Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hade inte suttit fel att bli gränslad i en skön 69a. Att ha en snygg hårig röv med kuk o pung dinglandes ovanför mitt ansikte så att jag bara lat kan ta för mig. Suga och slicka på pungen, sen rimma hans fräscha hål tills han kvider av välbehag. Och sen ta hans kuk ner i halsen så långt det går när han lägger sig ner på mitt ansikte så att pungen vilar på min näsa. Jag drar in hans söt-tunga myskiga doft, alltmedan jag får min hårda kuk dyrkad av en stönande mun.

Talar från erfarenhet, även om det just nu bara är runkfantasi.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev visst ensam hemma hela dagen, har inte varit det på ett par månader. Så nu ska det kollas på film och lekas med analpluggar, m.m. Chattar gärna så länge jag är online.

Försatsen har börjat rinna, smakar gott. Pluggarna åker in och ut.
 
Last edited:

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter på jobbet å har precis klivit ur bastun, satt och runkade upp kuken å försatsen börjar sippra ut.
Blev några drag till å från, smekte pungen också. Hade varit skönt att spruta där inne i värmen men blev för feg.
 

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
42
Kön
Man
Såå sugen på lite edging o skönt sprut på swedenonani.. ngn som vill leka? Hör av er ;)
 

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
42
Kön
Man
Rummet är fullt.. hoppas alla njuter. Verkar vanligt att gäst finns där utan närvaro
 
C

Cum4me

Gäst
Runkar till det mesta, amatör porr e härligt.
Älskar se kuksugning och sperma sprut.
Hetro, lesbiskt, trans, shemales mm.
Ibland letar jag efter specifika ställningar det knullas eller sugs kuk i.

Med kuksugnings snuttar fantiserar jag ofta om att jag e slynan som suger kuk ;)
Eller när man ser anal sex.
 
Toppen