Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Börjar och leka nu, första gången på flera månader jag är ensam hemma, ska plocka fram lite leksaker med, buttpluggs, kulor, dildo med sugpropp som ja kan rida, allt avslutas med en cumtribute på en kompis facebookbild, hon ser riktigt porrig ut på den.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Börjar och leka nu, första gången på flera månader jag är ensam hemma, ska plocka fram lite leksaker med, buttpluggs, kulor, dildo med sugpropp som ja kan rida, allt avslutas med en cumtribute på en kompis facebookbild, hon ser riktigt porrig ut på den.
Låter som du får en härlig kväll. Hoppas du har gott om tid på dig och kan dra ut på njutningen.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Såg nyss en av mina grannar stå i fönstret och röka, och han kan se in i mitt sovrum. Jag klädde av mig naken och ställde mig på knä på min säng och började runka. Efter en liten stund såg jag att han upptäckte mig och tittade på mig. Jag gjorde allt för att han skulle se så mycket som möjligt, runkade med kuken rakt upp så pungen syntes också, sen böjde jag den lite ned så hela längden syntes och smekte bara ollonet med ett par fingrar. Nu hade han rökt färdigt med stod kvar och tittade, var så himla skönt att han tittade, kunde inte hålla mig längre och min sperma sprutade ur ur mig. Fortsatte att leka med kuken länge och han stod och tittade ända tills jag reste mig och gick bort.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man

Många fina tjejer som runkar hårda kukar till sköna sprut....

Älskar handjobs. Så skönt att se hur de smeker o runkar kukarna.... o så hur kuken rycker till o sprutar sperma... mmmmm
Bra filmer, skönt se hur sperman flödar. Skulle själv gärna vilja bli filmad och visad på nätet när min sperma sprutar efter ett bra handjobb.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man

Många fina tjejer som runkar hårda kukar till sköna sprut....

Älskar handjobs. Så skönt att se hur de smeker o runkar kukarna.... o så hur kuken rycker till o sprutar sperma... mmmmm
Där skulle man varit med och fått kuken omhändertagen!
 

MforMystery

Medlem
Kön
Man
S

Sköntpåtvå

Gäst
Onanerar naken i skogen. Så underbart skönt
Skönt att runka i skogen
Du kunde fått köpa min för en spottstyver. Helt värdelös.
Ska bli intressant att höra vad du tycker om din...

Du kunde fått köpa min för en spottstyver. Helt värdelös.
Ska bli intressant att höra vad du tycker om din...
Ja inte var det någon höjdare man runkar skönt utan pistolen
 
Toppen