Det kvinnliga könets djup...?

mono

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er,

Det är ett väldigt tjat om storlekar på snoppar. Skulle vi inte kunna göra en liten undersökning om vad medeldjupet är på era kön tjejer...? Mät med en dildo eller liknande då ni är upphetsade, som alla vet så sväller även tjejers kön då dom blir upphetsade så djupet blir större.

Så kom igen så räknar vi ut ett medel härinne, kan vara intressant för alla tror jag.
 
G

Guest

Gäst
Hej på er,

Det är ett väldigt tjat om storlekar på snoppar. Skulle vi inte kunna göra en liten undersökning om vad medeldjupet är på era kön tjejer...? Mät med en dildo eller liknande då ni är upphetsade, som alla vet så sväller även tjejers kön då dom blir upphetsade så djupet blir större.

Så kom igen så räknar vi ut ett medel härinne, kan vara intressant för alla tror jag.

Tror inte att så många kommer ställa upp på din undersökning! :D
 

mono

Ny medlem
Kön
Man
Varför...? Det är ju inte så att jag frågar om någon kan lägga upp bilder på linjaler eller dildos uppstoppade i härligheter. Men det är ju så, ibland förstår jag mig inte på tjejer... varför saker ska vara så tabu... :)

Vore ju trevligt med något svar iaf.
 
G

Guest

Gäst
JAg har aldrig haft tanken på och mäta hur djup jag är och kommer aldrig göra! Fittan anpassar sig till vad den får i sig... Därför spelar djupet ingen roll...
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
JAg har aldrig haft tanken på och mäta hur djup jag är och kommer aldrig göra! Fittan anpassar sig till vad den får i sig... Därför spelar djupet ingen roll...
Spelar djupet ingen roll? . . Som jag uppfattar det, skiljer sig djupet från tjej till tjej. Vissa utav tjejerna jag haft sex med har haft kortare djup än andra. Jag slog ofta i "taket" på två av mina ex, medans jag inte slått i andras. När jag sedan slår i "taket" gör det otroligt ont. Djupet spelar en viss roll, dock inte mycket.

Menmen, det vore faktiskt kul att se lite statistik på djup. Dock tror jag inte vi får någon statistik här inte. Men kanske Google? Ska kolla upp det. Men iofs. går det ju inte att göra några större undersökningar på området.. Inte ska man stoppa upp en "mätardildo" i en 10 årig flicka. Det jag menar är, att jag skulle vilja se djupets olika längder i olika åldrar.

Fan, det där kanske uppfattades lite fel av vissa ögon. Jag är absolut inte intresserad av att ha någon form av sexuella handlingar med minderåriga. Utan skulle bara vilja utöka mitt sexualkunnande.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Hej på er,

Det är ett väldigt tjat om storlekar på snoppar. Skulle vi inte kunna göra en liten undersökning om vad medeldjupet är på era kön tjejer...? Mät med en dildo eller liknande då ni är upphetsade, som alla vet så sväller även tjejers kön då dom blir upphetsade så djupet blir större.

Så kom igen så räknar vi ut ett medel härinne, kan vara intressant för alla tror jag.

Hmm...förstår inte riktigt meningen...visst, vissa är djupare än andra, men fittan anpassar ju sej, precis som jenni nämnde!
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Härligheten rymmer mycket för den som har nyckeln ;)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Medel djupet in till slid väggen ca: 15cm , slidvägen är delvis töjbar och djupet kan variera.
 

pecell

Ny medlem
Kön
Man
Att mäta är nog en killgrej i det här sammanhanget. Som kille kan man ju också undra hur något känns som tränger 18 cm in i kroppen, i ett hål som är gjort för att vara skönt. 18 cm var så långt en dildo kom in i min flickvänm, innan det tog helt stopp.

Frågan borde kanske ställas till killar som använt dildos tillsammans med sina flickvänner. Det är ju bara att komma hur mycket som inte gled in och sedan mäta.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Frågan borde kanske ställas till killar som använt dildos tillsammans med sina flickvänner. Det är ju bara att komma hur mycket som inte gled in och sedan mäta.
Eller så har man en stor snopp som måttstock :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Detta är utredd och klart. Finns både svenska och internationella undersökningar. Som många har skrivit är det mer en fråga om känsla och upphetsning är längd och djup.

Men för de som är intresserade föreslår jag en utflykt till KI och studier under avhandlingar på området gynekologi, ni kan inte ana hur många olika typer av undersökningar det finns. Läkarkårens nyfikenhet driver forskningen och därmed vårdens möjligheter att hjälpa framåt.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
JAg har aldrig haft tanken på och mäta hur djup jag är och kommer aldrig göra! Fittan anpassar sig till vad den får i sig... Därför spelar djupet ingen roll...
Djupet spelar en viss roll, Jenni. Om man stöter så att det tar emot blir det rätt plågsamt, har jag hört...
 

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
fattar inte riktigt meningen.. brukar ni glida runt påkrogen och fråga "hur djup är du?" innan ni börjar flirta/ragga på en tjej?? Som sagt så anpassar sig fittan och det gör man ju själv också, inte fan brukar väl tjejer avsluta en sexakt bara för att killen har en för liten/lång kuk?
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
fattar inte riktigt meningen.. brukar ni glida runt påkrogen och fråga "hur djup är du?" innan ni börjar flirta/ragga på en tjej?? Som sagt så anpassar sig fittan och det gör man ju själv också, inte fan brukar väl tjejer avsluta en sexakt bara för att killen har en för liten/lång kuk?
Fittan kan inte anpassa sig till vad som helst, heller.
Om man knullar någon med en liten fitta och har en hästkuk själv är det väl klart som fan att det tar emot, eller?
Och, nej, jag brukar inte fråga hur djup hon är. Det märker man så småningom om allt går som man har tänkt sig.
 

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
Vissa kan prata helt fritt om onani, men inte något som uppenbarligen är av intresse för vissa killar - även av mig. Men, HUR svårt kan det var att göra en mätning? Tjonga upp någon trevlig tingest i klementinen, dra ut den igen och mät! Det måste ju vara intressant även för nyfikna flickor? Ni kikar ju på era lökar titt och tätt...

Eller var förfrågan FÖR djup?

:D
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
jag tycker frågan är svår att besvara, eftersom jag själv vet att hur djup jag är varierar jättemycket beroende på hur kåt jag är. Så även om jag mätte 1000 gånger, skulle värdet nog kunna variera väldigt mycket från gång till gång.
 
G

Guest

Gäst
jag tycker frågan är svår att besvara, eftersom jag själv vet att hur djup jag är varierar jättemycket beroende på hur kåt jag är. Så även om jag mätte 1000 gånger, skulle värdet nog kunna variera väldigt mycket från gång till gång.
-----------------------------------------------------------------------------------------

Sant! ju mer upphetsad jag är desto mer kan jag ta emot!
 

Sandra.persson

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag vet inte riktigt hur djup jag är men min tjej fistade mig och hon fick in ändå till armbågen :oops: vart lite förvånad när jag såg det [:cool:]
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
jag vet inte riktigt hur djup jag är men min tjej fistade mig och hon fick in ändå till armbågen :oops: vart lite förvånad när jag såg det [:cool:]

Armbågen?! Jisses - måste vara en liten och kortarmad flickvän du har? ;)


I övrigt håller jag med samtliga - visst anpassar vi oss otroligt mycket! Dock har jag hört att olika tjejer är mer eller mindre grunda av naturen. Jag hör tydligen till den grundare modellen. Vet inte riktigt vad det innebär, men jag har absolut inga problem att ta emot hela min partner (tror han är omkring 1:cool: och har haft X med längd uppåt 22-23... fast då kunde han inte gå riktigt djupt - det gjorde för ont i vissa ställningar.

Däremot, om jag onanerar med stav, blir det nästan aldrig mer än 5-7 cm in (g-punkten :oops:).. någon gång har jag gått i botten med den när jag känt för det och då landar jag på uppskattningsvis 13-15 cm eller så. Men det skiljer säkert från ställning till ställning också hur mycket man kan ta emot...

I övrigt håller jag med Jennis - ju mer upphetsad, desto mer går att ta emot :)
 

bulka

Ny medlem
Kön
Man
Men tar man det lite vackert i början så vill hon ha mera närmare orgasmen.
Så har man lite längre så får man jobba lite annorlunda.
Det ska ju inte vara jobbigt för henne.
 
Toppen