det här med mens

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
sisådär... helt vanligt sex går väl bra, men oralsex går ju bort. Blir lite tråkigare helt enkelt.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Jo visst går vanlig sex bra när tjejjen har mens... men men jag brukar överlåta det hela till frugan så under den tiden som hon har det får hon komma till mig om hon vill ha nåe :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Intressant att höra vad ni tycker om sex och mens..Har upplevt olika åsikter.Hade en kille som älskade att slicka och knulla när jag hade mens och en annan som knappt rör en när man hade mens. Personligen är jag ännu kåtare när jag har mens, se upp! Känner mig kvinnlig och sexhunrig. Skulle dock ej tvinga någon att ha sex med mig om han ej vill...eller kanske;)

Puss, natacha
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Skulle väl inte ha något riktigt emot det om man säger så, men som sexsugen78 sa, så är nog oralsex ingen höjdare

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Sex under mens är helt OK, men kanske inte oralt. Vi brukar hålla till i duschen, fast det blir inte så ofta.
 

crumar

Medlem
Kön
Man
helt okej för mig, men en del tjejjer känner sig ofräschare då och vill därför inte ha sex. Oralsex går dock bort, som någon sa.

---
runk!
 

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker inte blod i allmänhet är direkt upphetsande. Men sex vid mens går ändå bra. Att tjejen får mens är ju bara ett friskhetstecken. Tror inte det är många killar som direkt bryr sig om tjejen har mens när det kommer till sex. Är man kåt så störs man ju inte av lite mens :)
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Den erfarenhet jag har är att det kan bli en massa blod i sängen... föga upphetsande, om ni frågar mig. Men det går såklart att förbereda sig med en handduk eller liknande, som man sedan tvättar. Annars tycker jag att det blir strävare inuti under mensen.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Sex under mens är helt okej... men som någon sa tidigare så låter jag den delen avgöras av frugan och hon får komma till mig om hon vill ha sex under mens....
Visst kan oralsex funka (beroende på hur mye hon blöder) Och tvättar tjejjen sig ordentligt och inte blöder mye alls så kan man tänka sig oralsex.. för det e jue inte direkt så att det forsar ut blod som från ett öppet sår... :p

Tycker nog att den enda gången man märker av att tjejjen har mens när man har sex är efteråt när man väl drar ur den ur henne för då kan det vara en del blod på den... men inte farligt alls det heller för vi alla har väl tvätt möjligheter i hemmet i dagens läge.. :p (hoppas jag i alla fall) ;)

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Måste få skriva några rader här... Vet inte hur andra tjejer funkar, men vi tjejer brukar må bättre om vi utövar motion under mensen... Jag har ibland hemska värker, men är ibland dubbelt så kåt! Håller med Meile, låt era tjejer/fruar komma till er. Sex med en skön orgasm har som bekant en skön avslappnade effekt, vilket innebär att värken i magen glöms bort - underbart!

Vill även passa på och säga att man absolut inte kan begära att ens kille/man skall slicka en under denna tid. Det verkar vara en smaksak - min första kille älskade att slicka och sexa under mensen, men min nuvarande kille (som jag älskar mest i hela världen) är inte så förtjust i just slickeriet. Han har dock inge emot sex - puh, 'cause I need it now more than ever!

Kram, natacha
 

northflame

Ny medlem
Kön
Man
Vanlig knull så kvittar d om tjejen har mens för mig,och jag har inget emot att ge tjejen oralsex heller, tycker att det är lite tändande faktiskt..
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Det är ju allmänt kännt att tjejer brukar vara mer än vanligt kåta under mensen. Själv har jag inget emot att knulla tjejen då, går bra då man lägger en handduk under så att inte lakanen blir rödfläckiga. Att slicka fittan däremot känns lite motbjudande, har nog provat på det, men dom flesta tjejer vill inte bli slickade då, tycker det är lite klottigt, och jag förstår dom väl i det.
 
Toppen