Tj58
Välbekant medlem
- Ålder
- 66
- Kön
- Man
Tack, det funkade. Där är lite att studera.Se mitt inlägg om detta från nu i natt.
Tack, det funkade. Där är lite att studera.Se mitt inlägg om detta från nu i natt.
Tack så mycketHäftig bild
Mellan Strängnäs och Malmköping.Vart ligger Björndammen?
Jag älskar att sola naken och är ofta på nakenstrand. Tyvärr är det en massa fluktare som kommer fram och ska snickesnacka hela tiden. Ja jag ligger här alldeles ensam och nej jag behöver inte hjälp med att bli smörjd med solkräm. Lite tröttsamt med alla män som också tror att det är helt ok att stå och glo och dra en runk utan att fråga.
Björndammen ser trevligt utBjörndammen är en klassiker
![]()
Har du själv haft någon skön upplevelse där som.du skulle vilja dela?Uppe på berget ovanför parkeringen och i skogen runt badet händer det en hel del, mest män emellan då.
Trevligt! Är det skyltat? Så man hittar det?Björndammen ser trevligt utfår bli ett besök i sommar
Tack! Vi kanske ses där nångångJa, delvis. Kör över Ågestabron, håll till vr i vägdelningen. Strax efter finns skyltning nedåt vänster.
Vägbeskr finns också på EOS.se hemsida
HärligtJa, delvis. Kör över Ågestabron, håll till vr i vägdelningen. Strax efter finns skyltning nedåt vänster.
Vägbeskr finns också på EOS.se hemsida
Kan tala om att den vägbeskrivningen du fick, är Inte till BjörndammenTack! Vi kanske ses där nångång
Okej, :/Kan tala om att den vägbeskrivningen du fick, är Inte till Björndammen
Läckert! Jag har varit med om liknande och själv haft dam med mig. Var hände detta?En eftermiddag på nakenbadet för någon dag sedan.
Slutat jobbet lite tidigt, 19 grader utomhus och vad är då bättre en lite sol på nakenbadet.
Väl där, så hittar jag en bra plats i lä mellan sten och buskage.
Men efter kanske 45 min så tänker jag att det är en bra början, så fösta solen.
Klär på mig och ska åka hem.
Då får jag se ett par som är igång och har sex. Tänker jag ändå får ta en titt.
Paret ler när jag närmar mig. Det är två män till som närmar sig.
Jag frågar direkt om det är ok att kolla lite.
Ja gärna, får jag till svar.
Efter någon minut, så säger tjejen att jag ska komma närmare. Någon minut senare, -Kom så jag får känna o smaka..om du vill.
Bara 2-3 min senare, så står vi nu 4 män som hon suger o runkar om vart annat. Medans hennes man tar henne bakifrån.
Sen kommer vi en efter en, i hennes ansikt och över brösten.
Otroligt skönt
Dom tackade och började försöka torka bort all sperma.
Detta gillar hon, sa mannen och log.
Bra dag efter jobb