Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Skön morgonstund i bilen på väg till jobbet i morse.
Satt med uppknäppta jeans och mina diskreta men sköna, glansiga och tajta boxertrosor dragna åt sidan medan jag runkade snabbt och skönt efter den tomma vägen.
Avbröt i god tid innan jag kom och torkade av försatsen från mitt känsliga, svullna och glansiga ollon med fingret innan jag smetade ut det över mina läppar.

.. sitter nu på jobbet med smått kladdiga trosor under mina arbetskläder och är så härligt kåt.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Skön morgonstund i bilen på väg till jobbet i morse.
Satt med uppknäppta jeans och mina diskreta men sköna, glansiga och tajta boxertrosor dragna åt sidan medan jag runkade snabbt och skönt efter den tomma vägen.
Avbröt i god tid innan jag kom och torkade av försatsen från mitt känsliga, svullna och glansiga ollon med fingret innan jag smetade ut det över mina läppar.

.. sitter nu på jobbet med smått kladdiga trosor under mina arbetskläder och är så härligt kåt.

Härligt!
 

Smogen6

Medlem
Kön
Man
Skön morgonstund i bilen på väg till jobbet i morse.
Satt med uppknäppta jeans och mina diskreta men sköna, glansiga och tajta boxertrosor dragna åt sidan medan jag runkade snabbt och skönt efter den tomma vägen.
Avbröt i god tid innan jag kom och torkade av försatsen från mitt känsliga, svullna och glansiga ollon med fingret innan jag smetade ut det över mina läppar.

Åhh skulle man velat se

.. sitter nu på jobbet med smått kladdiga trosor under mina arbetskläder och är så härligt kåt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
vilken av dessa två 22-åringarna ska få er att komma? https://www.bildtagg.se/bild/4uls6vre417n2grojzy9hvsc

Träffade Sara och Johanna via en dejting app
De kom hem till mig och satt I soffan och hängde med mig över ett par glass vin
De började hetsa varandra om vem som våga mest
Snart satt se utan trosor och halvflasha sig för mig
Snart satt de och hångla med varandra, började att smeka varandra uppför låren
Och tog inte lång tid innan de smekte sina blöta fittor inför mig
"Runka för oss, din snuskgubbe"
Tog av mig byxorna och gick fram och runkade för dem
De sög och hånglade omvartannat
Sara började stöna allt högre ju hårdare och fler fingrar Johanna fingerknulla henne
Sara stönade fram "kom i min mun"
Och Johanna "ja, ja, spruta på henne " medan hon skakade i sin senaste orgams och tryckte på ordentligt med sina fyra fingrar i Saras fitta
Jag sprutade i Saras mun strax efter och hon svalde och luta sig tillbaka och bara njöt av sin orgasm
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmn.. tjejer på reddit låter som något. Är lite inne på Indigo White på P.Hub. Hon är stört het.
Ja, tjejer som ger sig själva orgasmer är bland det hetaste jag vet.

Får kolla upp den där Indigo White. Jag brukar inte vara så mycket för kända porrstjärnor, men om nån annan ligger och onanerar till henne måste jag ju i alla fall se vem det är. :p
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Ännu ett morgonrunk i bilen på väg till jobbet.
Kände mig så kåt och sugen så jag stannade på en rastplats och stod ute i mörkret och -4 grader med kuken framme och runkade till jag var på väg att spruta.
Sedan satte jag mig i bilen igen, drog trosorna åt sidan och lirkade ut kuken genom gylfen och satt och smårunkade och edgade på väg till jobbet.
Så ännu en dag fick jag smörja in läpparna med min sötklibbiga och underbart välsmakande försats innan det var dags att gå in på jobbet och byta om.
 
Toppen