det värsta sex eller onaniminnet ni har varit med om

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ok..

värsta var när jag träffade en tjej på en nyårsbal, vi höll på & hånglade upp varandra & strulade hela kväll från & till
hon gillade att dra mig i mitt långa hår
(Idol Jay har snott stilen från mig..)
jag gav tillbaka med samma mynt samt lite dask på hennes skinkor..
vid stängning tyckte hon att jag skulle hänga med henne hem
sagt & gjort
det blev vild efterfest & jag hade lite petting med henne i hennes sovrum, där en massa översovningkompisar tittade på
tillslut bestämde jag att hon skulle hänga med mig hem, då skulle hon göra det i pyjamas, vilket hon redan var klädd i....& jacka

det blev så men tyvärr hade jag nog mest tröttnat, så när vi hamnade hos mig somnade vi i sked & hon var borta när jag vakna.. bäst så för jag var fortfarande sambo med mitt ex...

rörigt värre
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Ok..

värsta var när jag träffade en tjej på en nyårsbal, vi höll på & hånglade upp varandra & strulade hela kväll från & till
hon gillade att dra mig i mitt långa hår
(Idol Jay har snott stilen från mig..)
jag gav tillbaka med samma mynt samt lite dask på hennes skinkor..
vid stängning tyckte hon att jag skulle hänga med henne hem
sagt & gjort
det blev vild efterfest & jag hade lite petting med henne i hennes sovrum, där en massa översovningkompisar tittade på
tillslut bestämde jag att hon skulle hänga med mig hem, då skulle hon göra det i pyjamas, vilket hon redan var klädd i....& jacka

det blev så men tyvärr hade jag nog mest tröttnat, så när vi hamnade hos mig somnade vi i sked & hon var borta när jag vakna.. bäst så för jag var fortfarande sambo med mitt ex...

rörigt värre

Grrr, Jay är ju skithet! ;)

Låter som ett mindre roligt minne Doc(k).

Inget pinsamt, men lite udda...hm...svårt. Tycker ingenting är direkt pinsamt, jag är svår att genera, så jag kan ta det här även om många kanske skulle klassa den som pinsam.

Jag (16 år) och min dåvarande pojkvän knullade hemma hos honom i hans pojkrum. Vi knullade så vilt att sängramen brakade uppe i ena hörnet medan han tog mig bakifrån vilket resulterade i att både han och jag dök ner på skallen och hade våra nakna rumpor rakt upp i vädret, vända mot dörren ... när hans mamma stormar in och frågar vad sjutton det var som lät. Haha! Vi skrattade mest åt det, jag och killen, medan hans mamma nog tyckte det var lite jobbigare.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kom på en grej som hände för typ hundra år sen med...

var tillsammans med en tjej som var relativt lugn när hon var nykter, lagom kåt & galen
men när hon blev lite smådragen blev hon sugen på a6/sodomi

vi hade varit på en mindre fest & skulle sova över hos henne, FF.
Vi blev lite småpackade & hon ville ha den i rumpan & fick det med, tillsammans med en rejäl sats
tidigt på morgon vakna hon igen & ville ha mer & då i stjärten igen
fick & mer sats

när vi vaknade på morgonen luktade det i n t e såå fräscht i rummet & vi var lite kladdiga av sperma & tarminnehåll...

vi skrattade gott åt det efter att vi duschat, tillsammans...
& kört sängkläderna i tvättmaskinen...

så sova med satsen efter a6 är inte att rekommendera...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Just då var det rätt pinsamt, men så här i efterhand skrattar jag gott åt minnena:

När jag var ung och bodde hemma hos föräldrarna hade jag och dåvarande pojkvännen sex i duschen (trodde nog det skulle höras lite mindre då?) och lyckades täppa till avloppet när vi vältrade runt oss att det blev en rejäl översvämning i hela badrummet. Pappa letade länge efter orsaken till "stoppet" men hittade aldrig något - att det var min rumpa som hindrat vattnet från att rinna bort kändes lite onödigt att berätta :)

För några år sedan fick min dåvarande kk och jag för oss att vi bara MÅSTE ha sex utomhus och letade länge efter något lämpligt ställe. Så hittade vi det - en övergiven stuga vars tomt sluttade vackert ned mot en sjö. Där bredde vi ut vår filt i solen och satte igång...med mig stående på alla fyra framför honom, när han är precis redo att komma hör vi plötsligt röster som närmar sig.

Det visade sig att huset inte alls var tomt och övergivet utan ett välkänt turistmål dit en busslast just hade anlänt, och skulle betrakta den vackra utsikten innan det gick in i huset...utsikten blev snarare kk:n och jag än sjön!
 
Toppen