Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Lång tid sedan jag var in här och läste, men nu blev det en snabbflukt med tillhörande runkning . . .
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
jag har just varit på resande fot delat rum med två andra, har inte fåt röra mig själv på någon vecka. Min Kuk har bet om min uppmärksamhet i flera dagar. Snälla snälla bara klappa mig lite, bara lite! Har tänkt på sex och onani oavbrutet de senaste. Tänkt jag ska skapa ett konto här igen. Har spenderat den senaste timmen och läsa igenom forumet.

ÄNTLIGEN får min Kuk som han vill, lite uppmärksamhet av mig! Är så kåt idag, och ska ägna hela kvällen åt ta hand om mig själv!

tack för inspirationen
Hoppas kuken är nöjd av all uppmärksamhet! Själv har ja ett otroligt oljigt å skönt stånd just nu ;)
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Smeker ett växande stånd, får nog spruta innan jobb så jag inte sprutar av alla snyggingar när jag kommer dit. Har sexuella drömmar av iallafall 6 st
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fullt upptagen med "morgonrunken" efter natten härliga knull med sambon.
Otroligt väder och i morgon börjar årets semester - det känns helt okej faktiskt . . .
Jag har också klarat av morgonrunken med ett sprut på min mage, efter gårdagskvällens knull med frugan.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter med öppen badrock på altanen och en god öl medans man läser här. Så vi vet nog alla hur det slutar :D
 
Toppen