Digital kamera

Kön
Kvinna
Oj Oj, kom just hem från en fest. Blev en riktig pinsam historia. Hade med mig digital kameran och hade ställt den på ett bord. Som många överförfriskade människor gör, så skall de ju alltid fingra på saker och ting. Så min kamera hamnade i händerna på en kille som jag inte alls känner speciellt väl. Han fick för sig att titta igenom bilderna som var tagna. Vilket jag inte har något större emot...MEN jag hade glömt att radera en bild från de privata lekarna jag och min sambo hade i förrgår. Trodde att jag raderat alla, men en var kvar...nämligen en bild på mig med sperma fulla ansiktet leende in i kameran. Alla kan tänka vilket liv det blev på festen....var tvungen att gå tidigare, blev ohållbart...får bara hoppas att alla var så fulla att de glömde detta..
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
På vad sätt blev det ohållbart? Att du inte stod ut med tanken att just den killen såg den bilden eller att typ alla började prata om denna bild...mao att han skvallrade ganska omgående!? Hm, hade jag sett den...så hade jag nog inte sagt nåt faktiskt...*fundersam*...utan behållt en sådan läcker hemlighet själv så klart...:D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Stackars Maree... det är en femma att visa själv, men pinigt när andra rotar i privata saker... Du har *inget* att skämmas för, och är säkert jättefin med ansiktet nersprutat av sperma, kladdsexig på ett djuriskt sätt. [}:)] Klåfingriga killen däremot borde skämmas! Och jag håller med Loadboy, en sån läcker hemlighet hade jag behållit för mig själv. Jag hade gått fram och diskret tackat för titten, sett dig i ögonen och frågat om du hade fler mysiga bilder, och sen blinkat retsamt... ;)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Den kameran hade jag velat bläddra i :)

Minns annars förr på festar där jag o några polare så fort vi fick chansen alltid lånade kameror som stod nånstans o fotade kuken på dom för att dom skulle bli förvånade när dopm framkallade sakerna :)
 
Kön
Kvinna
Jo. har man med sig kamera får man räkna med ett och annat. Dock så var ju inte riktigt planen att någon skulle se denna privata bild. Blev så många frågor och klängiga fulla killar att jag var tvungen att avlägsna mig från festen
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Stackare. Jag är nog rätt hårdhudad själv - det mesta man gjort kan i alla fall inte göras ogjort, så varför ångra? Men jag förstår helt varför du gick... Jag skulle fövandlas till en (stor) blöt fläck som rann bort någonstans om det hände mig
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Oj Oj, kom just hem från en fest. Blev en riktig pinsam historia. Hade med mig digital kameran och hade ställt den på ett bord. Som många överförfriskade människor gör, så skall de ju alltid fingra på saker och ting. Så min kamera hamnade i händerna på en kille som jag inte alls känner speciellt väl. Han fick för sig att titta igenom bilderna som var tagna. Vilket jag inte har något större emot...MEN jag hade glömt att radera en bild från de privata lekarna jag och min sambo hade i förrgår. Trodde att jag raderat alla, men en var kvar...nämligen en bild på mig med sperma fulla ansiktet leende in i kameran. Alla kan tänka vilket liv det blev på festen....var tvungen att gå tidigare, blev ohållbart...får bara hoppas att alla var så fulla att de glömde detta..
Skulle mer än gärna vilja se denna bild du pratar om;)
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Den kameran hade jag velat bläddra i :)

Minns annars förr på festar där jag o några polare så fort vi fick chansen alltid lånade kameror som stod nånstans o fotade kuken på dom för att dom skulle bli förvånade när dopm framkallade sakerna :)

:D
Känner igen det där... Man blir skapligt aspackad och morgonen efter ser man hälften vanliga bilder, och helt plötsligt en orgie i snoppar på kameran... *Skratt* Man undrar vafan som hände på festen egentligen...
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Hehe, vi gör alla misstag. De flesta personerna på festen har troligen tagit sexuella bilder med partners de med. Även jag har råkat ut för en liknande händelse, som dock inte var lika allvarlig. Jag hade nämligen spelat in ett videoklipp på min dåvarande flickvän när hon sög av mig. Jag hade helt och hållet glömt bort att detta klipp fanns kvar i mobilen och lät min kompis pilla lite på nallen. Då dök filmen upp och han började asflabba. :)

Tycker lite synd om dig, jävligt pinsam upplevelse. Men du kan nog vara rätt säker på att ingen av dem kommer att dra upp detta som något samtalsämne.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Var hemma hos morsan med hela släkten på jul.
Satt med brorsans lilla 2 åriga dotter i knät och lekte med mobilen, spelade upp roliga ljud, spelade in henne, filmade lite, tog kort och visade henne. Hon var fascinerad. Efter att ha tagit en liten film när hom sjöng "hej tomtegubbar" skulle jag bläddra genom menyerna för att visa henne resultatet. Istället för "hej tomtegubber" råkade jag öppna en film med min kuk i närbild, runkandes och stönandes.

Stängde snabbt när filen och tog fram den rätta. Som tur är var det full rulle på julfesten och alla släktingar var i full gång med annat. Min brorsdotter är bara 2 så hon fattade ingenting. PPPPPhhhheeewww.... :unsure:
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Det finns ju en rolig vits om det här med pinsamma kort:

Kalle var numera en berest sjöman och hans gamla mamma hörde sällan av honom. Plötsligt en dag kom det dock ett brev med några foton. Hans gamla mamma blev överförtjust och läste brevet om och om igen där Kalle berättade om alla sina resor. Med i brevet fanns också som sagt ett antal foton som han hade tagit på sina många resor. Ett kort hade dock kommit med av misstag, vilket visade Kalles stora och långa snopp. Mamman såg väldigt dålig och utbrast därför: "Det är likt min Kalle det, alltid rufsig i håret och slipsen på sned!" :D
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
till att börja med hade jag inte roat mig med att titta igenom någons digitalkamera UTAN att ägaren är med på det (verkade lite som om killen ifråga gjorde just det).

skulle jag skulle hitta en sån bild skulle jag vara JÄVLIGT noga med att ingen annan såg den, försäkra mig om att den varit bortbläddrad innan jag sen diskret upplyste ägaren om att jag råkade hitta en bild jag förmodat att ägaren INTE ville att jag (eller någon annan) skulle se och gav tillbaka kameran.

tyvärr klarar vissa personer inte av att vara diskreta när dom ser vissa saker, inte mycket att göra åt.
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Oj Oj, kom just hem från en fest. Blev en riktig pinsam historia. Hade med mig digital kameran och hade ställt den på ett bord. Som många överförfriskade människor gör, så skall de ju alltid fingra på saker och ting. Så min kamera hamnade i händerna på en kille som jag inte alls känner speciellt väl. Han fick för sig att titta igenom bilderna som var tagna. Vilket jag inte har något större emot...MEN jag hade glömt att radera en bild från de privata lekarna jag och min sambo hade i förrgår. Trodde att jag raderat alla, men en var kvar...nämligen en bild på mig med sperma fulla ansiktet leende in i kameran. Alla kan tänka vilket liv det blev på festen....var tvungen att gå tidigare, blev ohållbart...får bara hoppas att alla var så fulla att de glömde detta..

Det är inte så att skulle kunna tänka dej att visa den där otroligt intressanta bilden.....man blir ju liksom lite nyfiken.

Föresten...visst var det bättre förr...då fans det minsann inga digitalkameror...*L*
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Oj Oj, kom just hem från en fest. Blev en riktig pinsam historia. Hade med mig digital kameran och hade ställt den på ett bord. Som många överförfriskade människor gör, så skall de ju alltid fingra på saker och ting. Så min kamera hamnade i händerna på en kille som jag inte alls känner speciellt väl. Han fick för sig att titta igenom bilderna som var tagna. Vilket jag inte har något större emot...MEN jag hade glömt att radera en bild från de privata lekarna jag och min sambo hade i förrgår. Trodde att jag raderat alla, men en var kvar...nämligen en bild på mig med sperma fulla ansiktet leende in i kameran. Alla kan tänka vilket liv det blev på festen....var tvungen att gå tidigare, blev ohållbart...får bara hoppas att alla var så fulla att de glömde detta..

Fan va lycklig jag hade blivit om jag var på den festen!
Skulle nämligen tänka " Åh en till som jag - härligt!"
 

Oscar_the_great

Ny medlem
Kön
Man
Jag la också ifrån mig kameran en gång på fest. Fick på något sett med mig den hem och kollade dagen efter på bilderna. Till min förvåning hade en av tjejjerna på festen lånat kameran och fotat ett par bilder på sin rumpa, utan byxor... Trodde det bara var vi killar som gjorde sådana saker..
 
Kön
Kvinna
Jag la också ifrån mig kameran en gång på fest. Fick på något sett med mig den hem och kollade dagen efter på bilderna. Till min förvåning hade en av tjejjerna på festen lånat kameran och fotat ett par bilder på sin rumpa, utan byxor... Trodde det bara var vi killar som gjorde sådana saker..

Vi tjejer can också busa! :oops:
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Jag la också ifrån mig kameran en gång på fest. Fick på något sett med mig den hem och kollade dagen efter på bilderna. Till min förvåning hade en av tjejjerna på festen lånat kameran och fotat ett par bilder på sin rumpa, utan byxor... Trodde det bara var vi killar som gjorde sådana saker..

Vi tjejer can också busa! :oops:

Jag vet...Men jag har oturen att alltid vara på annan plats när det "busas"
 
Toppen