Den förbannade sommaren.

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag var en sväng på stan idag, för att köpa lite förnödenheter samt annat trams. Jag är en sån som sitter rätt mycket hemma på egen hand, så jag försöker ta tillfället i akt att knalla omkring när jag väl har ett vettigt ärende, för att insupa lite atmosfär, titta på folk och känna mig mindre inlåst och insnöad.

Och det var ju jättetrevligt. Alldeles FÖR trevligt kan man säga. Varenda kvinna går ju med snortajta linnen, djupa urringningar och sexiga kjolar. Jag höll som vanligt om sommaren på att dö av kåthet. Jag hade glömt hur det var.
Men det var inte bara kåtheten som höll på att ta kål på mig. Utan också det förbannade faktum att man ska behöva kolla på detta porrskådespel, utan att få deltaga.

Varför klär man sig på detta sätt om man inte är villig att hoppa i säng med vem som helst? Jag förstår inte... Jag har en känsla av att kvinnor är helt ovetande om den ap-natur som präglar mannens hjärna på det sexuella planet. Jag skulle gladeligen sätta på åtminstone 70% av de kvinnor jag såg idag, där på stället om jag fått tillfället. Alltså inte inför resten då, men om nån frågat, så visst, självklart. Detta skulle jag tro gäller omvänt för en väldigt liten del av kvinnorna, vilket också visar att vi tänker väldigt olika.

Jag vill nog inte komma nånstans med det här, men jag önskar att kvinnor förstod vad de väcker för känslor hos män med deras klädsel. :unsure: Jag blir bara deprimerad, för jag vet att det är inte jag som kommer att få tillfället att förverkliga dessa fantasier som rörs upp i var mans hjärna.

*vill bara dö*
 

Kåtpojke88

Ny medlem
Kön
Man
Det där känner man igen, vissa av tankarna iaf. Men att det skulle kännas att man skulle dö av kåthet bara för att det finns lite lättklädda ute håller jag inte med om. Visst kan man bli kåt om man går runt och tänker sånt men annars kan jag iaf klara mig utan att gå och fantisera automatiskt om alla lättklädda tjejer jag ser.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kåtpojke88

Det där känner man igen, vissa av tankarna iaf. Men att det skulle kännas att man skulle dö av kåthet bara för att det finns lite lättklädda ute håller jag inte med om. Visst kan man bli kåt om man går runt och tänker sånt men annars kan jag iaf klara mig utan att gå och fantisera automatiskt om alla lättklädda tjejer jag ser.
Nej, det handlar inte om det. Det är mest så tragiskt att man ska behöva stävja sig och låta skiten dö för att man inte duger.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja tycker det e rätt kul att klä mig sådär och kolla på folks blickar, blir dock aldrig mer än blickar :/

Anti-spamfilter
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag vet hur det är, känner igen mig. När man går på stan på sommaren är så gott som alla tjejer påsättbara. Först möter man en blondin med djup urringning, och man tänker: fan, hon skulle inte vara helt fel... Sen en het brunett, och man tänker: den DÄR tjejen! Så fortsätter det.



With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Ja tycker det e rätt kul att klä mig sådär och kolla på folks blickar, blir dock aldrig mer än blickar :/
Du skulle bara veta vad de där blickarna indikerar. Då skulle du inte ta på dig så lätta kläder i fortsättningen. :D
Vi snackar inget annat än ren skär kåthet, dvs sätta på och sen glömma...
 
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Originally posted by SonPari

Ja tycker det e rätt kul att klä mig sådär och kolla på folks blickar, blir dock aldrig mer än blickar :/
Du skulle bara veta vad de där blickarna indikerar. Då skulle du inte ta på dig så lätta kläder i fortsättningen. :D
Vi snackar inget annat än ren skär kåthet, dvs sätta på och sen glömma...

Snacka för dig själv, dom där lätta kläderna får mig att tänka på barn, villor och giftermål.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkgubbenärpinsam

Snacka för dig själv, dom där lätta kläderna får mig att tänka på barn, villor och giftermål.
Faktiskt får det också mig att tänka på sådant. Men mer indirekt. Bara för att det är "dags" liksom... Men primärt; sätta på och dra. Tyvärr. Ligger nog i mannens natur, även om jag om någon nog ligger längst från denna natur.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Kuken

Originally posted by SonPari

Ja tycker det e rätt kul att klä mig sådär och kolla på folks blickar, blir dock aldrig mer än blickar :/
Du skulle bara veta vad de där blickarna indikerar. Då skulle du inte ta på dig så lätta kläder i fortsättningen. :D
Vi snackar inget annat än ren skär kåthet, dvs sätta på och sen glömma...

Tror du inte ja vet det :p Men det kan va väldigt upphetsande att känna sig sexig ibland :)

Anti-spamfilter
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Jag tycker sommaren är en härlig tid. Om man inte låter aphjärnan ta över totalt kan man faktiskt titta på alla vackra tjejer och NJUTA! :)Jag tycker det är underbart med tjejer som vågar vara sexiga och snygga. Synd att det inte är sommar hela året...
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by donjojo

Jag tycker sommaren är en härlig tid. Om man inte låter aphjärnan ta över totalt kan man faktiskt titta på alla vackra tjejer och NJUTA! :)Jag tycker det är underbart med tjejer som vågar vara sexiga och snygga. Synd att det inte är sommar hela året...

Håler med till fullo!!!! Inte nog med att solen och värmen har en upphetsande inverkan, det är ju nu det är kjolar, linnen och klänningar som gäller! Fullkomligt älskar att gå runt i klänning med ingenting under, en mycket, mycket behaglig känsla.

Längtar som en besatt efter sommarvärmen helt enkelt!!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Hur kan man njuta av något man inte får ta del av? Det är snarare tortyr... Som att binda fast en hund framför en matskål, men med precis så kort rep att den inte når fram. :(
 

Corm

Medlem
Kön
Man
Hehe visst finns det läckra tjejer på stan etc etc... men jag blir inte konkret KÅT av det.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Menar du att de som inte blir kåta av att se läckra tjejer är homosexuella???
Intressant tanke men hur blir det då om man ibland blir kåt och ibland inte? Vid vissa tillfällen kan jag sitta i t ex en park och snacka med kompisarna och fantisera om de som passerar vilket kan ge "resultat"... Vid andra tillfällen ser man någon jäkligt läcker men då njuter jag mest. :)
 
Kön
Kvinna
Visst är det det. Sedan så vet också vi tjejer att ni killar är det vekaste könet, därför klär vi oss som vi gör :-D

..skämt..givetvis ;)

Originally posted by SonPari

Originally posted by Kuken

Originally posted by SonPari

Ja tycker det e rätt kul att klä mig sådär och kolla på folks blickar, blir dock aldrig mer än blickar :/
Du skulle bara veta vad de där blickarna indikerar. Då skulle du inte ta på dig så lätta kläder i fortsättningen. :D
Vi snackar inget annat än ren skär kåthet, dvs sätta på och sen glömma...

Tror du inte ja vet det :p Men det kan va väldigt upphetsande att känna sig sexig ibland :)

Anti-spamfilter
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Visst är det det. Sedan så vet också vi tjejer att ni killar är det vekaste könet, därför klär vi oss som vi gör :-D

..skämt..givetvis ;)
Åh, hygglo. :(

Jag låser in mig så jag slipper se skiten... Står inte ut.
 
Kön
Kvinna
Kom igen! Sommaren är ju härlig, inte bara för att man slipper gå klädd som en michillngubbe. Men för att alla är på så mycket bättre humör, sommar, värme och glädje hör ihop. Även mygg också...i allafall här uppe i norrland..tyvärr


Originally posted by Kuken

Originally posted by Maree

Visst är det det. Sedan så vet också vi tjejer att ni killar är det vekaste könet, därför klär vi oss som vi gör :-D

..skämt..givetvis ;)
Åh, hygglo. :(

Jag låser in mig så jag slipper se skiten... Står inte ut.
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller mig undan på sommaren, jag blir bara påmind om vad jag aldrig kommer få uppleva.
 
Toppen