Deppad

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Vad gör man när man äntligen har hittat rätt partner vad gäller sex, men det måste ta slut (av anledningar kan inte kan/vill gå in på)?

Har aldrig njutit så av sex som med honom, trodde inte att det var möjligt, men nu har jag äntligen förstått hur det SKA vara, och hur jag vill ha det. Vad jag är rädd för är att jag inte kommer att träffa någon igen som kommer att få mig att känna mig så upphetsad och som jag inte kommer att njuta lika mycket med som med honom.

Egentligen tror jag inte att det är det han gör med mig som är speciellt annorlunda, det är nog mer vad jag gör. Men hela min kropp reagerar ju bara jag tänker på honom, för att inte tala om hur det känns när vi har sex. Känner varje millimeter av honom inne i mig, känner hur det går för honom och det är en sådan häftig upplevelse att jag inte vet om det går bara för honom eller för oss båda.

Ja, inte meningen egentligen att ni ska kunna komma med något råd hur jag ska göra, behöve väl bara skriva av mig lite antar jag. Någon mer som upplevt detta underbara sex och sedan lyckats få uppleva det igen med någon annan???

F-n va detta inlägg låter konstigt...:(
 

mickekockk

Ny medlem
Kön
Man
Tror att personkemin har mycke med det att göra,menar ett one-night-stand kan ju vara rent skräp eller flera timmar av lycka:).Men visst sex e väldigt olika med olika folk.Så vi får hoppas att du träffar någon annan som e lika underbar.Vet inte om detta muntrar upp dig?men hoppas så.
 

firehooze

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner igen mig i ditt inlägg. Har träffat en kvinna som är helt undebar på alla sätt. När det gäller sex så har jag aldrig varit med om något liknande. Man bara smälter ihop och blir ett och tiden stannar. Nu bor vi hyfsat långt ifrån varandra så ett förhållande är inte att tänka på och det känns förjävligt.

Om man hittar någon som man känner likadant med? Jo, det hoppas jag verkligen annars känns det meninglöst. Varför nöja sig med bra när man vet att det kan vara helt makalöst underbart.
 
Toppen