Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Skön runkstund på jobbet i morse efter en massa kåtchatt och porrsurfande.
Runkade så skönt i duschen och fegade fram ett riktigt smaskigt försprut som jag länge stod och sköljde runt i munnen efter jag låtit försprutet landa i handflatan innan jag slickade i mig allt.
Det var nästan så mycket att det inte fick plats i min kupade handflata.

Sedan blev det en skön runkstund i bilen på väg hem med kuken stolt pekande ut genom gylfen.

Nu ligger jag naken och runkar min hårda, kåta kuk till fantasier om den trevliga och medelålders sjuksköterskan och den unga, blonda receptionisten i glasögon som tog emot mig på vårdcentralen häromdagen
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man

Ett riktigt bra lekpass på dryga 1,5 timmar. Några stycken hookade upp och deltog aktivt med CAM och Mic. Några med namn, andra med Gäst-id.
10 av 10 till er!

Som vanligt dök det upp ett par fluktare. Vore roligare för alla om ni också varit med som aktiva.

På toppen av det dök en kvinna upp och visade generöst upp sin fitta samtidigt som hon masturberade och Dildo-knullade sej.... 10 av 10 till dej också
Tyvärr checkade du ut innan du fick se sagge... Det kom lite senare.

Detta gör vi om flera gånger...
 

Jonte8585

Ny medlem
Kön
Man
Ett riktigt bra lekpass på dryga 1,5 timmar. Några stycken hookade upp och deltog aktivt med CAM och Mic. Några med namn, andra med Gäst-id.
10 av 10 till er!

Som vanligt dök det upp ett par fluktare. Vore roligare för alla om ni också varit med som aktiva.

På toppen av det dök en kvinna upp och visade generöst upp sin fitta samtidigt som hon masturberade och Dildo-knullade sej.... 10 av 10 till dej också
Tyvärr checkade du ut innan du fick se sagge... Det kom lite senare.

Detta gör vi om flera gånger...
Härligt att det också kom in en kvinna! Många bra sprut i det rummet.
 
Toppen