Det sexigaste er partner gjort?

J

joheli

Gäst
Vad är det sexigaste/ skönaste er partner gjort er? Själv njöt jag för ett par veckor sen av min första avrunkning i bastun när jag hade "glömt" :cool: kondomerna. Hade sparat mig länge så gyllene strålar hamnade här och där.

Btw, vad skulle ni vilja att er partner skulle göra för er?
 

St-James

Ny medlem
Kön
Man
Det är svårt att säga en enskild sak, men första gången en tjej gick ner och slickade min rumpa var inte så tokigt. I sommras hade jag en tjej på rummet och vi låg oc mös i totalt mörker. Henne kompis låg i rummet bredvid och hon ville inte knulla om hon skulle höra det men hon såg mig. Jag kom i hennes mun och sa att hon kunde spotta var hon ville (vi var hemma hos mig). Hon svarade då "jag har redan svalt..." Det var också sexigt.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bland det som jag blivit mest upphetsad av som min tjej gjort är: Velat få kuken i analen, runkat av mig samtidigt som hon ammande!
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag slickade min tjej knästående bakifrån och för att busa till det lät jag tungan glida sakta upp mot anus emellanåt och märkte att hon gillade det. Jag märkte att hon väntade på att jag skulle komma nära igen, så jag slickade musen en stund och sen kom jag nära med tungan igen och cirklade runt analen innan jag formade tungan och tryckte mot öppningen och sen backade en bit. Det var en oerhört upphetsande känsla då hon snabbt backade med rumpan så att min tunga busade runt mot henne igen :p
Senare hamnade mer än tungan därbak :p
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Bland det sexigaste min partner gjort är nog när han smög ner handen och fingrade mig tills det gick för mig utomhus, fullt med folk runt omkring. Snacka om att jag fick låta bli stönet när det gick för mig [^] En himla sexig upplevelse. Känner för att göra något liknande igen, men kanske utomlands, där man inte riskerar att bli igenkänd :oops:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Finns en del att ta av men när tjejen med lite mat kvar i munnen kollar på mig över kvällsmaten och meddelar att hon äntligen, efter 1 års relation, vill prova throatfucking... då blir man glad :)

eller när man ska ha myshelg hos en kk och hon öppnar dörren i korsett, inga trosor och röda gaggen redan i munnen... då ilar det liksom till nånstans ;)
 
Toppen