Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Kåt på jobbet..
Jobbar nattskift och blir som alltid lika hård och kåt när man sitter här och läser och porrsurfar i mobilen.

Kunde inte hålla mig från att hänga kuken över handfatet som brukligt är när man varit på toaletten. Och med kuken härligt intvålad och löddrig så runkade jag skönt ståendes rakt upp och ner (inte bokstavligen då) framför handfatet.

Avbröt i lagom tid trots två dagars edgande och när pirret lagt sig i kroppen så drog jag halvt bedrövad och halvt tillfreds på mig mina svarta, diskreta trosorna och drog sedan på mig mina arbetsbyxor.

Sitter här och skriver nu med ett skönt stånd innanför arbetskläderna och kuken riktigt skriker och längtar efter mer.


Nattpasset avslutades med en skön runkstund i duschen. Intvålad, löddrig och under de strilande, varma strålarna runkade jag min kuk som besatt.
Lyckades avsluta i precis rätt tid efter allt edgande och fångade upp allt av mitt smaskiga försprut i handflatan som jag snabbt slickade i mig.

Duschade av mig efter att ha smekt min kuk lite mer och stod länge och sköljde munnen med mitt försats-smakande försprut och svalde inte förrän jag torkat mig och klätt mig i mina civila kläder.
 
Last edited:
Toppen