Dildo

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Köpte en rabbit för typ ett år sedan, men jag gillade den ej så den har legat i garderoben. Nu har jag dock gett den en ny chans o insett att den kan vara jädrigt skön! MEN det som är skönt är att låta det lilla bihanget vibrera på klittan. Det är inte alls skönt att köra den in o ut, pga materialet. Jelly suger ju som. Det spelar ingen roll hur våt man är! Nu har jag köpt en i hårdplast - vi får se om den funkar bättre! :)

Vad har ni för åsikter om dildos?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt mitt ex så var det den klart överlägset bästa(rabbit), klar orgasmgaranti enligt henne,
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Köpte en rabbit för typ ett år sedan, men jag gillade den ej så den har legat i garderoben. Nu har jag dock gett den en ny chans o insett att den kan vara jädrigt skön! MEN det som är skönt är att låta det lilla bihanget vibrera på klittan. Det är inte alls skönt att köra den in o ut, pga materialet. Jelly suger ju som. Det spelar ingen roll hur våt man är! Nu har jag köpt en i hårdplast - vi får se om den funkar bättre! :)

Vad har ni för åsikter om dildos?

Jag har haft två R&P och är supernöjd med dem bägge. Egentligen har jag tre men den nya utan steglös kontroll var inte lika bra så jag köpte ett original. Jag har aldrig haft problem med glidet och kan köra ut och in utan problem men det behövs inte egentligen eftersom den roterande toppen och pärlorna gör jobbet samtidigt som kaninöronen på klitoris är pricken över i./Åsa
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag funderar på att göra en Clone-a-willy och ge till tjejen... Då har hon ju "mig" även när jag är borta och reser. :D

Iofs kanske jag inte ska lämna "bevismaterial" på breottsplatsen.. ;)
 

tippzy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Min sambo gjorde en clone-a-willy till mig. Han har ganska stor så materialet räckte inte riktigt till. Sedan är den alldeles för hård. Helt klart en kul grej och sexig att kolla på (den blir ju en exakt kopia), men tyvärr inte särskilt skön att använda. Tycker jag...
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Min sambo gjorde en clone-a-willy till mig. Han har ganska stor så materialet räckte inte riktigt till. Sedan är den alldeles för hård. Helt klart en kul grej och sexig att kolla på (den blir ju en exakt kopia), men tyvärr inte särskilt skön att använda. Tycker jag...

Intressant att höra från någon med erfarenhet. På vilket sätt är den för hård? Är det själva ytan eller hela dildon som är för hård? Vet du om det finns varianter på dem (förutom choklad osv) och i så fall vad som är skillnaden?
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har haft två R&P och är supernöjd med dem bägge. Egentligen har jag tre men den nya utan steglös kontroll var inte lika bra så jag köpte ett original. Jag har aldrig haft problem med glidet och kan köra ut och in utan problem men det behövs inte egentligen eftersom den roterande toppen och pärlorna gör jobbet samtidigt som kaninöronen på klitoris är pricken över i./Åsa[/quote]

Haha! Jag har helt sågat den där svängrörelsen den kan göra. Jag kan inte känna det inuti mig... Pärlorna klarar inte av att rotera när jag har stoppat in den, så jag stängde av den funktionen - var rädd för att den skulle "brinna"! :) Kaningrejen är ok men jag ogillar att öronen är spetsiga typ... Jag kanske är ovanligt känslig på klittan, vad vet jag...
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har haft samma problem som dig pussycat, den börjar gnissla som f*n och blir kokhet... Och det står att man inte får strypa rotationen onaturligt med handen, för då kan den brinna... Men i fittan?
Skönt att jag inte är den enda med det problemet iafall :D Jag kan inte använda rotationen alls... :( Och det är ju det mina kompisar är det som gör rabbiten bättre än allt annat....
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag har en Rabbit, men den använder jag bara när jag blir knullad i röven av sambon, då har jag själva dildon som utfyllnad i fittan (inte påslagen/vibrerande alltså) och den lilla kaninen vibrerande på klittan, då kommer jag direkt! En till två min, sen är jag körd! :cool:
 
Toppen