Den ultimata snoppguiden!

Superknullen101

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
Okej det finns många olika trådar om ämnet men jag vill göra en sammlingstråd för allt.

Tjejer: hur liten får en snopp högst va i längd och omkrets? Hur stor ska den helst va? Vad ska snoppen ha för utmärkande och sexiga egenskaper, ska den va rak, sne, full av ådror, förhud , inte förhud? m.m. (använd gärna måtten i centimeter eller det går bra om man säger t.ex. större än handflatan etc.)

Killar: Hur stor är eran snopp? (slak och stående;))hur stor var den vid 15, 16 års åldern? Hur stor vill ni att eran snopp ska va? och lite allmäna funderingar över ert underlivstillstånd:D

Jag vill ha många svar från både tjej och killar och svara ärligt (om ni inte vill stå för ert utsägande säg att en kompis har en 9cm lång och 7cm i omkrets då!)






Min snopp är 13cm lång och 14 i omkrets och jag är helt nöjd med den! när jag var 16 var den 11cm lång och 12 i omkrets. Är det litet för en 16åring?



Have fun!!!//En annan kille med upptagen hand:p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Slak: 8-9 cm
Hård: 19 cm

Var väl runt 15 cm när jag var 15-16...

Om jag ska säga en bra sak med min snopp är det att den är perfekt för throatfucking :)
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Nu är jag 40 år och min kuk är 17,5 cm lång och nästan 15 i omkrets. Något böjd åt vänster.

Slak är den allt från 8 till 12 cm

Har mätt kuken sen jag var 10 år och första gången jag mätte var den 8 cm.

När jag var 16 tror jag attden var typ 15-16 cm. Omkretsen var nog 12 tror jag....
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Litet o litet. Beror väl lite också på var i puberteten du befann dig. Vissa är sena, andra tidiga. Många 16-åringar har kanske något längre i den åldern men långt ifrån alla.

Du verkar ju vara rätt nöjd med den som den är idag så finns ingen anledning att gå och grubbla.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
sla krunt 5-8 beror lite på... värmen och adhd medecinerna ^^

ca 13 styyv... max typ 15 på en solig dag så att säga..

den får gärna hålla sig under 12 för min del...
sötare då xD
 

zz22zz

Ny medlem
Ålder
30
Kön
Man
Är 26 år gammal. När kuken är slak är den ca 9,5 cm lång men är det riktigt varmt är den ca 11 cm lång. Vid stånd är den penetrerande längden 16 cm och om jag mäter från blågdbenet är kuken 17,5 cm lång. Omkretsen är ca 13,5 cm.

När jag var 12 år var kuken 12 cm lång och sedan växte den 1 cm/år tills jag var 16. Efter det blev kuken nog lite grövre men slutade växa på längden.

När jag är slak täcker förhuden ca 3/4 av ollonet. Snoppen hänger ned något riktad åt vänster. Vid stånd ställer sig kuken rätt upp men något vinklat åt vänster. Förhuden glider ned till ollonets nedre kant. En kraftig ven framträder på sidan som nu vätter mot magen.

Jag är ganska nöjd med min kuk men någon cm till hade inte skadat och den hade fått kunna vara riktad något rakare.
 
Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hehe du lär få fler svar från killar än från tjejer. ;)

Hade gärna gett mina synpunkter på fin kuk, men då frågan var riktad till tjejer hänvisar jag till min profil-pres. Kuken på bilden är min. Storleken är jag 100% nöjd med. :D
 
Toppen