Den enorma tråden om nakenbad

ppnswede

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min tjej var ute med en kompis på hans båt för några år sedan. Vi brukade åka ut tillsammans ibland och oftast blev det att vi ankrade upp i någon vik solade nakna.

Efter några timmar nakna tillsammans är man ganska kåt och det är svårt att inte visa det. Tjejen låg i solen med ordentligt våt mus och när man såg det var det omöjligt att hålla kuken slak. Jag såg på kompisen också att han hade svårt.

Jag lämnade dem en stund på rufftaket och gick ner i ruffen för att runka av mej så det skulle gå att vara utomhus igen utan att väcka anstöt. Jag lade mej ner på några dynor i ruffen och drog försiktigt i min stenhårda kuk och tänkte på tjejen och kompisen däruppe på rufftaket.

Efter en stund kände jag hur satsen började rinna till. Jag tänkte att jag klämmer åt hårt om kuken och försöker lägga satsen på magen så jag kan torka upp sedan. Men vilken sats det kom.... Jag råkade spruta mej själv i ansiktet, det kom en stråle på väggen bredvid mitt ansikte och det kom rejält med sperma som rann ner på dynorna också.
Jag försökte torka upp efter mej så gott jag kunde men det blev stora mörka fläckar kvar på dynorna.

Samtidigt kom min kompis ner och undrade var jag tog vägen medan jag höll på att torka. Jag låtsades som jag höll på att rota i en väska efer något. Sedan slängde jag lite grejer över fläckarna på dynorna så de skulle hinna torka.
Hans kuk gungade tungt när han gick omkring så han hade nog också problem med en stor sats som behövde tömmas.

Jag gick upp på rufftaken igen och lade mej bredvid tjejen samtidigt som hag smekte hennes klitta lite i förbifarten. Efter en stund kom kompisen också upp och lade sej att sola.

Nåja det blev en skön dag även om det var väldigt pisamt att spruta ner i ruffen. Fläckarna syntes svagt lång tid efteråt
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Fan vad härlig öppen nakenhet alla verkar ha. Är grymt avundsjuk på många människor på forumet :).

Masturbation for Salvation
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag önskar jag bodde vid vattnet och hade en båt. Verkar vara underbart och dessutom lätt att flytta sig vid behov...
Är det någon som vet om det är vanligt med nakenbad ute i skärgården?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Har testat en nudiststrand en gång men jag hade stånd nästan hela tiden och låg därför mest på magen eller sprang ner i vattnet. Jag var inte mogen för större utsvävningar den gången...
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
jäklar vad sugen jag blev på att åka båt och sola naken... sommar sommar kom hit.. eller söa lite så att man kan åka skoter och sitta inne och mysa vid en brasa.. inte för att vi har någon med det är mysigt i stugan vid den... hehe
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ungdom

jäklar vad sugen jag blev på att åka båt och sola naken... sommar sommar kom hit.. eller söa lite så att man kan åka skoter och sitta inne och mysa vid en brasa.. inte för att vi har någon med det är mysigt i stugan vid den... hehe

Nyss hemkommen från en skotertur... Väntar på att bastun ska bli varm och pilsnern börjar verka. :)
Värmen brukar påverka mig så att jag har svårt att inte få bånge. I så fall får jag väl lösa problemet!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Originally posted by ungdom

jäklar vad sugen jag blev på att åka båt och sola naken... sommar sommar kom hit.. eller söa lite så att man kan åka skoter och sitta inne och mysa vid en brasa.. inte för att vi har någon med det är mysigt i stugan vid den... hehe

Nyss hemkommen från en skotertur... Väntar på att bastun ska bli varm och pilsnern börjar verka. :)
Värmen brukar påverka mig så att jag har svårt att inte få bånge. I så fall får jag väl lösa problemet!

Låter härligt! Runka i bastun är skönt! :D
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Bor i Gbg, älskar att vara naken. Just nu känner jag för det. någon som vet en bra bastu eller en skogsdunge slita av byxor kalsonger, känna vinden vina över kuk och pung.
Ngn intresserad idag??
Originally posted by Runkarkillen

Kul o höra att fler verkat tycka det är gott
med sol o nakenbad!
synd bara att så många fegar ur o inte vågar sola
näck. När man väl börjat med det, vill man
aldrig bada med badbrallor mer.
Några fler här från bohuskusten?
Så kunde vi ju sola ihop..
 

halkan

Ny medlem
Kön
Man
Hej ppnswede

Jag blir så nyfiken. Märkte flickvännen av att du och kompisen
hade "problem" ? Vad tyckte hon om det ? Såg hon till att öka "problemen" ?

/Halkan
 

ppnswede

Ny medlem
Kön
Man
Jodå hon märkte det mycket väl. Hon var själv våt och det glittrade droppar av hennes saft som rann ner i stjärten så hon fick torka ibland. Inte undra på att vi var svällda allihop.

Originally posted by halkan

Hej ppnswede

Jag blir så nyfiken. Märkte flickvännen av att du och kompisen
hade "problem" ? Vad tyckte hon om det ? Såg hon till att öka "problemen" ?

/Halkan
 

ManSthlm

Ny medlem
Kön
Man
Jag är lite nyfiken på vad ni tjejer tycker om nakenbad, och hur många som brukar sola och bad nakna. Vad tycker ni om killar som får stånd när de solar och så? Tycker ni det är jobbigt eller bli ni upphetsade?
Nån som vet något bra nakenbad runt Stockholm där det är hyfsat jämn könsfördelning?
(många frågor på en gång, sorry :D)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Har också haft tankarna på att prova det. Får nog bli långt hemifrån dock. Man vet aldrig vad det finns för kännt folk där :)

Masturbation for Salvation
 
Toppen