Den overkliga händelsen (age)

Teaton

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Jag ska nu berätta en novell jag döpt till "Den overkliga händelsen".
Den handlar om "mig", jag kallar mig för Nisse i mina noveller, och om en dam.
______________________________________________________________________________

Jag, Nisse, 1.70cm lång och väger 65kg, 15 år gammal.
Norrköping är staden jag bor i och skolan går i heter Norberga skola.

En morgon...
Väckarklockan väcker mig! Fort av med den!
Jag hatar den! Jag hatar verkligen ljudet ifrån den, ont i huvudet får man av den också, jävligt dålig start på en morgon kan jag säga.

Efter många om och men så kliver jag upp och klär på mig, gör lite frukost bestående av Oboy och två formfranska med kaviar på.
Kaviar smaken går så bra ihop med Oboy, det bästa med morgonen är nog frukosten.

20 minuter efteråt så har jag gjort allt som man gör på en morgon, utrustat mig med skolans utrustnings - det vill säga pennor och sudd - och beger mig iväg till bussen.

Ute är det -3 grader och ganske 1 decimeter snö på marken. Det är ganska halt på vägarna, så jag måste se upp... AJ, försent, jag ramlar på en isfläck och rakt på svanskotan.

Helvete!...
Vilken usel start på morgonen, bussen är även proppad med människor, och jag, stackars mig som ramlat, får sitta bredvid en tjock människa med stor mustach och långt svart hår som tar upp nästan två platser.

Nå ja, så långt till skolan är det iallafall inte, faktum är att jag måste plinga nu...
Pling! Låter det ifrån bussen då jag trycket på knappen.
På stopp skylten så blinkar texten stannar och bussen saktar in utanför Norberga skola.

Men tjockis!...
Folk som står upp i bussen blockerar nästan gången så jag knappt kommer ut, men busschaffören väntar...
En stunds kämpande gav resultat och dagens första uppgift är nu avklarad: Att ta sig ut ur bussen.

Ush! Skola... blä...
Jag kände verkligen inte för skolan idag, men men, jag måste kämpa för att kunna ta mig in på natur linjen.
Skolan var egentligen ganska lätt för mig, så jag borde inte klara. Med tanke på att mina kompisar kämpar för att skriva en mening på Engelska eller ett tal på Matten...

08:30, nu börjar jag, lufsandes till klassrummet i en lugn fart och bärandes på matteboken... jag slänger matteboken på bordet, i en smäll landar den och min lärare Rikard kollar på mig lite surt.

Barnsliga tal...
Talen i matteboken är för simpla, jag vill ha svårare! Detta är ju ingen utmaning, jag menar... (-50)+421, busenkelt! Alla vet att det blir 371.
Tal efter tal... suck efter suck...

Rikard kommer fram till mig och frågar om det är nåt problem, jag får ett utbrott och nästan skriker till honom:

- Problem?! Ja, det kan du lita på. Min Intelligence Qoute är på fyramiljarder, och jag får en 1 årings tal! -
- Jag ska se vad jag kan göra... - Svarar Rikard.

"Jag ska se vad jag kan göra"... jag vet att dom orden är tomma, han kommer möjligtvis kolla igenom matteboken och ge mig ett tal som ska likna ett svårt tal men som vanligt är busenkelt.
Som jag trodde, nu med pennan i handen så ser han så stolt ut så.

- Detta tal kan du fundera på ett tag. - Säger han glatt.
- Definera "ett tag". - Säger jag ihopsjunken med armarna i kors.
- Räkna ut roten av det här talet... - Säger han och skriver upp talet 5403.
- 73.5. - Säger jag i en suck.

Rikard ser häpet på mig och sätter sig ner med en blick som säger "Misslyckades" högt och tydligt.

Att skriva 10 sidor, eller gå hem.
Engelskan! Hoppas jag får nåt roligt att göra.
Med dom två blåa böckerna i händerna så sätter jag mig snällt på en ledig stol.

- We're going to write some pages today. - Säger fröken och berättar att vi ska skriva om en riddare som ska rädda en princessa.
- Excuse me! - Säger jag med en handuppräckning.
- Yes, Nils? -
- About how many pages will do fine? - Frågar jag med ett leende.
- I was thinking that 5 handwritten pages would do, but I'm giving you this as a homework, so I'm expecting atleast 10 handwritten pages. But that shouldn't be a problem for anyone, right? - Berättar hon.

10 sidor? Jag trodde inte mina öron, 10 sidor handskrivna?!
I all ilska så utbrast jag:

- Excuse me.. are you nuts? -
- I don't want to hear that kind of words! - Säger fröken skarpt.
- As I thought, you're nuts and can't take complainments. - Utbrister jag.
- Nils, get out of my class! - Säger fröken och pekar bestämt emot dörren.

Hemfärd! Utan buss...
Utkörd som ur en rockkonsär.. eller hur ska man säga?
Iallafall så var jag så trött på skolan idag så jag bestämde mig för att gå hem.

Det var solsken ute, och nu var temperaturen nere i -9 grader.
Jag kollade på klockan, 10:30, hade tiden gått så fort?
Plötsligt kommer jag att tänka på busstider, satan! Inga bussar går förän 11:30, och jag pallar inte att vänta i en timme.
Jaja, 3km gång ska väl gå bra.

Så började jag gå i en lugn takt, snön låg alldeles vit på marken, floden som går under bron hade inte frusit till is ännu.
Det var vackert, äntligen bra väder ute, det kanske var bra att bussen inte gick än!

15 minuter senare...
En ren chansing är nu att jag gått 2.2km, snart hemma med andra ord.
Uppför en backe möter jag en kvinna iklädd röd mössa, vit jacka som går ner till låren och blåa moderna jeans.
Jag kollar på henne, hon kollar ner i marken och går förbi mig, men stannar plötsligt.

- Ursäkta.. vill du komma till mig på en kopp te? - Frågar hon.

Förvånandes så stog jag där stirrandes i vad som kändes som 50 minuter, men jag tog mig till mod och sa:

- Javisst! Det ska bli trevligt. -

Hennes ögon var gröna och otroligt fina, hon var kanske 5cm längre än mig och absolut inte tjock!
Hon var lite solbränd och hade brunt välkammat hår som gick ner till axlarna.

Ett slott...
Vi hann inte gå mer än 200meter, sen var vi framme. Och huset var häpnadsväckande!
Verkligen ett stort hus, iallafall dubbelt så stort hus som mitt... och det är bara första våningen! Det är ju en våning till också! Så fyra gånger så stort som mitt.

- Jag bor på undervåningen, sen bor det en familj på övervåningen. - Säger hon i en förklarande ton och pekar emot dörren.
- Ursäkta.. bor DU? Alltså, bara du på undervåningen? Har du ingen man? - Frågar jag med förvånande röst.
- Ja, min man dog i en bilolycka för 5 år sen. - Svarar hon.
- Jaha, beklagar sorgen. - Får jag ur mig.
- Det är lugnt, han var alkolist och vi var i skiljsmässoläge. - Förklarar hon.

Huset var vitt med röda fönster gavlar, inte så jätte stora fönster, ganska normalstora.
Vi gick fram till den vita dörren och hon öppnade den, den knakade lite och jag konstaterade att gångjärnen var lite trötta.

- Ursäkta, vad heter du? Jag heter iallafall Nils. - Frågar jag.
- Jag heter Hanna, trevligt att träffas. - Svarar hon.

Med en utforskande blick så kollar jag in i huset, inte så stort kapprum, till vänster om mig är det ett rum och i rummet står det en tvättmaskin och en torktumlare, båda två är avstängda och skiner som om dom var nytvättade.
Rakt fram är det ett rum med en TV och parkettgolv, vänster om det rummet så är dörren stängd.

- Jag ska bara byta om, du kan gå in i köket. - Säger hon och pekar på det högra rummet, köket.

Jag hängde av mig kläderna på kapphyllan bredvid mig och ställde skorna under den.
Köket hade ett mörkt golv, vita möbler och ett bord i mitten.
Jag drog ut en stol och satte mig ner.

Holy macanoly! Det var som fan...
Jag hör hur det knakar till i golvet och in kommer Hanna...
Men till min förvåning så står hon där.. iklädd i svarta stringtrosor och en svart BH.
Hennes bröst är sexiga och runda, jag kan nästan se hur trosan format sig efter könet hennes.

- Du får verkligen ursäkta mig, mina kläder hänger på tork! - Säger hon.

Jag fick fram ett smått stammande "OK" men trodde inte ett ord på vad hon sa om kläderna.
Hade det varit så så hade hon ju självklart tagit dom kläderna hon hade på sig innan.

Efter ett stunds kikande på hennes stjärt och bröst så fick jag mitt te hon lovat, varmt och gott med jordgubbssmak.
Vi började prata om allt möjligt och jag glömde snabbt bort att hon var halvt naken och ursexig.
Skolan, skogen, invandrare, pengar, allt! Hela rubbet gick vi igenom.

Efter 2 muggar te och två bullar så var jag nöjd med mat i magen.
Vi kom in på kärlek och sånt som hör ihop med kärlek.

- Har du varit kär? - Frågar hon.
- Ja, det har jag. Men inte nu längre. - Svarar jag.
- Har du flick... vad dum jag är, du är ju inte kär, jag menar... har du haft flickvän? -
- Nja, det var ju i femman då man frågade chans. -
- Jaha, men du var väl kär ändå? -
- Ja, det var jag.. -
- Har du haft ett sexuellt förhållande med en tjej då..? Du får ursäkta om jag frågar. -
- Nej.. inte direkt, jag är inte en lover-boy om man säger så. -
- Jag måste fråga.. du går ju i nian, har du hår på ditt kön? -
- Hmm.. ja. - Rodnar jag och blir röd om kinderna.
- Va! Får jag se? - Frågar hon.

Jag tvekar starkt men drar ner byxorna såpass att man ser dom långa röd-bruna könshåren jag har.
Hon går fram till mig och kollar på dom med en intresserad blick.

- Oj, du har verkligen utvecklats. Har du stor snopp också? -

Nu blev jag nervös... rodnandes så svarade jag "Sådär", fastän mina 15cm (vid stånd, som jag hade nu), inte var mycket att skryta om.
Hon tjatade på mig om att jag skulle visa och jag drog ner byxorna till knäna.
Snoppen min som sen längesen tillbaka stog upp reste sig ur byxorna och visade sig för Hanna.

- Oj, du har stånd.. förlåt, var inte meningen att hetsa upp dig så. -
- Det är OK, det är dig jag tänder på, du är så jävla snygg. - Konstaterar jag.
- Nåja, eftersom att du visat dig såhär så kan du få känna på en eller.. vi säger två valfria delar på min kropp, fast utanpå mina underkläder. -

Skakandes med handen så räckte jag fram min första mot bröstet, mjukt och varmt så klämde jag på det. Min snopp reste sig ännu mer och skakade lite.
Funderandes så frågade jag mig själv om jag vågade ta på hennes fitta eller om jag ska krama om hennes vänstra bröst istället.
Med en lätt njutning i blicken så kollade hon på mig.

Vänster hand skakade mer än min högra som höll i hennes bröst och jag sträckte min vänstra ner till hennes fitta, den var också varm men blöt också, jag kändes blygläpparna och smekte den försiktigt. Hennes bröstvårtor blev hårdare och hårdare och fittan blötare och blötare.

- Du verkar lite nervös! - Säger hon.
- Ja..ja... ja.. jag.. har aldrig känt på en kvinna förut... - Stammar jag.
- Det är ingen fara! Känn på du. Det är skönt. -

Skakandes och tvekandes så smeker jag hennes skinkor och sedan tillbaka till fittan, det rinner ner lite fittsaft nerför hennes lår, jag smeker ut fittsaften på låret och sedan masserar jag hennes fitta igen.

Ohh...
Klämmandes på bröstet så känner jag hur min snopp växer till sin största storlek.
Hon böjer sig ner och drar av mina byxor helt, smeker mig ifrån fötterna, sakta uppåt till snoppen, kittlar pungkulorna, upp till tröjan och tar av mig tröjan.
Nu står jag helt naken framför henne och låter min snopp lukta på hennes trosor.

Hon tar tag i min snopp, böjer sig ner igen och slickar ollonet varsamt.
Njutningarna är enorma och jag klämmer på hennes bröst, smeker det och kan nästan inte stå ut mer.
Läpparna rör vid ollonet, handen rör vid roten och hon ser nog mitt behov av att få orgasm nu, så hon sväljer hela kuken.
Väl inne i munnen så retar hon ollonet med tungan och smakar på kuken.
Ut med kuken igen, hon ger den en varsam puss på ollonet, jag ser hur kukslemet fastnar på hennes läppar, så sväljer hon den igen.
I runkande takter så drar hon förhuden fram och tillbaka med handen medans hon suger på kuken.

Jag kan inte hålla mig längre, jag stönar mig fram att jag kommer och hon bara nickar, jag sprutar in i hennes mun, hon sväljer hela satsen utan problem och ställer sig upp.

Putandes med läpparna så visar hon att hon vill ha en kyss, så jag putar tillbaka och böjer mig framåt, jag som aldrig kysst nån med tungan förut gör nu en perfekt franskkyss.
Sperma smaken på hennes tunga är god och jag kan inte låta bli att tafsa på henne rumpa medans min kuk smeker hennes fitta utanpå trosan.

Hon stönar sakta och belåten medans våra tungor möter varandra.
Sakta drar hon ut sin tunga och tar mig i handen, viskar i mitt öra...

- Kom med mig. -

Jag följer gladeligen med in i rummet där dörren förut var stängd.
Otroligt! En röd stor dubbelsäng, och röda tapeter består rummet av, samt ett sängsbord och ett fönster med fördragen gardin.

Hanna lägger sig ner i sängen, jag följer med henne och känner hur mjuk och skön sängen är.

Gudomligt sex...
Hennes BH åker snabbt av och jag suger på hennes vänstra bröst och smeker över hennes styva bröstvårtor på högra bröstet.
Stönande ljud kommer ut ur hennes mun och jag smeker mig ner till magen och sedan ner till hennes fittan, jag känner under trosan och kan konstatera att den är helt rakad.

Fittan är otroligt blöt och sakta drar jag ner hennes trosor och sedan av helt.
Långfingret på min högra hand letar sig in i fittan och tummen smeker klirotisen.
I en masserande rörelse så smeker jag fittan och med min tunga så retar jag hennes styva bröstvårta.

Hon stönar tyst och verkligen inte som på porrfilmerna jag har sett.
Två fingrar är nu inne i fittan och jag pullar henne snabbare och snabbare.
Hon stönar lite högre än förut men fortfarande inte så högt.

Min tunga vandrar fram och tillbaka över hennes bröstvårta och hon bryter ut i en orgasm som får hennes kropp att vrida sig.
Hon andas ut i en lång pust och smeker min snopp med sin högra hand.

- Jag vill ha dig innuti mig! - Befaller hon.

Så jag lyder hennes order och ställer mig på knä vid hennes fitta.
Mina fingrar vandrar över hennes fitta i en retande och kittlande rörelse, jag tar tag i min snopp och siktar mig in i hennes fitta.

En gudomlig känsla är det jag känner då min kuk glider in i den blöta fittan.
Juckandes så känner jag hur jag snabbt är beredd på att spruta.
Men för att undvika en orgasm så saktar jag ner och fortsätter att jucka.

Jag tar tag i hennes högra bröst och smeker det med min hand, klämmer på hennes bröstvårta och fortsätter att jucka.
Men nu kan jag inte hålla mig och jag känner hur min kuk förbereder sig för att spruta, som tur är så kan jag och Hanna dela en orgasm, jag känner hur hon också rycker till och bryter ut i en orgasm.
Min kuk sprutar ut salva efter salva med spermier och Hanna stönar i en våldsam orgasm.
Jag lägger mig på rygg bredvid henne, hon sätter sig på mig och min sperma i hennes fitta rinner ner till min pung och ner i sängen.

Hon börjar nu jucka, hon smeker min mage och mina bröst.
Jag smeker hennes runda och mjuka bröst, dom är fortfarande styva och sköna att ta på.

Det dröjer inte längre förän hon kommer i en orgasm igen, och en lite stund därefter kommer jag också.

Ett sorgset adjö...
Vi gick in i köket igen och jag satte på mig kläderna.
Jag kramade om henne, tafsade lite på hennes rumpa och pussade henne i en djup tungkyss.

- Tråkigt att du måste gå, men du kan ju komma tillbaka imorgon. - Sa hon.
- Självklart att jag kan! Vi ses då jag kommer hem ifrån skolan. - Svarade jag.

Jag hade nyss fått en underbar.. flickvän? Eller vad ska man kalla det? Så det var med tunga steg jag gick hem, det kändes svårt att lämna henne en hel natt, att vänta enda tills imorgon kommer kännas som en jätte lång tid!

Men jag har ju henne nu, och jag kan träffa henne varje dag, så lycklig är jag..
Lyckligaste 15-åring i Norberga skolan!
____________________________________________________________________________________

Det var den!
Jag hoppas att ni gillade den.
Kommentera nu, och om ni har några synpunkter så säg det informativt och skrik inte ut "DEN SÖG!!"

MVH,
TT (teaton)
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Hyffsad...lite långdragen i början..."omalltsomhändeiskolandendagentypliteidennastilen"...annars var den upphetsande...
 

Teaton

Ny medlem
Kön
Man
Jamen annars blir det såhär:

Hej! <blablabala om mig själv>

Jag gick till skolan,
efter en skoldag så knullade jag min mamma.

Liksom, du förstår, då blir det ingen inledning och min karaktär i berättelsen får ingen personlighet.

Tack ändå.
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Jag älskar den. Om du ska skriva en till så kan du ju skriva om när du sov över hoss henne en helg eller nåt sånt:p:)
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Den var riktigt upphetsande, ett riktigt mästerverk med andra ord. Är den verklighets baserad? träffar du henne nu ? hur gammal är du nu ? hur gammal var hon? :p
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Skönt skriven. Annorlunda med små tankar som kommer in mitt i allt. Bra!

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
Toppen