Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaknade med ett härligt morgonstånd efter en natt på soffan. Kunde inte göra annat än att börja runka tyst och diskret men ändå snabbt och hårt.
Jag bara älskar känslan och synen av min egen kuk och runkar den ofta och gärna.
Jag låg där under filten och runkade skönt utan att försöka göra några ljud ifrån mig. Runkade hårdare och skönare och edgade skönt två gånger innan jag klev upp och gjorde mig i ordning.

Väl i köket så stod jag upp och drog ner mina stretchjeans och mina trosor och runkade skönt. Sedan gick jag till vardagsrummet och stod framför fönstret och fortsatte runka ståendes innan det var dags att bege sig till jobbet.

får ta och smita undan och edga på toaletten snart igen tror jag..
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Gräsänkling hela helgen. Tjejen bad mig dammsuga när jag kom hem. Så det första jag gjorde var att hoppa ur allt utom t-tröjan. Jag tog sen på mig ett par jockstraps. Sen fram med hennes rosa wand, på med glid och långsamt föra in den. Sen gick jag runt och dammsög hela lägenheten medans jag fick en underbar prostatamassage och hade ett ljuvligt stånd hela tiden. Försatsen rann ur mig.
När dammsugningen var klar så tog jag av mig jockstraps’en och bytte wanden till min e-stim utrustning. Sen var det dags att laga mat. Så där gick jag med en analplugg och en sperm stopper som tillsammans kittlade hela mitt underliv intensivt. Ännu mera försats!

Och snart ska jag hoppa in i duschen och låta mina fyra stora dildos göra sitt jobb. Tänker hålla på hela kvällen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gräsänkling hela helgen. Tjejen bad mig dammsuga när jag kom hem. Så det första jag gjorde var att hoppa ur allt utom t-tröjan. Jag tog sen på mig ett par jockstraps. Sen fram med hennes rosa wand, på med glid och långsamt föra in den. Sen gick jag runt och dammsög hela lägenheten medans jag fick en underbar prostatamassage och hade ett ljuvligt stånd hela tiden. Försatsen rann ur mig.
När dammsugningen var klar så tog jag av mig jockstraps’en och bytte wanden till min e-stim utrustning. Sen var det dags att laga mat. Så där gick jag med en analplugg och en sperm stopper som tillsammans kittlade hela mitt underliv intensivt. Ännu mera försats!

Och snart ska jag hoppa in i duschen och låta mina fyra stora dildos göra sitt jobb. Tänker hålla på hela kvällen.
Det låter helt underbart i mina öron....
Jag blir speciellt intresserad av din e-stim utrustning. Vad använder du för saker? Hade du testat e-stim innan du köpte grejerna? Det är så dyrt så jag drar mig för att köpa utan att först ha provat om jag gillar det.... Inte så lätt att sälja vidare, tänker jag.
 
Toppen