Den slags kuk jag avundas ;-)

Åker din förhud tillbaka hela vägen automatiskt när du får ett riktigt praktstånd?

  • Yes- hela vägen av sig självt

    Votes: 34 45,3%
  • Nja -- Ollonet delvis täckt

    Votes: 24 32,0%
  • Nej --- ollonet helt täckt vid stånd om jag inte rör den

    Votes: 17 22,7%

  • Total voters
    75

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Men oj! Är det två orgasmer på rad jag skådar?
Det är nog snarare så att om man runkar och känner att satsen är på väg och man då upphör att runka så går det inte hindra att sperman kommer, men själva orgasmen uteblir... sen kan man runka vidare och spruta resten av sperman med orgasmen. Så gör jag ibland och då kan jag ta min egen sperma i munnen och svälja den. Smakar läckert, för jag är fortfarande kåt, men när jag sen runkar klart och får orgasm så tappar jag helt lusten och smaken för sperma...
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är nog snarare så att om man runkar och känner att satsen är på väg och man då upphör att runka så går det inte hindra att sperman kommer, men själva orgasmen uteblir... sen kan man runka vidare och spruta resten av sperman med orgasmen. Så gör jag ibland och då kan jag ta min egen sperma i munnen och svälja den. Smakar läckert, för jag är fortfarande kåt, men när jag sen runkar klart och får orgasm så tappar jag helt lusten och smaken för sperma...

Känner precis likadant att i kåtdimman så är det otroligt upphetsande med smaken av sperma dock efter en orgasm tappar jag med lusten för det helt. Dock har sambon "tvingat" mig att slicka henne ren ett par ggr då hon vet att det får min kuk att resa sig rätt snabbt igen så det kan bli en omgång till
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Känner precis likadant att i kåtdimman så är det otroligt upphetsande med smaken av sperma dock efter en orgasm tappar jag med lusten för det helt. Dock har sambon "tvingat" mig att slicka henne ren ett par ggr då hon vet att det får min kuk att resa sig rätt snabbt igen så det kan bli en omgång till
Skulle dessvärre aldrig få min fru till det. Hon är livrädd för kladd. Är där med pappersnäsduk nästan direkt efter jag kommit i henne och ska dra ut...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle dessvärre aldrig få min fru till det. Hon är livrädd för kladd. Är där med pappersnäsduk nästan direkt efter jag kommit i henne och ska dra ut...

Sånt är tråkigt, man tar det lite personligt och får som känslan av att partner blir "äcklad" av en...även om det kanske inte riktigt är så. Hade ett ex som också var väldigt snabb med att ha en handduk eller papper till hands, nästan så hon höll i ett papper för att vara beredd när jag kom. Det är nog enda gången jag ibland haft svårt att komma med en partner. Det satte sig som i skallen när jag var nära sprutet och hon började sträcka sig efter papper.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Sånt är tråkigt, man tar det lite personligt och får som känslan av att partner blir "äcklad" av en...även om det kanske inte riktigt är så. Hade ett ex som också var väldigt snabb med att ha en handduk eller papper till hands, nästan så hon höll i ett papper för att vara beredd när jag kom. Det är nog enda gången jag ibland haft svårt att komma med en partner. Det satte sig som i skallen när jag var nära sprutet och hon började sträcka sig efter papper.
Så skönt att höra att jag inte är ensam om det beteendet. Fast frun är inte så att hon sträcker sig efter papper när jag är på väg att komma, men hon vill inte att jag drar ut kuken ur henne efter jag sprutat innan hon har papper tillhands. Det får liksom inte rinna ur fittan. Sedan kan jag förstå henne om hon inte gillar spermafläckar på lakanet.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Så skönt att höra att jag inte är ensam om det beteendet. Fast frun är inte så att hon sträcker sig efter papper när jag är på väg att komma, men hon vill inte att jag drar ut kuken ur henne efter jag sprutat innan hon har papper tillhands. Det får liksom inte rinna ur fittan. Sedan kan jag förstå henne om hon inte gillar spermafläckar på lakanet.

Ja alltså jag har all respekt för att de inte tycker kladdet är så kul, men i mitt fall kändes det verkligen som hon var äcklad av det på riktigt. Sen kan man ju vara det förstås, men försök i alla fall hålla lite god min. Exempel är ju när en tjej kanske inte vill svälja sperman om hon fått den i munnen, det går att spotta ut den lite diskret istället för att göra en min om hur äckligt det är och sen kräkspotta ut det på golvet.

Nu tycker jag din fru ändå kanske sköter det rätt snyggt på sitt vis, mitt fall var mer extremt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja alltså jag har all respekt för att de inte tycker kladdet är så kul, men i mitt fall kändes det verkligen som hon var äcklad av det på riktigt. Sen kan man ju vara det förstås, men försök i alla fall hålla lite god min. Exempel är ju när en tjej kanske inte vill svälja sperman om hon fått den i munnen, det går att spotta ut den lite diskret istället för att göra en min om hur äckligt det är och sen kräkspotta ut det på golvet.

Nu tycker jag din fru ändå kanske sköter det rätt snyggt på sitt vis, mitt fall var mer extremt.
Ja, det är inget problem i sig, men det är lite jobbigt att man ska känna den känslan att man kladdar ner...
Dessvärre suger aldrig min fru mig heller, så problemet med att hon kräkspottar har jag inte. Men jag saknar att inte bli avsugen av henne....
 

mago666

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är nog snarare så att om man runkar och känner att satsen är på väg och man då upphör att runka så går det inte hindra att sperman kommer, men själva orgasmen uteblir... sen kan man runka vidare och spruta resten av sperman med orgasmen. Så gör jag ibland och då kan jag ta min egen sperma i munnen och svälja den. Smakar läckert, för jag är fortfarande kåt, men när jag sen runkar klart och får orgasm så tappar jag helt lusten och smaken för sperma...
Så skönt med flera små försprut och blir också kåt av att ta satser innan orgasmen :p
Långa sköna stunder med edging så händer det ofta.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjena, ganska straight kille här ...tänkte bara dela med mig om en liten hangup jag har på kukar.

Är inte välhängd eller så men gillar utseendet på min kuk.
Men det finns en slags kuk jag verkligen är avundsjuk på. Det är den slags kuk som förhuden åker tillbaka helt av sig självt när killen får ett praktstånd.

Just den grejen är jag så jävla avundsjuk på, den ser liksom så redo ut .
Kollar på en del "soft to hard" , gillar att se när dom växer av sig själva.
Kan hålla på och smårunka länge till det, jämföra olika men när jag trillar över en gif eller filmsnutt där man får se en slapp kuk långsamt vakna till liv och börja växa tills dess att den precis i sista steget av hårdnandet av sig själv pressar tillbaka förhuden och ollonet är helt blottat,...ja då brukar jag tappa kontrollen å spruta hej vilt.

Om du är en av dom som har en sån kuk, grattis! Det haglar inte av filmer på just detta fenomen tyvärr så om ni känner till vart man kan hitta eller om ni vill visa upp eran egna lem så gör det en dag ni behöver en egoboost ;).

Är helnöjd med min kuk i övrigt, den skulle va ännu snyggare om den kunde fälla bak förhuden själv, vid stånd är fortfarande 2/3 av ollonet täckt.

Peaceout!

Håller med, fast tvärtom. Tycker det ser så häftigt ut när förhuden är kvar över hela ollat vid praktstånd. Är själv omskuren på grund av trång förhud så det är väl avundsjukan som gör sig påmind. :LOL:
 
K

Knubben86

Gäst
Håller med, fast tvärtom. Tycker det ser så häftigt ut när förhuden är kvar över hela ollat vid praktstånd. Är själv omskuren på grund av trång förhud så det är väl avundsjukan som gör sig påmind. :LOL:

Wow, så sjukt att man kan se det tvärtom haha
Fast ibland så kan ju ens avundsjuka vara sjukt bra bränsle för kåtheten.. gött när man kan använda det som trigger å bli stenkåt. Ok bara för nyfikenhet, hur gammal var du när de tog bort förhuden?

Din kuk ser iaf pigg å frisk ut ;)
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Wow, så sjukt att man kan se det tvärtom haha
Fast ibland så kan ju ens avundsjuka vara sjukt bra bränsle för kåtheten.. gött när man kan använda det som trigger å bli stenkåt. Ok bara för nyfikenhet, hur gammal var du när de tog bort förhuden?

Din kuk ser iaf pigg å frisk ut ;)

Tack! :)
Minns inte exakt, men det var någon gång i lågstadiet.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Inte ofta man gör omskärelse numer. Grabben fick en kräm som han använde. Det var innan tonårstiden och så nu funkar den hyfsat. Nu får han ta han om det själv om han behöver mer hjälp så att säga.

Min lillebror blev omskuren. Kanske utanför ämnet men det var en känsla att suga den. Det var spännande. Han ville bli avsugen när vi var yngre. Jag klagade inte.

Sen är jag avensjuk på de som har pytteliten sak knappt användbar. Men det beror ju på min könsdysfori. Men jag har i alla fall minst i familjen.

Manya
 
Toppen