dildo

vivvs78

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min sambo hade haft lite trevligt under dagen och gjorde oss i ordning för hans mamma skulle komma på besök. När hon kom så fikade vi lite och inget konstigt hände och hon gick på toa sen åkte hon hem, och 10 minuter efter hon åkt iväg så upptäckte jag till min fasa att på handfatet på toan ligger min lila dildo. Det va riktigt pinsamt för det var inte en chans att hon hade kunnat missa den. Fy retligt:oops:
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Jag råkade ut för en liknande sak fast värre...

Jag var hemma hos min mamma och fikade och skulle gå för att hämta en sak från hennes sovrum, då låg det en dildo på sängen...
groteskt
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Håller med på sätt och vis, men varför får inte föräldrarna ha sex egentligen? Har hittat dildos och handbojor hos mina. Det mest genanta skulle vara om de vet att jag upptäckt det.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Tänkte inte på det :)

Men för att bli lite on-topic igen och anknyta till det där med föräldrar så hittade vår yngste - då 7-8 år - något som han trodde var en elektrisk tandborste i vardagsrummet en morgon.

Naturligtvis var det det sade vi. Ajaj :oops:
 

yoster

Medlem
Kön
Man
Originally posted by G-mannen

Håller med på sätt och vis, men varför får inte föräldrarna ha sex egentligen? Har hittat dildos och handbojor hos mina. Det mest genanta skulle vara om de vet att jag upptäckt det.

Jag har haft det ÄNNU värre än det. Jag har vaknat mitt i natten av att mina föräldrar haft sex, och att min mamma stönar!
 

Deadzed

Medlem
Kön
Man
Jag blev lite orolig för ett tag sen när morsan sa att hon hade köpt en massageapparat. Och att den hjälpte henne sova på kvällen. Insåg med en gång att det nog inte var något men var glad att hon inte sa massagestav. Ni vet såna där man såg i Hobbexkataloger under 80-talet? Med bilder på hur tjejer masserade sina axlar med dom? :-DDDD

Insåg också att hon nog inte hade berättat något om den användes till nåt hemligt. Dessutom låg den på laddning i vardagsrummet när jag kom hem över jul. Och jävlar vilken grej det var! Stor som ett hus och vibrerade så man blev helt bedövad av den. Fattar att hon sov bättre av den.

Hur som helst...hade hon använt den på DET sättet hade hon nog fått vara som Samantha i Sex and the city som använde allt hon kunde hitta tills det gick sönder. Och det har jag svårt att se framför mig. Som tur är...:)
 

SOLO

Medlem
Haha, lite oskyldig pinsamhet, men førstår att det var pinsamt som F.
Skulle jag vara killen å det var min morsa skulle jag iaf enbart tycka det var kul :)
 
Toppen