Det är lördag förmiddag...

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Det är lördag förmiddag.
Vi har bestämt att träffas på ett museum inne i stan, du har pratat om det länge, att gå dit och titta.
Jag känner sådär, konst är inte min starka sida, men vill du dit så självklart följer jag med.
Jag duschar, klär upp mig lite, som alltid när jag ska träffa dig.
Känner mig sexig när jag går ut på stan.. Pirrig att träffa dig, lite sprallig…
Du står utanför museet, läser i en tidning. Jag smyger upp bakom dig och slår mina armar runt din midja.. ger dig en puss i nacken.
Du vänder dig om, ger mig ett brett leende, kysser mig länge.. Det känns i hela min kropp… direkt känner jag det behagliga pirret sprida sig..
Du luktar gott och jag drar in din doft djupt… Du ger mig en komplimang om mitt utseende och jag blir glad att du ser jag har ansträngt mig lite.
Det finns ett kapprum där vi hänger av våra ytterkläder.. jag vill ha mer närhet.. jag har längtat efter dig, min kropp längtar efter dig!
Du kysser mig på ett sätt som får mig att vilja slita av dig dina kläder… du märker min upphetsning, säger ”vi ska ju titta på konst” ..”Hur ska jag kunna koncentrera mig på det, när du är såhär mysig” ?

Vi går runt på museet, från rum till rum.
Du tittar intresserat.. Själv går jag i egna tankar. Jag känner mig sååå kåt nu, mina tankar kretsar kring härlig, skön sex med dig, hur fint vi ska ha det när vi kommer hem tillsammans…
Mina händer söker hela tiden din kropp.. jag vill känna din hand, luta mig lite mot din arm när vi studerar ett konstverk på väggen… Ger dig små pussar ..

När vi är i ett av rummen, ensamma och det är tyst och stilla runt oss, ställer jag mig framför dig, lägger mina armar runt din hals. Nu kan du bara se mig, inga dumma tavlor eller knepig konst.. ”Du…. Nu vill jag att du ser på mig, jag har längtat tillräckligt nu, jag vill ha dig, jag är kåt och jag vill att du tar mig nu, här, på museet”
En liten gnista i dina ögon avslöjar dig…. Du gillar det jag nyss sa till dig.. Ditt grepp om min kropp hårdnar lite och du drar mig intill dig, kysser mig krävande.
Din ena hand kryper upp längs min midja, utanpå min tunna tröja, när dina fingrar når mitt bröst stönar jag tyst mot din mun, min bröstvårta styvnar under dina fingrar och du kramar mig hårdare.
Du tycker dig mot mig och jag känner att du är hård, det eggar mig ännu mer och jag kan inte låta bli att smeka lite över din kuk. Du säger ”vi måste gå härifrån, nu”

Hand i hand till kapprummet, du vill ta din jacka men jag har en bättre ide.
Föser dig mot toaletten och jag bara vill nu, jag är kåt och lagom galen, jag måste ha dig nu..
Vi låser om oss och du sätter dig på toalettlocket, drar mig närmre. Dina händer drar av mig tröjan, du tar lite hårdhänt runt mina bröst, drar bh:n åt sidan och kysser mina mjuka bröst hungrigt, suger in mina styva bröstvårtor i din mun, en i taget, och jag njuter så…. Låter mina fingrar smeka din nacke, jag vill aldrig att du ska sluta….
Dina fingrar knäpper upp knapparna i mina byxor, det kan inte gå nog snabbt nu, jag kliver ur dem och står i mina vita trosor framför dig.
Du vill att jag ska vända mig om, jag lutar mig lite framåt med rumpan mot dig, din tunga är så varm…mjuk mot mina skinkor…jag måste bita min läpp för att inte skrika rakt ut… det gör mig såååå upphetsad! Du drar trosorna neråt… sakta, jag vill bara bli av med dem , snabbt.
Din ena hands fingrar smeker retsamt mellan mina skinkor, jag tappar nästan balansen, det är såå skönt… Jag måste ta spjärn mot dörren till den lilla toaletten, jag vill sära på benen så du kommer åt mig bättre.
Äntligen låter du fingertopparna snudda vid min våta, hala springa…jag kan inte motstå att gny lite nu. Du använder ett finger att smeka min klitta samtidigt som ett annat pullar mig..långsamt.
Jag vill inte vänta längre, måste få känna dig i mig snart, NU!

Jag vänder mig om, kysser dig hett….. mina fingrar knäpper upp knapparna i dina jeans, samtidigt som din mun leker med min ena bröstvårta…
Du drar jeansen ner en liten bit, jag faller på knä och mina händer smeker upp längs dina lår..
Min mun är hungrig, våt, längtar.. din kuk är så hård mellan mina läppar och jag njuter av att du ger ifrån dig ett stön, dina fingrar håller om mitt hår och du vill bara in…längre in i min mun.. Jag retas lite med tungan, saliven riktigt rinner ner efter skaftet på dig…
Du stönar mitt namn…du är lika kåt som mig nu, du vill inte heller vänta längre.

Jag ställer mig upp, sätter mig gränsle över dina lår.
När ditt hårda stora ollon tränger in i mig lutar jag mig framåt och försöker dölja ett stön mot din axel.. Att vi är här, på en offentlig plats, gör oss bara kåtare!
Glider ner över dig långsamt, jag vill känna hur du fyller mig, hur det blir trångt och hur jag sluter mig om dig. Stannar upp där en stund, ser in i dina ögon, vi njuter bägge…så mycket.
Jag börjar rida dig, och det känns såå sköönt, varje gång du är helt inne i mig känner jag sådan total njutning, det byggs upp mer och mer, ju längre stund jag rider dig.
Dina fingrar fångar upp mina styva bröst, kramar dem varsamt, men precis lagom hårt… din mun nafsar i en bröstvårta och då kan jag inte hålla mig längre…
Orgasmen är kraftig, jag rider dig sakta…stannar upp och låter den ebba ut…
om jag har låtit eller inte, det vet jag inte, bara att jag fick lov att bita dig lätt i axeln för att koncentrera mig..

Du tar mig i nacken, ett fast tag i mitt hår, kysser mig och mumlar något mot min hals..
Du vill ha mig mot handfatet och jag måste tyvärr kliva av dig… min saft rinner ut lite längs mitt ena lår när jag reser mig.
Jag lutar mig framåt över handfatet och din hand smeker mig varsamt över min rygg… Du är inne i mig igen och jag älskar känslan av det.
Din ena hand håller om min ena axel och du stöter dig djupt in i min våta, sköna fitta nu.
Du håller mig fast med dina händer och knulljuden ekar inne mellan de små väggarna.
Mina muskler kramar runt din så hårda kuk och jag hör dig andas.. Häftigare och häftigare. Dina fingrar runt min axel kramar hårt..
Med ett stön sprutar du inne mig, och jag kramar åt runt dig ännu hårdare. Du kommer länge… mycket, det rinner ut som en varm flod längs mitt lår, och jag älskar det.

Vi tvättar av oss så gott det går och går ut till våra jackor, vi fnissar och skrattar, har redan glömt bort konstverken vi sett idag….
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Helt underbart - so fucking underbart:p

Jag ryser - jag sitter på stolen och vrider mig fram och tillbaka av upphetsning:p

Jag borde inte bli förvånad eftersom jag har läst dina sköna fantasier Mother - men den här upplevelsen är något utöver det vanliga:p

Tack[^][^]:love::love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
*pust*det är inte konstigt att man vill gå på museum med dig
mmmmm, m y s i g t!!

vi har bra museum, i min hemstad...:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hela din novell är ju ett enda stort konstverk Mother:oops::oops::oops:


Vilken härlig läsning:p Du är ju en mästare på att skriva så att det känns:oops: som om man själv upplever det du beskriver:p
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Oj vad kul med alla positiva inlägg, jag rodnar faktiskt.....tihi

ska tillägga att det var första gången, någonsin, som jag skrev ner en hel novell!

Tack ska ni ha - ni är härliga! (O mycket inspirerande...:p )
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
MMM....
Jag kanske skulle ordna till ett vernissage någon gång...
Du står högst på inbjudningslistan;)!
Sedan vill jag läsa DEN novellen!
 

Choko

Ny medlem
Kön
Kvinna
duktigt skrivet, en känsla genom hela novellen...
de va som en film spelades upps framför ögonen med man läste...
Härligt! :oops:
 
Toppen