Denna underbara

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Våren. Härligt det är ute. Suttit o gottat mig nu i solen i flera timmar. Satt där och fantiserade om det ena o det andra. Blev ett enormt behov av att gå in i duschen. När jag ändå var där passade jag på att raka kuken och smeka den hård. Så härligt med en inoljad kuk. Riktigt mums var det varjefall att komma till mina härliga fantasier. Ha en bra dag där ute i verkligheten;););)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jajamensan, fin fint väder. Passade på att gå ner på stan och klippa till en vårfrisyr, märks att det är vår när alla ser gladare ut. Vänliga flickleenden värmer nästan mer än solen :). Passade på att frisera kuken ordentligt sedan jag med, riktigt nöjd med resultatet. Stånd blev det men den har fått hålla sig till tåls i dag, blir desto gottigare sedan. Man kanske skulle passa på att ta sig en öl ute framåt kvällen, sedan kan man ju hoppas ;).

Toppendag, puss på er flickor!
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Falconpilz

En kall pilsner rann ner även för mig i den varma vårsolen. Schkål på er alla

Det var ingen Falcon va?:eek::)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Spendrups, Åbro, Falcon, Miller = alkoholsatt vatten. Öl utan karaktär. :)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Och lika fint väder blev det i dag. Passade på att svänga förbi systemet och köpa en platta, bådar gott till helgen. Blir väl sista gången man får ta på sig studentoverallen, sedan ska man väl vara vuxen (igen):).
 
Toppen