dildoknullad analt?

G

Guest

Gäst
är det något ni tjejer skulle tända på att göra?

Få dildoknulla en kille analt?
 
M

MissSecret

Gäst
Nej, det händer inget i musen när jag föreställer mig det. Inte ett endast litet pirr. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
är det något ni tjejer skulle tända på att göra?

Få dildoknulla en kille analt?

Det är väldigt upphetsande att "sätta på" en kille med strapon:p

vet inte om det räknas men har haft en tjej som provade sin modellstörre dildo
på mig, men det var mest bökigt så vi la ner det..

men jag vet att du har en fantasi att sätta på mig Snäckan;) efter ha läst din
novell...
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Min tjej knullar mig ibland med en dildo. Det var hennes idé och gör henne (och mig) kåt. Hon har inte prövat straps on än men jag hoppas att hon gör det snart.
 

JanOlle

Ny medlem
Kön
Man
Jag var med en tjej en gång som tog fram sin dildo och ville att jag använde den på henne när jag slickade henne, morgonen därpå så sa hon åt mig att bara njuta och började ge mig munsex. Helt plötsligt känner jag något som gnuggar lite lätt mot anus men då det kändes rätt ok så fick hon köra på och hon hann bara sticka in den en liten bit då jag kom direkt. Vi höll ihop några månader och nästan varje gång vi hade sex slutade det med att hon tog mig med dildon. Jag fick för mig att hon njöt av det i alla fall. Numera är det bara jag själv som stoppar in nåt där bak, tror inte min nuvarande skulle vilja testa, oftast tar jag en gurka. Gärna en modell större. :p:D Sist var jag så sugen att jag kom av bara peneteringen, behövde inte ens röra lilleman. Men det behövs mycket glid för att vara riktigt skönt.
 
Toppen