dildos

frida_a

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Det här verkar vara ett kanonforum!

Jag har testat en massa olika dildos och stimulatorer och tycker att det är jätteskönt.
Inget fel på duschen eller att smeka sig med händerna heller.

Jag har också ett behov av att berätta om att jag onanerar.. ofta reagerar bekanta lite .. stött.. när det kommer på tal.

Det är inte som att jag är galen i sex.. jag vet inte varför jag berättar om det så ofta.

Är det någon annan som har samma behov? Jag har t.om gjort en hemsida om det.

Besök min hemsida - http://www.skonastunder.nu
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Jaha, det är du som gjort den sidan. Trillat in där några gånger faktiskt. :)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Gungdjur

Ny medlem
Kön
Man
Vilken fin sida du hadde, är det du på bilden?
Det är synd om oss killa som bara har handen att ta till, men samtidigt har vi två av dom och dom är altid till hands! :)

Skriver med en hand nu och.. hmm med den andra.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Välkommen hit, Frida! Var in på din sida och kikade runt lite. Alltid kul med tjejer som kan prata öppet om onani, något som de flesta sysslar med. Hoppas att du får många sköna stunder med dina leksaker. Själv har jag några FleshLights som jag lättar på trycket med.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Härlig sajt!
Badankan e nog bäst, en sak som kan ligga frame, den e rolig dessutom!



Smisk, Känslan som sitter i!
 

sep

Medlem
Kön
Man
Tja Frida, skön sajt. Vågat att ha med bilden på dej själv - det finns så mycket freaks så jag hade nog inte vågat.

Det är väl rätt kul att få diskutera onani nånstans - det finns rätt få polare man kan prata med även om man e kille som jag.

Intressant att du föredrar den grövre grunkan när du varit ute o festat till exempel. Varför är det skillnad då? Iofs, jag föredrar att kolla på andra sorters porr då med kanske, man blir väl sexuellt frustrerad eller nåt ibland när man e ute...

...
don't bust that nut just yet
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Kul hemsida du har, Frida! Där kommer jag titta in igen och se vad du provat för något. Kanske badankan kan bli nästa present till sej själv. Diskret och bra. Passar mej som glömmer grejerna framme ibland....
 

frida_a

Ny medlem
Kön
Man
Tack Tilda!
Hoppas att du blir nöjd med ankan..
ska bli kul att se vad lastbryggan skickar, hoppas att det är något jag inte testat förut. lovar att skriva om den så fort jag hunnit testa.

Besök min hemsida - http://www.skonastunder.nu
 
L

Lastbryggan

Gäst
ska bli kul att se vad lastbryggan skickar, hoppas att det är något jag inte testat förut. lovar att skriva om den så fort jag hunnit testa.
Skall se till att få iväg någon kul pryl som du inte testat förut. (på hemsidan iaf.)

Såg på din hemsida att du betalt 385kr för ankan, för dom här på forumet som är intresserade kan
jag säga att på Lastbryggan kostar den bara 199kr.
www.lastbryggan.se/index.asp?t_id=101&i ... od_id=6909

//Mats - Lastbryggan
 

Gungdjur

Ny medlem
Kön
Man
OK, Frida det vat inte meningen att det skulle kallas för runkobjekt, men fantasin flödar när man läser om dina tester. skulle vlija stå brevid och skriva dina komentarer under testen. :) Tack för fina fantasi bilder. Puss!
 
Toppen