acejordan
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Så bra, vilka fantastiska bröst de tjejerna har
Ja, men förstår att många av männen gör det själv. Ingen annan kan runka och styra sprutat skönare än om man själv gör det. Kan väl finnas nåt enstaka undantag förstås.Blandade tillvägagångssätt här, men visst är det betydligt mer sexigt och uppkåtande när tjejen själv jobbar ut sperman hon får, jämfört med att hon passivt gapar medan killen runkar?
Både ja och nej. Visst har man bäst kontroll och styrning om man gör det själv.Ja, men förstår att många av männen gör det själv. Ingen annan kan runka och styra sprutat skönare än om man själv gör det. Kan väl finnas nåt enstaka undantag förstås.
Tycker som du, det är spännande när man inte riktigt kan styra själv. Blev retad en bra stund av flickvännen i går innan jag fick komma. Just att det var hon som hade kontrollen gjorde det hetare.Både ja och nej. Visst har man bäst kontroll och styrning om man gör det själv.
Men, just den här känslan att inte ha kontrollen, partnern bearbetar kuken och man befinner sig precis på gränsen, men vet inte exakt när orgasmen kommer.
Nästan plågsamt är det, men också himmelskt skönt när man ser och känner den första strålen sperma lämna kuken.
Gud ja. Tycker det är så himla hett att titta på när jag onanerar. Oklart om jag skulle tända på det på samma sätt i verkligheten dock.