Det hetaste jag haft...........

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Redan när jag stod i duschen kände jag hur det pirrade välbekant i hela kroppen. Utekväll med tjejerna brukade blir otroligt kul och det var länge, länge sen!!! Onekligen hoppades jag ju på något mer än dricka och dans, det var också länge sen jag hade sängsällskap också...Jag rakade mej noga, under armarna, på benen och formade till min triangel, smorde in mej med honungsdoftande hudkräm och klädde mej för en danskväll. Svarta sidentrosor, svart spetsbh, kort svart tajt kjol och en knallröd urringad top. Vässade det hela med mina silversmycken och ett par högklackade sandaletter.......

Hemma hos Åsa på förfesten var stämningen hög, lite lagom fulla kvinnor som hade höga förväntningar på en rolig kväll och Annelie deklarerade utan hämningar: Fy fan, nu är jag kåt, ikväll ska jag banne mej ragga upp ett offer och ta hem och knulla rejält!! Vi andra satte drinken i halsen när vi fnissade, men flera av oss hade samma tanke, det är ju inte för inte man säger "fyllekåt".....

Så vinglade vi iväg mot puben för att se vad natten skulle föra med sej. Såklart var det kö, och vi fick stanna upp en stund, men redan där såg jag honom!! Vakten!! Det bara blixtrade till i min hjärna: honom ska jag ha!!! Inte så lång, men härligt muskulös och med vackra glittrande ögon...och rumpan...en sån vacker liten putrumpa! Jag var noga med att se honom i ögonen och säga Hej, när vi gick förbi....Åsa såg klart och tydligt på mej vad jag tänkte, för hon stötte armbågen i min sida och väste: Inte VAKTEN, vaffan Sassie, tänk hur många tjejer han har runt sej hela helgerna!! Jag bara log och sa ingenting.

Vi trängde oss fram till den överbefolkade baren och gjorde våra beställnigar och med glasen i händerna armbågade vi oss sen ut på dansgolvet där technomusiken pumpade. Brett leende och med svängande höfter banade jag väg för mina väninnor som inte har lika lätt att släppa sina hämningar på dansgolvet som Sassie. Dans är något av det bästa jag vet och att få släppa loss hejdlöst och dansa tills svetten glittrar på kropen är njutbart!! Snart var vi omringade av dansande män som uppskattade vår glädje och jag tog alla chanser jag fick att dansa "dirty", ända tills Åsa bestämt tog min arm och skrek i mitt öra: Rökapaus!!

Tillbaka ut....och där stod han kvar, godingen och jag kände hur blodet pulserade snabbare enbart av att se honom...jag log igen, och mumlade några meningslösa ord, men han svarade ialla fall och fäste dom där glitterögonen på mej!! Det blev många rökapauser under kvällen, varvat med danser som satte mitt blod i brand.....men när det närmade sej stängningsdags hade jag inte kommit nånvart med min utsedde, det enda som hänt var att jag fantiserat så mycket om vad jag skulle vilja göra med honom att jag var alldeles våt i mina svarta silkestrosor!!

Besviket var det bara att inse att kvällen var slut, dags att gå hem ensam och tråna ännu en natt! Men strax utanför ingången snubblade jag och föll handlöst rakt in i vakten, som turligt nog hann ta emot mej....hann och hann...hans ena hand fylldes av mitt bröst när han fångade upp mej och vi rodnade båda. Han frågade omtänksamt hur det hade gått och jag lutate mej tacksamt emot hans breda bröstkorg och svarade :Bra tack, men kan du bara hjälpa mej en bit bort, från det värsta stöket!

Han stöttade mej bort till en portgång och höll om mej tills han var säker på att jag hade balans. Då tog jag mod till mej och lade tillbaka hans hand där den först hade hamnat. Han svalde hårt när han kände min styva bröstvårta mot sin handflata, men fann sej snabbt och kramade föriktigt om bröstet samtidigt som han såg mej in i ögonen, såg min kåtblanka blick. Utan att tveka la jag armarna runt honom och drog hans huvud närmare....kysste lätt och mjukt på hans halvöppna mun och lät min tungspets glida längs hans läppar.Han drog snabbt efter andan och bevarade min kyss och snart hånglade vi vilt i portuppgången, öppen för förbipasserandes blickar.

Jag lät mina händer glida ner över hans rygg, ner mot den formfulländade stjärten och kramade den mjukt och han stönade i min mun, och ännu en gång när jag bestämt tryckte mej mot honom så jag kunde känna hur hård han var...nu stönade vi båda och våra tungor slingrade om varandra, hans händer var under min top, fulla av mina mjuka bröst vars vårtor han ganska hårdhänt tvinnade mellan tummen och pekfingret. Nu var jag så kåt att jag knappt kunde stå upp, och flämtade att han måste ta mej, knulla mej nu och här!!

Han tryckte mej med hela sin tyngd in mot porten, tog ett stadigt tag i min korta kjol och drog den upp runt mina höfter så att min stjärt blottades för den svala nattvinden, lyfte mitt ena ben och förde den tunna trosan åt sidan. Mina händer fumlade med hans bälte och byxknäppning, slet ned hans boxershorts och den styva kuken sprätte ut och nästan sträckte sej efter min hand. Jag tog ett fast tag om skaftet och runkade några försiktiga tag, gned med tummen ut försatsen över det blanka ollonet, och kände hur han skälvde i knäna. Nu fanns det ingen återvändo, jag sköt mina höfter framåt så att han lättare skulle kunna komma in i min våta fitta. Med ett fast grepp om min mjuka stjärt lät han kuken nosa sej fram, gned den mot min svullna klitoris och lät den sen glida in en aning, drog ut och stötte sen med full kraft djupt in i mej. Vi gnydde båda av upphetsning när han med långsamma tag körde kuken hårdare och djupare in för varje stöt, att människor passerade strax bredvid hade vi båda fullständigt glömt bort.

Vår upphetsning var så stor att vi knullade frenetiskt nu..kuken gled in och ut på mina safter och vi andades flämtande.Han drog ner på tempot för att inte spruta i mej för snabbt och kuken halkade ut och gled bakåt mot mitt anus. Beröringen skickade vibrationer genom min kropp och jag stönade att jag ville vända mej om, bli tagen bakifrån!! Han vände mej hårdhänt om, tog ett stadigt tag om mina höfter och måttade med kuken mot fittöppningen igen, med en enda rejäl stöt sjönk den i botten och han drog mej mot sej så att min stjärt slog emot hans hårda höftben. Stående lätt framåtlutad svarade jag mot hans stötar, kramade den hårda kuken med mina inre muskler och förde ner en hand för att smeka min klitoris, nu kunde jag inte vänta längre, jag måste få komma!!

Min hand gick på upptäcktsfärd mellan mina ben, smekte hans pung och bakåt mot hans stjärt, något som fick honom att stöta kuken ännu hårdare i min fitta. Försiktigt lirkade jag in ett finger bredvid hans kuk, in i mej och med fingertoppen smekte jag hans hårdhet och mitt eget lena glatta inre. Mina fingerlekar förde honom nära orgasmen, jag kände ryckningarna i kuken som förebådade hans sprut och smekte min klitta intensivare. Nu var vi båda nära klimax, han körde kuken hårdare och hårdare in i det våta och jag kände hur min fitta började krampa när jag kom i en blixtrande orgasm, och strax därefter sprutade han stråle efter stråle av het sperma långt upp i fittan som kramande mjölkade varenda droppe ur honom.

Flämtande drog han sej ur och rättade snabbt till föst mina kläder och sen sina egna. Tittade på mej med dom glittrande ögonen och kysste mej mjukt på munnen och sa: Det var underbart, tack...men vännen, jag JOBBAR ju egentligen! Jag log mot honom och frågade om det var förbjudet med raster och underhållning på hans jobb....men han måste gå, tillbaka till entrén där han möttes av skratt och visslingar från kollegorna som naturligtvis förstått vad som hände i portgången. Jag klev ut på gatan igen och letade reda på mina väninnor, med sperma och kåtsafter sakta rinnande nedför mitt ben genom dom plaskblöta silkestrosorna och möttes av Åsa som med ett hånflin sa: Förlåt att jag knuffade dej gumman!!!

Detta var inte det BÄSTA, inte det LÄNGSTA men onekligen det HETASTE onenightet jag någonsin haft.....
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Misswet-min kåtguru....
Du överträffar dig själv gång på gång.:p:p
Den som inte blir kåt av dina noveller är förmodligen ...död
:love:Jimmy
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
mmm tänk har jobbat som vakt men aldrig råkat ut för detta....:oops:
 

svenotto

Medlem
Kön
Man
Saknar nästan ord!
Bygger upp storyn från början! (mycket proffsigt)
Sätter man sig ner helt likgiltig och börjar läsa så blir man garanterat
kåt ju mera man läser :oops:.
Skrivet med en stor inlevelse, kan se allt framför mig.
MERA :p
 
Toppen