Dildon som man kan köpa i alla mataffärer!!!!!

Pellesnusk

Ny medlem
Kön
Man
Jag och frugan har hittat den perfekta dildon för härliga lekar i sängen.

Det Acuafresh tandkräm med pump.
Den är ungefär 20 cm lång och ca 4-5 cm i diameter.
Skruvkorken är lite lagom rundad.

Man får ta bort krympfilmen runt tuben där dekoren och innehålls-förteckningen är tryckt.

Man får även ta det finaste sandpapper man kan hitta och slipa lite i skarven mellan tub och lock, för den är lite vass just där.

Den har även en lite fot som man kan hålla i med ett bra grepp, men ändå kunna stöta den in och ut i fittan i nästan hela dess längd.

Den är perfekt för unga tjejer som bor hemma och inte kan gömma undan en riktig dildo p.g.a upptäcktsrisken.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Bara älskar när man står där i grönsaksdisken och en kvinna kommer fram o ska ta en gurka...är visst lite genant för många...
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Om gurkan är så belastad så måste folk tro att jag bedriver någon form av bordellverksamhet.

Mina grabbar äter bara gurka som grönsak och eftersom jag gärna vill att de skall äta så nyttigt som möjligt så köper jag fångvis med gurka när jag handlar :D

/JOhan
 

bådatvå

Ny medlem
Kön
Man
har inte provat grönsaker till annat än att äta. Men en gurka det vore ju en ekologisk dildo faktiskt. :oops:kanske värt att prova
en gång när vi var och handlade så sa jag halvhögt,när jag skulle ta en gurka - ska vi ta en till salladen oxå. så tanken kanske har funnits där i mitt undermedvetna....
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Men en gurka det vore ju en ekologisk dildo faktiskt. :oops:kanske värt att prova

Se till att du köper en KRAV-märkt! Tänk på vad den som inte är KRAV-märkt har besprutats med, jag lovar det är inte nåt sprut som du gillar :p.

Challe - Miljövän
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men en gurka det vore ju en ekologisk dildo faktiskt. :oops:kanske värt att prova

Se till att du köper en KRAV-märkt! Tänk på vad den som inte är KRAV-märkt har besprutats med, jag lovar det är inte nåt sprut som du gillar :p.

Challe - Miljövän


Precis min syn - tacka vet jag gurkor som är gödslade med riktig kodynga:D
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Grönsaker är pigga vitamininjektioner i sexlivet. Om man är avancerad lägger man gurkan eller bananen i varmt vatten i vasken ett par minuter innan man använder den på sin kvinnliga lekkamrat ;)
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Jag och frugan har hittat den perfekta dildon för härliga lekar i sängen.

Det Acuafresh tandkräm med pump.
Den är ungefär 20 cm lång och ca 4-5 cm i diameter.
Skruvkorken är lite lagom rundad.

Man får ta bort krympfilmen runt tuben där dekoren och innehålls-förteckningen är tryckt.

Man får även ta det finaste sandpapper man kan hitta och slipa lite i skarven mellan tub och lock, för den är lite vass just där.

Den har även en lite fot som man kan hålla i med ett bra grepp, men ändå kunna stöta den in och ut i fittan i nästan hela dess längd.

Den är perfekt för unga tjejer som bor hemma och inte kan gömma undan en riktig dildo p.g.a upptäcktsrisken.


Får väl ta med en acua på nästa tjänstresa ;)
 

MrMeeep

Medlem
Kön
Man
på muitt jobb är stående skämtet när vi få tjejer tar en banan- Ta två så kan du äta en..

låter som ett bra jobb, på de flesta arbetsplatser skulle det tyvärr tas som sexuella trakaserier, börjar gå lite långt med sånt faktiskt...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
på muitt jobb är stående skämtet när vi få tjejer tar en banan- Ta två så kan du äta en..

låter som ett bra jobb, på de flesta arbetsplatser skulle det tyvärr tas som sexuella trakaserier, börjar gå lite långt med sånt faktiskt...


Inte en chans att det kan tas för sexuella trakasserier OM den som utsetts för "skämtet" uppfattar det som ett skämt.

Det är ALLTID hur "skämtet" upplevs av den som står i fokus för skämtet som avgör bedömningen!

Går du in på en bank, med ett kex i handen och säger till kassören:

Detta är ett rån! Så spelar det ingen roll hur mycket du själv vill skämta.

Blev kassören rädd och uppfattade ditt "skämt" som ett hot - då kan du bli fälld för olaga hot.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Morötter är aldrig fel:oops:

Finns i alla storlekar[:0]

I riktigt heta ögonblick kan en "lunchkorv" i en kondom vara helt rätt:love:
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Visst, ibland är det lite genant att plocka största gurkan, men ärligt talat, snackar vi omkrets är det ju värre att botanisera bland sqash och auberginer...
Och auberginer har ju så lent och fint skal.. Hmm... *tänker inte tänka högt, fniss*:oops::D
 
Toppen