Den förbannade sommaren.

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by GrV

Jag håller mig undan på sommaren, jag blir bara påmind om vad jag aldrig kommer få uppleva.
Exakt. Jag tar hellre minus 20 och snöstorm än halvnakna flickor man ändå aldrig får annat än titta på. :unsure:
 

vonfester

Ny medlem
Kön
Man
Är helt ny men har läst lite om vad som skrivits och jag kan bara hålla med. Det räcker med att åka in till satn så står den som ett hammarskaft... det är tur att det finns parkbänkar då.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag gillar sommaren och man får väl se till att njuta av den fina utsikten medan man kan. Det är underbart att sitta och titta på tjejer som går förbi där man sitter.
Fånga dagen, snart är vintern och kylan här... ;)
 

barbie

Ny medlem
Kön
Man
Aah, ni ska inte tro att det inte finns tjejer som tänker i samma banor som ni. Älskar att ligga i parken och sola i bikini, eller gå på stan i kjol och urringad top. Skulle någon kille i min ålder ragga på mig då skulle jag nog inte vara avvisande. Ni fattar inte hur det känns att dra till sig era blickar, killar.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Vorte iofs intressant att veta (hur det känns)... ;)

Originally posted by barbie

Aah, ni ska inte tro att det inte finns tjejer som tänker i samma banor som ni. Älskar att ligga i parken och sola i bikini, eller gå på stan i kjol och urringad top. Skulle någon kille i min ålder ragga på mig då skulle jag nog inte vara avvisande. Ni fattar inte hur det känns att dra till sig era blickar, killar.
 

barbie

Ny medlem
Kön
Man
Ah, hur ska det beskrivas? För mig är det väl en blandning av ökat självförtroende och upphettsning. :D
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by barbie

Ah, hur ska det beskrivas? För mig är det väl en blandning av ökat självförtroende och upphettsning. :D
Och för mig är det en blandning av minskat självförtroende och ångest.

Jag måste nog hålla mig borta från den här sidan också, för den tillför mest ångest den med. Adjö adjö, nu gräver jag ner mig nånstans och kommer aldrig igen. Alternativt kasterar mig, så jag slipper denna eviga smärta. :(
 

ktakillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by barbie

Aah, ni ska inte tro att det inte finns tjejer som tänker i samma banor som ni. Älskar att ligga i parken och sola i bikini, eller gå på stan i kjol och urringad top. Skulle någon kille i min ålder ragga på mig då skulle jag nog inte vara avvisande. Ni fattar inte hur det känns att dra till sig era blickar, killar.

hur gammal är dudå?
 

Chan

Medlem
Kön
Man
jag skulle uppskatta om fler framhävde sina kroppar...
Klart man "påverkas" av det man ser... det är ju liksom ögongodis...så vackert ...så sensuellt...så bra...en del, av meningen med livet?...

Det tråkiga är...resonemanget..."dom får skylla sig själva"...den som myntade det...skulle ju skjutas...

Mindre kläder åt tjejerna och handfängsel åt klåfingriga killar...som inte kan skilja på mitt och ditt/ja och nej...
 
Toppen