Designa egen dildo

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
om du fick designa en egen dildo, hur skulle den vara då?

Ingen som vågat svara? fegt! ;)

Jag har ett enkelt svar: Jag vill ha en såndär avgjutning av min karl. Så jag kan öva på optimala orgasmer, även när vi inte ses ;)
 

Glennsan

Ny medlem
Kön
Man
om du fick designa en egen dildo, hur skulle den vara då?

Finns en "byggsats" på Teknik-Magasinet,så man kan göra en klon av sitt organ...ska faktiskt beställa en sådan just nu,för jag e lite nyfis på hur min lem ser ut på NÄRA håll... :) Jag är inte vig nog att suga på mig själv,så det här får bli mitt alter-ego-selfsuck...
Är jag ovanligt pervo som gör så här,eller finns det fler som skulle vilja "smaka på sig själv"? Varför slickar en hund sig på snoppen? - Jo,för att den KAN det...

Clone-a-willy heter byggsatsen,o finns på www.teknikmagasinet.se

Ha många sköna stunder!
/ Glennsan
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Är jag ovanligt pervo som gör så här,eller finns det fler som skulle vilja "smaka på sig själv"? Varför slickar en hund sig på snoppen? - Jo,för att den KAN det...

Clone-a-willy heter byggsatsen,o finns på www.teknikmagasinet.se

Ha många sköna stunder!
/ Glennsan


Skojar du eller... Genom hela mitt liv har jag har haft nattliga drömmar om att jag suger migsjälv. Underligt hur lätt det ör i drömmen. Man bara böjer sig ner tar hela kuken i mun.
Så ja... När jag gjorde en avgjutning av kuken min var det omöjligt att inte testa. Testade även att knulla analen med den. Jag blev förvånad hur tjock den kändes! Som ett jävla vedsträ upp där bak. Men å andra sida var den gjuten i stearin, dvs den gav inte vika en mm. Skönt var den när man vans sig iaf...!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Min ultimata dildo skulle vara en slags "allt i ett" och utformad exakt som mannens nedre region: blygdben med mjukt överdrag för att stimulera klitoris. En erigerad penis som inte var för stor, hård inuti men mjuk och len utanpå….

Sedan skulle jag vilja ha en slags pungkula för att stimulera området mellan fittöppningen och anus.

Men inte är jag nöjd med det:oops: Det skall dessutom finnas en liten kulformad del som jag kan trycka mot anus samtidigt[^]
Snälla dildoproducenter, ge mig en sådan dildo och jag är din för evigt:p
 

Tjoff

Ny medlem
Kön
Kvinna
skulle bra gärna vilja ha en avgjutning av min killkompis kuk, har sätt och meee liiikey och jesus va den är trevligt stor[}:)]
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
om du fick designa en egen dildo, hur skulle den vara då?

Finns en "byggsats" på Teknik-Magasinet,så man kan göra en klon av sitt organ...ska faktiskt beställa en sådan just nu,för jag e lite nyfis på hur min lem ser ut på NÄRA håll... :) Jag är inte vig nog att suga på mig själv,så det här får bli mitt alter-ego-selfsuck...
Är jag ovanligt pervo som gör så här,eller finns det fler som skulle vilja "smaka på sig själv"? Varför slickar en hund sig på snoppen? - Jo,för att den KAN det...

Clone-a-willy heter byggsatsen,o finns på www.teknikmagasinet.se

Ha många sköna stunder!
/ Glennsan


Jag ska tveklöst önska mig en av min karl i födelsedagspresent ;-D
 
Toppen