Det kom en båt

aza_sv

Medlem
Kön
Man
För några somrar sedan hade jag åkt till "min sjö" för att bada och sola naken. Den ligger lite oländigt till så normalt brukar jag vara ensam där. Så även denna gång. När jag låg där på filten i solgasset blev jag som vanligt småkåt men denna gången kunde jag inte hålla mig så jag började smeka mej själv lite lätt på brösten och fittan. det ena ledde till det andra och snart låg jag med benen brett isär och pullade för fullt. allt var toppen och jag kände hur orgasmen kom som ett snälltåg i kroppen och jag nästa vrålstönade ut min njutning över sjön. det tog en liten stund innan jag hörde det .... applåder. Jag satte mig hastigt upp och tittade ut över sjön. 30-talet meter från stranden såg jag till min förfäran en båt med två fiskande män i. uppenbart var att de sett i vart fall finalen på min onanistund, men hur länge hade de sett mig ligga där och leka med mig själv.
Min första impuls var att ta min grejor och stick fort som attan därifrån men jag kom inte iväg utan la mig bara på mage och tog en tidning och låtsades läsa. De rodde sakta bort och jag kunde höra deras röster när de försvann bakom udden.
Sedan dess har jag varit noga med att spana efetr båtar på sjön om man säger så...
Men minnet av den händelsen är fortfarande en grej som tänder mig...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmhmmmm...
det lätt både mysigt & spännande!
mmmm, kan tänka att det minnet hetsar dig!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
det måste ha varit en underbart ljuvlig syn fiskarna fick....tänk att få se en naken kvinna i full färd med att onanera....en av dom fiskarna skulle man ha varit.....:p
 

bejohn

Ny medlem
Kön
Man
Det påminner om händelse jag var med om för cirka 15 år sedan. Jag och min fru låg ute på en udde och solade nakna och njöt. som vanligt började vi hångla och efter en stund bad jag henna att runka av mig. ho satte sig på knä bredvid mig med ryggen mot sjön och började rulla skinn. ibland pausade hon för att smörja in kuken med lite sololja. När hon tycktedet var dags för mig att komma spände hon ner skinnet och lät handen glida över ollonkanterna. Det tog förstås bara sekunder av den behandlingen innan jag sprutade ordentligt rakt upp i luften. precis när jag höjde på huvudet för att titta på när hon skulle mjölka mig torr får vi höra en serie busvisslingar ute i från sjön. Där ute låg tre kanadensare med en kille och en tjej i varje och guppade. Vi fick några fina kommentarer från dem när de fortsatte sin färd förbi udden och försvann in i nästa vik.
För vår del har det också blivit ett härligt sexminne och jag plockar fram det lite då och då när jag skall ta en sväng med vännen..
 
Toppen