dildos

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
frida_a: Vad tycker du om killar som använder lösfittor?

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Trevligt initiativ med din sida, nu väntar vi bara på vettiga tester av leksaker för oss killar.
 

frida_a

Ny medlem
Kön
Man
Jag ska testa "The Rabbit" nästa gång! beställde den igår och hoppas att den kommer innan helgen.

Challe.. ja gärna.. om du eller någon annan vill bidra så är det bara att maila recensionen till mej.. jag har inget emot tester av killsaker på min sida!


Besök min hemsida - http://www.skonastunder.nu
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
det vore roligt att skriva en recension på en fleshlight. jag får min första i morgon hoppas jag. Varför vill du föresten ha en grov leksak när du kommer hem efter "själv efter en fest"? Vad är det för speciellt just då liksom?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Säkert Frida? Jag testar och skriver gärna. Är musik- och filmrecencent till yrekt så det skall jag nog klara ;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Playboy du är snart den populäraste killen på fourmet! Alla inlägg du har presterat hittills är gnälliga och negativa. En riktig messerschmidt, precis vad vi behöver här. Hoppas vi kan få riktig många sådana på forumet så allt handlar om rättstavning och inget om sex eller något annat snusk. Så Mr Playboy ut och leta bland alla dina kompisar och hitta så många felfinnare och petimetrar du kanså ska du no snart döda detta forum. Vi vanliga syndare är chanslösa mot dej och Bosse Ringorm
 

Chan

Medlem
Kön
Man
...det var det värsta...
visste faktiskt inte att det var en "sån anka"...
...kul...kommer ihåg att jag sett en anka hos kompis en gång...men...visste inte då...:)

Det gäller att ha MOD
att vara den man är,
och inte tappa modet,
för att man
är den man är..!
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Blir jäkligt lycklig när jag ser en sida som Fridas! Behövs verkligen då det är så mycket hysch hysch om kvinnlig onani. en eloge till Frida!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
trist att du blev tvingad att stänga!!
Hoppas att du får modet att starta igen, under nån annan form!
Håller tummarna.
*kram*


Smisk, Känslan som sitter i!
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Det som oroar mig är väl att någon liten snorunge inte kunde tänka innan han skrev.

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 
Toppen