Din önsketrekant med kändis-tjejer/kvinnor?

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Pilde de Taula eller vad hon nu heter utökat med Carolina Grymtning eller vad nu h o n heter och så kryddar vi det med Noir El Rafai. SMASK!! :D
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Pilde de Taula eller vad hon nu heter utökat med Carolina Grymtning eller vad nu h o n heter och så kryddar vi det med Noir El Rafai. SMASK!! :D

Nour!!! Men de andra två får du ha i fred för mig. Ska jag fylla på med ett par till så får Frida Karlsson bli den ena. Hennes staktag ser ut att vara i världsklass. En tredje (måste det vara svensk) kändis? Hmm kanske får man ta med Malin Baryard? Hon rider ju rätt bra :p
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Carola och jessica andersson. Jessica blir påsatt med strapon i missionären, jag tar carola bakifrån, så jäkla porrigt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Erica Johansson fd längdhopperska och Emma Green. Båda två har redan fått många sprut av vet inte varför men speciellt Erica. Sedan finns ju även Charlotte Kalla har inte varit intresserad av henne tidigare men som många gravida kvinnor lyser hon.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..många vältrimmade damer på en å samma gång. Tror jag skulle fått hjärtslag . . ! :unsure:
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle vara härligt att ha en trekant med Mary J. Blige och Orianthi.

Tänk att knulla Orianthi bakifrån medan hon slickar Mary J. Blige's våta fitta. Avslutningen måste ju bara bli att båda sitter på knä framför mig medan jag sprutar min sperma över deras ansikten, mmmmmm.
 
Toppen