Den perfekta kvinnan

tränadkille

Ny medlem
Kön
Man
Hej

Jag är ny på forumet.
Jag undrar över en sak.
Långa modeller är as snygga på bild, de får en att få stånd och så.
Men i verkligheten kan jag bara bli kär eller riktigt kåt på korta tjejer (156-165 cm) med högst c-kupa.
Känner några andra likadant.
Vad mer föredrar ni på tjejer hårfärg, hudfärg, osv ?
 

tuvalu2

Ny medlem
Kön
Man
asså vad du än säger så e den perfekta killen bruce willis...och den perfekte bruden angelina jolie
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Tycker inte angelina jolie e ens snygg om ja ska va ärlig, bruce willis e cool men långt ifrån den perfekta mannen. Dock känner ja ingen av dom irl så det går inte att avgöra, utseende mässigt, leo solklart :D Tjejer vet ja inte, jag :D

Anti-spamfilter
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Lite offtopic tror jag nog denna tråd börjar bli, hur kom Bruce Willis in i Den perfeka kvinnan egentligen?? Var det när han var gift med Demi Moore eller?:)

I alla fall, mina kommentarer följer:
Näää, inte Angelina Jolie och verkligen inte Bruce Willis heller.

Den "perfekta" killen har det där lilla extra, det som får hjärtat att ta ett extra skutt och den som får det att pulsera mellan mina ben. Det är utstrålningen som gör det, hela sättet, inte någon viss detalj i utseendet, tycker jag.

Men vackra kvinnor finns det allt gott om också. Läste någonstans att det finns inte några fula kvinnor, bara lata. Det kan nog ligga en de i det...

Tränadkille, hamnar förövrigt i kategorin 156-165, om du ville veta..!..;)
 

tränadkille

Ny medlem
Kön
Man
Att jag tänder på tjejer mellan 156 -165 cm beror på mycket t ex
när man kramas så tittar hon upp på en med dem där stora ögonen gör en bara så himla pirrig i hela kroppen. Man känner sig mer som en man också då man kan leka retfulla lekar som man håller i en glass medan hon försöker nå den och det enda sättet hon kan få den om hon kysser en.
Hon väger mindre vilket blir mycket skönare att ha i sängen och det blir så skönt att kunna smeka hennes hela kropp med händerna utan att man behöver flytta hela sin kropp.
 

frida73

Ny medlem
Kön
Man
det va trevligt att få läsa att de finns dom som tänder på oss små tjejer...;) Är själv bara 156 cm..... Lite jobbigt ibland faktiskt...men det är väl både för och nackdelar som det är med de mesta:cool:
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Tycker också om korta tjejer (även om det finns massivs med andra saker som spelar in :D ), är det inte ofta så att korta tjejer också har större bröst?

Peace out!
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Den perfekta kvinna ja... *suck* Drömmer mig bort...

Rödlätt, nästan helt blond, fräknar... Blå eller gröna stora ögon.
"Lagom" kurvig, dvs inte särskilt smal. Men gärna vältränad under hullet. :D Spänstig alltså typ.
Lite rund mage är fint... Inte mullig, men inte heller tanig.
Ungfär lika lång som jag, eller aningen kortare, dvs kanske 170 cm eller nåt.
Hon är vackrast utan smink, eller med väldigt lite åtminstone...
Brösten spelar ingen större roll. En handfull eller aningen mer kanske. Ska man vara petig så är hängbröst fult dock...

Faktum är att när jag är kär i nån, så är just HON den perfekta. Jag ändrar raskt inställning, och plötsligt kanske jag tycker att en kort och lite tjock tjej är det finaste som finns. ;)
Det visar väl att det inte är så viktigt egentligen... Man anpassar synen efter känslorna.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
<--- 155-158 (vet inte säkert) cm, 40kg ftw :D

Anti-spamfilter
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har intalat mig själv att jag föredrar lite kortare runt 160 sådär, då jag själv är ganska kort med mina 173. Vidare intalar jag mig att jag gillar brunetter.

men när verkligheten kommer ifatt så är det tjejer lika långa eller längre än mig och blondiner jag träffat. Till och med de brunetter och rödhåriga jag träffat har visat sig vara tonade blondiner.

Det enda som håller är min övertygelse om jag gillar lite mindre och fasta bröst, för det har stämt hittills med verkligheten också.

Perfekt och perfekt, Elisha Cutbert är förbaskat söt. Milla Jovovich kan vara allt från söt till modellsnygg. Porraktrisen Lanny Barbie är rakt av bara sexig, lite synd att hon så uppenbart opererat tuttarna bara. För män så Edward Norton, han ger ett intryck av ett brett spektra; busig, trygg och ett uns farlig. Sedan så har jag fått det sagt att jag skulle likna honom (Nyklippt och i rätt ljus då... ;))
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Kuken


Faktum är att när jag är kär i nån, så är just HON den perfekta. Jag ändrar raskt inställning, och plötsligt kanske jag tycker att en kort och lite tjock tjej är det finaste som finns. ;)
Det visar väl att det inte är så viktigt egentligen... Man anpassar synen efter känslorna.

Det här är så sant!! När jag är kär i någon, tillsammans med någon, då är HAN den perfekta mannen för mig! Spelar ingen roll om han inte ser ut som de jag skulle tittat på innan, om han har ett par kilo för mycket runt midjan eller annat. Skulle inte vilja byta honom eller ändra på honom!

Förövrigt tittar jag på händerna. Inte så ovanligt, finns dessutom väldigt sexiga händer. Det är nog tanken på hur de skulle kännas på min kropp som tänder mig. Sorry, nu är jag offtopic IGEN!

Jag har inte kommit på någon direkt nackdel med att vara kort, förutom när det gäller att handla kläder då! I och med EU-anpassning av storlekar försvinner den gamla storlek 34 allteftersom (försök hitta en liten storlek på Kappahl t.ex.) och vad ska vi lite mindre tjejer göra då? Jag vill INTE handla mina kläder på barnavdelning eller speciella tonårsaffärer. DÄR är en sak som kan reta mig så in i h-vete rent ut sagt, inte roligt att handla kläder längre...:(
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by runkgubbenärpinsam

Originally posted by SonPari

<--- 155-158 (vet inte säkert) cm, 40kg ftw :D

Anti-spamfilter

Sonpari, grabb27 hälsar att han blev bannad härifrån men att han gillar din rättframhet. Och att du väger lite väl lite?

Jo väger kanske lite lite iofs e ja inte så lång heller men... asså det märks inte på min kroppsform att ja bara väger 40 :S har väl klen benstomme eller nått

Anti-spamfilter
 
Toppen