Detta sprutade jag nyss till...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Wetterstrand såg kåt ut

Mmmmm hon är inte fel heller, var nog N:r 1 innan EBT klev in i rampljusen i riksstadshuset

Jag ger mig fan på att Wetterstrand är riktigt jäkla kåt av sig, och väldigt dominant i sängen. Bojor och en liten piska finns nog i nattduksbordet hos henne:p
 

hallonbröst

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmmm hon är inte fel heller, var nog N:r 1 innan EBT klev in i rampljusen i riksstadshuset

Jag ger mig fan på att Wetterstrand är riktigt jäkla kåt av sig, och väldigt dominant i sängen. Bojor och en liten piska finns nog i nattduksbordet hos henne:p

Önskar att du har rätt i att hon är så kåt,skulle ge en extra upphetsning vid runk till henne.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Ebba Busch Thor och Annie Lööf är väl dom som jag kan tänka mig att slicka upp i brygga.
Jag har sett Annie Lööf's tuttar, i och för sig så var det bara i en dröm, men dom var fina
med stora släta och fina vårtgårdar, var garanterat kåt när jag vaknade och önskade att jag
fått se mer, en röd fin tofs med snuttvänliga blygdläppar.:p
 

hallonbröst

Välbekant medlem
Kön
Man
Ebba Busch Thor och Annie Lööf är väl dom som jag kan tänka mig att slicka upp i brygga.
Jag har sett Annie Lööf's tuttar, i och för sig så var det bara i en dröm, men dom var fina
med stora släta och fina vårtgårdar, var garanterat kåt när jag vaknade och önskade att jag
fått se mer, en röd fin tofs med snuttvänliga blygdläppar.:p

också så jag tänker mig henne,mums
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
https://www.sexnovell.se/novell/29130/vasaloppet-del-1/

Skriver själv, efter bästa förmåga och fantasier, en del sexnoveller. Läser desto fler och för mej funkar det utmärkt som stimulans när jag leker kuklekar med mej själv.

Hittade detta mästerverk (del 1 av totalt 4) och detta är förmodligen bland det bästa jag läst. Aldrig tidigare läst så tekniska beskrivningar av hur man knullar tillsammans - och får ett sådant resultat....

Detta får 10 ståkukar på min skala - som går till just 10.

Grym novell!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Osäker på om jag ev är lååååångt ute när jag blir kåt av dagstidningsartiklar!?

Men, faktum är att nu är det bekräftat att en Fastighetsmäklare i Sundsvall "har full access all areas" till dunderbabe'n Charlotte Kalla. Denna lilla chokladpralin med sina stora bruna ögon och härligt vita tandrad har bestämt sej för en ny pojkvän efter tre år som singel.

För något år sedan följde DN henne under försäsongsträningen i gymmet på Bosön och det fanns generöst med bilder i träningskläder. Knappast förvånande har hon en petit kropp som i princip bara är muskler utan underhudsfett. Liten tajt rumpa, härligt kraftiga lår, brett axelparti men knappt tonårsbröst.

Tänk att hamna i en bensax där..... Anmäler mej frivilligt!! Kanske ingen smart idé, men försatsdrivande.

Så till det att fundera över - fittfrisyren..... Med den tränings och tävlingsprofilen, är hon kontrollerad och säkert lite dominant. Min fantasi drar åt svart fitthår, vaxad bikinilinje och trimmad stram fittbuske - kanske "landningsbana" eller symbol upp på venusberget och renrakad ytterfitta......

Vad tror ni andra...... Btw. är halvhård nu!!
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Osäker på om jag ev är lååååångt ute när jag blir kåt av dagstidningsartiklar!?

Men, faktum är att nu är det bekräftat att en Fastighetsmäklare i Sundsvall "har full access all areas" till dunderbabe'n Charlotte Kalla. Denna lilla chokladpralin med sina stora bruna ögon och härligt vita tandrad har bestämt sej för en ny pojkvän efter tre år som singel.

För något år sedan följde DN henne under försäsongsträningen i gymmet på Bosön och det fanns generöst med bilder i träningskläder. Knappast förvånande har hon en petit kropp som i princip bara är muskler utan underhudsfett. Liten tajt rumpa, härligt kraftiga lår, brett axelparti men knappt tonårsbröst.

Tänk att hamna i en bensax där..... Anmäler mej frivilligt!! Kanske ingen smart idé, men försatsdrivande.

Så till det att fundera över - fittfrisyren..... Med den tränings och tävlingsprofilen, är hon kontrollerad och säkert lite dominant. Min fantasi drar åt svart fitthår, vaxad bikinilinje och trimmad stram fittbuske - kanske "landningsbana" eller symbol upp på venusberget och renrakad ytterfitta......

Vad tror ni andra...... Btw. är halvhård nu!!
Förmodligen helrakat,
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmmm hon är inte fel heller, var nog N:r 1 innan EBT klev in i rampljusen i riksstadshuset

Jag ger mig fan på att Wetterstrand är riktigt jäkla kåt av sig, och väldigt dominant i sängen. Bojor och en liten piska finns nog i nattduksbordet hos henne:p
Där får man kinkyvibbar. Hon smiskar säkert ..och använder strapon
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Kula att det är fler som läser noveller. De novellen du tipsar om har jag haft en riktigt skön stund till.
Jag passar på att tipsa om Literotica. Där finns massor av sköna noveller.
Finns en app som man kan använda. Eftersom det inte finns några bilder är det lungt att läsa uppkåtande berättelser i offentliga rummet. Brukar förgylla resan från jobbet hem med ett par bra sexnoveller
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen