kristerollsson
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Härligt! Vad är det för sorts trosor och vad för tyg?Ligger i sängen med tjejens trosor nu och ger kuken en oljemassage.
Härligt! Vad är det för sorts trosor och vad för tyg?Ligger i sängen med tjejens trosor nu och ger kuken en oljemassage.
Låter som att de är sköna runt kuken.”Seamless” i elastan med ett lager bomullstyg i grenen.
Nej, mammas eller mina systrars eller min dotters trosor har jag aldrig haft dragning till. Känns nästan som lite insectaktigt. Har aldrig fantiserat eller tänt sexuellt på dem. Däremot svärmor och mina svägerskor....mmmmmIngen som använde mammas trosor? När jag blev medveten om vad jag kunde använda min penis till så använde jag min mammas trosor. Som ensambarn hade jag inget så mycket att välja på. Och som ni säger blev man ju expert på dofter och sekret.
t.ex när hon hade onanerat,fått period, varit kåt, hade flyningar, kissat..etc..
Ja, min före detta svärmor hade riktigt läckra trosor som jag brukade låna.Nej, mammas eller mina systrars eller min dotters trosor har jag aldrig haft dragning till. Känns nästan som lite insectaktigt. Har aldrig fantiserat eller tänt sexuellt på dem. Däremot svärmor och mina svägerskor....mmmmm
Ingen som använde mammas trosor? När jag blev medveten om vad jag kunde använda min penis till så använde jag min mammas trosor. Som ensambarn hade jag inget så mycket att välja på. Och som ni säger blev man ju expert på dofter och sekret.
t.ex när hon hade onanerat,fått period, varit kåt, hade flyningar, kissat..etc..
Hur kom hon på att det var du?Gör det inte längre men min två år yngre styvsyster trosor och baddräkt har jag sprutat på många gånger. Slutade när hennes mamma sagt att hon kunde tvätta sina trosor själv med sperma fläckar. Lillasyster sa att kom jag på hennes trosor igen skulle hon klösa ögon ur mig, skulle nog lyckas med hennes naglar.
Nej det är klart.... Men antar att du tog det med i beräkningen att du blev misstänkt!Fanns inte så många att välja på jag eller min pappa. När hon tog av sig sina trosor antigen i sitt rum eller badrummet var de kanske smutsiga men utan sperma fläckar. Att pappa skulle göra det fanns inte på kartan.
Det finns en tabukänsla, en förbjuden känsla i detta, som jag triggas av.
O kommer njuta av trosor så länge jag lever..
Håller medMmm det skulle man vilja höra mer om är ju underbart runka så