dildo i analen

kåt toffe

Ny medlem
Kön
Man
är bara nyfiken på om det är vanligt att andvända dildos, gurkotar varje tillfäller mm i analen medans man runkar, kan inte tänka mig att sluta med det nu, är 100% hetero men tycker det är otroligt skönt och uphetssande...låter även flickvännen andvända den på mig till hennes förtjusning

Andersbs37

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er!

Själv så brukar jag använda en dildo, det är skönt och man känner sig liksom "uppfylld"...*S* men dock så är det en lite kinky känsla. Är själv hetero men har ibland lite nyfikna känslor att få prova med en kille, men inte där "bak" där håller jag mig till dildon.........!!! Är en kille på 40 vintrar....!
från Helsingborg...!:)

spartan1

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig testat men har fått förklarat för mig av en bekant som säljer leksaker att buttpluggs säljer MYCKET bra till just killar

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Har aldrig testan med dildo, men väl med olika prylar funna i hemmet. underbart när man är sådär karatekåt och bara vill ha mer..

larsa_si

Medlem
Kön
Man
kör ofta runk med en dildo i baken, så skönt när det spänner runt analmuskeln. köra den ut och in så den trycker ordentligt innåt medans man runkar och sedan avslutas det med ett häligt sprut

D

Deleted member 26814

Gäst
Hej alla.
Köpte en dildo som var enorm...!!
Mycket större än jag egentligen hade tänkt.
Så småningom blev jag sugen på att prova....
Med kåthet och glidmedel kommer man... långt in.
En fantastisk upplevelse som numera återupplevs då och då.
Finns inget härligare än då den glider in och då man sakta ökar vibratorn.....Mmmmmm.:p:p:)

DeathCrush

Medlem
Kön
Man
Härligt att höra att det finns fler som gillar när ringmusklen spänner omkring en rejäl dildo, själv förre drar jag helst fingrar "näve" om det får plats, annars på egen hand älskar jag att köra in en plug där bak!

heimat

Medlem
Kön
Man
Har testat en dildo en gång men kändes inte helt ok kanske var fel dildo :) Men har en buttplugg o den tycker jag e skön men skönast e nog när tjejen för in ett finger eller 2.

Toppen