyknullade pojkfitta och ner på kuken som han sedan villigt hoppar på igen!

Tycker ni om klippet?
Det här är porr när det är som bäst. När dem älskar med varandra och njuter av varandra. Precis så här vill jag ha det. Inga hårda tag eller våldsamheter utan bara skön respektfull sex.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Stort ollon.:

Supersprut i bil:


Lång men inte styv:

 
Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Ska ikväll kolla in Jean Daniel Cadinots gay klassiker LES MINETS SAUVAGES (1984) . Mmm - äkta nostalgitripp från Golden Age, snyggtuffa killar på straffskola en bit utanför Paris, spännande intriger, inte bara sex, men sexet är för den delen läckert utfört också! (y)
Håller med dig helt!!! Jag har sett det mesta av Cadinots produktion och vill man inte bara se jäkligt bra sex utan riktigt bra film så är Cadinot nr 1.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu kollat runt lite bland inläggen här, bara funderar är det så bögar lever eller är det bara som vi ska tro det. Grövsta kuken och det största arslet är det det som gälller.
Nä, en riktig grupprunk där man hjälper varandra, normala kukar sim sprutar sin sperma , då kan alla vara med i vilken grupp man än sorterar över om man nu måste det.
Som andra redan sagt: porr är fantasi, inte verklighet.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:
Toppen