Det blir inget gjort!!!

G

Guest

Gäst
Nu har jag suttit här framför datorn och porrsurfat, läst på detta forum...porrsurfat lite mer... lekt med kuken hela tiden!!!
Har nu suttit här i ca 3 timmar och kuken är fortfarande hård...så snart MÅSTE jag spruta för jag ska till jobbet oxå... jag som skulle
diskat, lagat matsäck, tvättat och julpyntat idag :(
Istället blev det en 3timmars lång runk :)

LIVET ÄR UNDERBART IBLAND!!!

Någon som känner igen sej??:D
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Haha...skönt att läsa att det finns flera obotliga runknissar. Det där händer mig ofta...och det är sååå gött:D


hand-tra-la-la
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Känner igen mig fruktansvärt mycket. Man planerar att man ska göra en massa sen sitter man och leker i flera timmar istället och inte får gjort nånting. Börjar bli ett stort problem för mig :(
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Håller med att det finns en negativ sida av det oxå. Visst är det skönt med långrunk men det får ju inte paja ens vardag. För att visa min karaktär ska jag försöka hålla händerna i styr idag;)

hand-tra-la-la
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Ett tag gick det så långt för mig att jag började komma sent till morgonmöten på jobbet för att jag spenderade låång tid runkandes i morgondushen mm. Jag fick verkligen ta mig i kragen för att det inte skulle gå ut över min vardag.

Skönt att höra att fler brottas med samma problem.

Kram alla goa kåta människor.
 

onanimannen

Ny medlem
Kön
Man
det händer mig ibland. man måste till jobbet på morgonen men man vill ligga kvar och runka ha det skönt!

Runka är ett måste!
 
Toppen