det manliga könsorganet...

Ålder
42
Kön
Kvinna
Det här är en fundering som är en liten spinoff från en annan tråd som ligger i kvinnlig onani. Den handlar om huruvida killar är mer fixerade vid sina kön än tjejer. Det verkar ju som att killar i allmänhet (för att generalisera) diskuterar sina kön oftare än tjejer och är mer fascinerade av dem än tjejer.

Jag började fundera på det, kan det inte bero på en så enkel sak som att kuken sitter på utsidan? Man kan se den på ett annat sätt än en fitta, då är det klart man är ganska fixerad vid den.

Sen kan det ju också bero på det faktum att kuken växer!! Det är kanske detta mirakel som gör att man är kukfixerad?

Vad tror ni?
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Precis det som nämnts tidigare i andra trådar..... härligheten sitter på insidan och är mystisk. Ofta, tyvärr, även för oss kvinnor..... Mannens kön är exponibel, ungefär som våra bröst. De växer och är större...mer eller mindre....reagerar olika osv....något man kan framhäva eller dölja.... Äh, ni hajar.... Tror att det är så iaf.
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Ni har säkert helt rätt tjejer !

Människan är ju bara ett djur vilket ofta glöms bort eftersom vi mäniskor tror att vi är så mycket bättre än andra djur:D

Att exponera ett stort organ skall locka till sig läckra honor och hålla konkurrenterna borta. Andra djurarter slåss om honorna i stället.

Någonting åt det hållet.. kanske
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Samt de flesta killar vet oftast bara hur en kompis snopp ser ut i slakt tillstång....dvs oftast vet ingen hur den andres ser ut in action...

det sägs att mindre växer betydligt mer än vad större gör vid erektion vilket gör att man får en kompensation där ;)

Men killar!

Jag tror verkligen ni duger som ni är med era organ stora som små...se bara till att använda dem rätt i kombination med händer o tunga....:p

Puss o kram från en snoppälskande tjej
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Samt de flesta killar vet oftast bara hur en kompis snopp ser ut i slakt tillstång....dvs oftast vet ingen hur den andres ser ut in action...

det sägs att mindre växer betydligt mer än vad större gör vid erektion vilket gör att man får en kompensation där ;)

Men killar!

Jag tror verkligen ni duger som ni är med era organ stora som små...se bara till att använda dem rätt i kombination med händer o tunga....:p

Puss o kram från en snoppälskande tjej

Det du skriver är sant. Man får vara nöjd med det lilla man har, men det tar några år innan man fattar det som kille. :D
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Det är väl som med bröst, antar jag. Det visuella gör att man jämför för att veta om man är normal, över snittet eller under snittet. Vet itne om ni tjejer gör likadanti omklädningsrummen men...så gjorde jag iaf.

Vissa säge: "Storleken har ingen betydelse" andra säger "stor är bra" och jag vet itne vem jag ska tro på. Vet dock att jag har en tjejkompis som gjorde slut med sin kilel för att hon kanppt kände honom vid inträngandet...

Men i engäld har jag en killpolare vars flcikvän gjorde slut för att hon inte KUNDe ha sex med honom utan att hon sprack en aning...hmm...kanske borde presentera de två för varandra?

Lagom är bäst.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
måste nog ansluta mig till det senare då...:)
jag kan inte ha för stora snoppar då jag själv är rätt liten där nere...:oops:

klart vi tjejer kollar varandras bröst i och utanför omklädningsrum och duschar....har själv fått en del kommentarer om mina bröst......alla inte lika trevliga tyvärr...[:cool:]
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Jag vet bara att min egen växer något så förjävligt när den blir hård. I slakt tillstånd är den inte mycket att hurra för, antar jag. Rätt vanlig. Men när någon eller några får mitt blod att strömma till, då jävlar...
 

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
Hur får jag min pjäs att bli 33 centimeter vid upphetsat till--stånd?

OM jag viker den dubbel...

[:eek:)]
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag vet bara att min egen växer något så förjävligt när den blir hård. I slakt tillstånd är den inte mycket att hurra för, antar jag. Rätt vanlig. Men när någon eller några får mitt blod att strömma till, då jävlar...

Normalt sett så dubblar penisen sin längd vid upphetsning.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har det kanske något med att från när vi var unga och det inte sågs som något konstigt att vi killar drog i våran snopp. Medan tjejer inte fick röra sin ***, det var väll nästan tabu med att ens säga vad vaginan egentligen hette. Så då kom man på sådanna uttryck som framstjärten mm. Så när man inte ens vågar säga namnet så kanske...... Vet inte om jag bidrog men något vettigt med detta inlägg.
 
Toppen