Den enorma tråden om nakenbad

Fru Snusk

Medlem
Kön
Kvinna
Jag och min man hänger en del på ett nakenbad på västkusten, där händer det ju att vi visar upp oss. Får sån kick av alla ”runkgubbar” som springer runt med kuken i vädret. En del tjejer & par blir besvärade av dom, men jag älskar den sortens uppmärksamhet. Så länge som dom inte står en halvmeter ifrån.
Har lärt känna några ”locals” som hängt där i många år och runkat till par, och många av dom är riktigt snälla.
En gång hittills så har en fått spruta på mig.
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag och min man hänger en del på ett nakenbad på västkusten, där händer det ju att vi visar upp oss. Får sån kick av alla ”runkgubbar” som springer runt med kuken i vädret. En del tjejer & par blir besvärade av dom, men jag älskar den sortens uppmärksamhet. Så länge som dom inte står en halvmeter ifrån.
Har lärt känna några ”locals” som hängt där i många år och runkat till par, och många av dom är riktigt snälla.
En gång hittills så har en fått spruta på mig.

Sista 1-2 åren, så jag träffat på flera tjejer på nakenbad, som är precis som du beskriver.
Dom går igång på se killar runka och samlas omkring dom.
Vi par tillfällen, så har även tjejerna lev ut och vinkat in en del killar och låtit dom spruta över dom.

Något jag även upplevt med ett ex på nakenbad, så har sett detta från båda sidorna :love: .

Jag tycker även att det blivit mer vanligt med sex på nakenbad, eller så är det kanske att man dras till det:p;)
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hej

Vet någon om nakenbadet i Lomma är stängt/öppet?
Läser på nätet att man stängt det och velat flytta det, men sen att det finns dom som åkt dit?
Någon som varit där nyligen och har koll?
 

lagomlång

Medlem
Kön
Man
Hej

Vet någon om nakenbadet i Lomma är stängt/öppet?
Läser på nätet att man stängt det och velat flytta det, men sen att det finns dom som åkt dit?
Någon som varit där nyligen och har koll?
Hade också velat veta detta. Har försökt läsa mig till det men finns inget direkt ja eller nej svar på frågan.
 
Berätta gärna mer om Vätterviksbadet ( Nudistdelen alltså ) Hur hittar man dit,
och brukar det hända något "spännande" där ?
hej
Man kan parkera vid vägen efter campingen mot motala å gå ner över gärdet. Annars parkerar man inne på campingen och går en stig in i skogen bredvid vattnet åt motalahållet. Är en liten promenad men väl värd det (tycker jag). Och ja det kan hända spännande saker
 
Toppen