Den enorma tråden om nakenbad

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Intressant tråd. Själv har jag lite erfarenhet av nakenbad och jag tillhör nog den suktande skaran som gärna tittar på lite bus och gos i solen. På Mellby har det varit lite aktivitet varje gång jag varit där. Mitt på dagen, under sommarmånaderna. Dock så brukar myset avta när man stannar till och tittar vilket jag kan förstå. Hur brukar ni känna som ligger och njuter? Hur vill ni att man ska uppträda om man vill ha en liten mysig kik? Vilka stränder rekommenderas och vilka åldrar? Ursäkta trådkapningen men det känns som att vi är ute efter liknande saker i samma område #linda80
 

Grönöga

Medlem
Jag älskar att sola naken och är ofta på nakenstrand. Tyvärr är det en massa fluktare som kommer fram och ska snickesnacka hela tiden. Ja jag ligger här alldeles ensam och nej jag behöver inte hjälp med att bli smörjd med solkräm. Lite tröttsamt med alla män som också tror att det är helt ok att stå och glo och dra en runk utan att fråga.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag älskar att sola naken och är ofta på nakenstrand. Tyvärr är det en massa fluktare som kommer fram och ska snickesnacka hela tiden. Ja jag ligger här alldeles ensam och nej jag behöver inte hjälp med att bli smörjd med solkräm. Lite tröttsamt med alla män som också tror att det är helt ok att stå och glo och dra en runk utan att fråga.

Man blir så trött
På stranden jag hänger ligger ett gäng kvinnor tillsammans för att just freda sig från sånt idiotiskt beteende...
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Finns det nakenbad i Lomma? Hittar bara gamla saker på nätet att den är avstängd pga arbete.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns det nakenbad i Lomma? Hittar bara gamla saker på nätet att den är avstängd pga arbete.
Ribersborg finns väl o e väl inte så långt fr Lomma. Sök även på "Buslistan" på nätet. Där finns många fler och inte bara de officiella, utan just de med mer "bus".
 

MrT

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon som vet några bra nakenbad i Gävleborg? Hittar inte så mycket på nätet, så jag är tacksam för alla som har något bra förslag.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man

JR7615

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Passerade alltid ett nakenbad på mina cykelturer. Vid flera tillfällen slutade besöken med att jag blev avrunkad och sprutade. En av de skönaste orgasmer någonsin. Troligtvis för att det kändes så förbjudet!
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Börjar snart bli tid för bad, letar efter aktuella nakenbad i Skåne. Hittar bara äldre och i tidigare svar nämndes ”buslistan” hittar inte den, länk?
Finns det några koder om man är intresserad av ”bus” eller alla är rakt på och frågar? Vill inte att det blir fel.
 

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag längtar också. För mig blir de att åka till nakenbadet utanför Nora. Någon mer som åker dit?
 

Peterqr

Aktiv medlem
Kön
Man
Börjar snart bli tid för bad, letar efter aktuella nakenbad i Skåne. Hittar bara äldre och i tidigare svar nämndes ”buslistan” hittar inte den, länk?
Finns det några koder om man är intresserad av ”bus” eller alla är rakt på och frågar? Vill inte att det blir fel.
Den här kanske?
 
Toppen