Din första sexleksak

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
För er flickor (och ev pojkar) som använder sexleksaker...
Hur fick du tag på din första sexleksak? Hur gammal var du?



Själv fick jag min första dildo när jag var 16 av min dåvarande pojkvän. Jag hade länge trånat efter en dildo, men inte vågat köpa... Vi hade inte internet hemma så det fanns inte så stora möjligheter då...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Innan jag kom in på detta forum har jag inte varit så intresserad av sexleksaker.

Tyckte att det räckte så bra med mina egna händer och fingrar. Jag provade med en frukostkorv i en kondom när jag var i 18-årsåldern. Det var ingen höjdare, så jag blev aldrig sugen på att testa något annat.

Men - här har jag fått så många lockande tips att jag köpte en, alldeles innan jul.

Jag var alltså 38 år, och ju mer jag tränar på den - desto mer tycker jag om den:p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Var 16 år, såg att Teknikmagasinet hade den klassiska "stafettpinnen", lyckades köpa den, vad jag vet måste man vara 18 år för att köpa sexleksaker, de trodde kanske att jag var 18 år. Har dock inte kvar den idag.
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag fick min första dildo som paket på posten som en överraskning från en (troligtvis) svensk kille. va 16 år Visste inte vad det var så jag rev upp paketet på köksbordet, tur att ingen annan va hemma :p Paketet va anonymt så jag vet fortfarande inte vem som skickat det, enda vinken va de svenska frimärkena. så fy på er svenskar [}:)]
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Min första sexleksak var en uppblåsbar Barbara. Köpte den när jag var 16 år.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag fick min första dildo som paket på posten som en överraskning från en (troligtvis) svensk kille. va 16 år Visste inte vad det var så jag rev upp paketet på köksbordet, tur att ingen annan va hemma :p Paketet va anonymt så jag vet fortfarande inte vem som skickat det, enda vinken va de svenska frimärkena. så fy på er svenskar [}:)]

fyy på oss svenskar?
erkänn att du har nyttjat den 'stackars' staven mycket....;)
du gillade säkert den
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Mina "leksaker" har fram tills för ett kort tag sedan enbart varit levande.:oops: inspirerad av lekkamrater härifrån köpte jag en julklapp till mej själv och den är jag vÄLDIGT nöjd med...tror faktiskt jag ska ta och använda den om bara en liten, liten stund........:p
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Mina "leksaker" har fram tills för ett kort tag sedan enbart varit levande.:oops: inspirerad av lekkamrater härifrån köpte jag en julklapp till mej själv och den är jag vÄLDIGT nöjd med...tror faktiskt jag ska ta och använda den om bara en liten, liten stund........:p


:DLevande sexleksaker är inte att leka med;)

Jag är lite av Cajsa Warg dvs: Kvinna tager vad kvinna haver :)

Dessutom läste jag i en tråd här på forum om att man kunde fylla en liten flaska med olja. Jag får väl erkänna att jag kände mig lite skeptisk när jag stod där och hällde oljan i flaskan. Men jösses[:0] den var skön:p
 

söpötyttö

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag fick min första dildo som paket på posten som en överraskning från en (troligtvis) svensk kille. va 16 år Visste inte vad det var så jag rev upp paketet på köksbordet, tur att ingen annan va hemma :p Paketet va anonymt så jag vet fortfarande inte vem som skickat det, enda vinken va de svenska frimärkena. så fy på er svenskar [}:)]

fyy på oss svenskar?
erkänn att du har nyttjat den 'stackars' staven mycket....;)
du gillade säkert den

Ja, de e jätteelakt att skicka paket me sånt utan förvarning, jag kunde ha öppna de framför mina föräldrar!!! Så stygga svenskar som gör sånt. O dessutom e jag int såå speciellt förtjust i den, föredrar min kille. :p
 

Cybosia Mesomella

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Hmmm, Ibland känner man sig som den ända i sin ålder som aldrig ägt en sexleksak.... Och nu så tycker sambon att det skulle kännas lite odd om jag gjorde detta...

Har dock funderat på denna nya helt magnifika iden som finns på teknikmagasinet med att göra en egen dildo via avgjutning....
Dock verkar killen inte allt för haj på det... :S
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hmmm, Ibland känner man sig som den ända i sin ålder som aldrig ägt en sexleksak.... Och nu så tycker sambon att det skulle kännas lite odd om jag gjorde detta...

Har dock funderat på denna nya helt magnifika iden som finns på teknikmagasinet med att göra en egen dildo via avgjutning....
Dock verkar killen inte allt för haj på det... :S

Samarbete verkar vara det bästa. I alla fall om man får tro dem som har erfarenhet av "Kukavgjutningar" under tråden "Killgrejer";)
 

candy_girl

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag var 16 år då ja fick min första sexleksak. fick den av han jag va tsm me då.. :oops:
De var e dildo..
:D:oops:
 

placebo

Medlem
Kön
Man
jag var väl en 15 år och blev byxmyndig. då tyckte mina polare att en dildo skulle sitta fint. så jag fick en av dem.
tycker för övrigt inte om dildosar (?) speciellt mycket
 

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är lite av Cajsa Warg dvs: Kvinna tager vad kvinna haver :)

Dessutom läste jag i en tråd här på forum om att man kunde fylla en liten flaska med olja. Jag får väl erkänna att jag kände mig lite skeptisk när jag stod där och hällde oljan i flaskan. Men jösses[:0] den var skön:p[/quote]

:O måste jag prova, vad för flaska föresten?
 

Smek_Mig

Ny medlem
Kön
Kvinna
Min första sexleksak har jag nu och den använder jag väldigt flittigt, päronen måste undra vart alla batterier går ? ;) haha härligt när det finns kåta människor som vågar och berätta saker. Denna sidan har förgyllt min dag :D
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
egentligen hade jag 2, en dildo som jag har fortfarande.. sen hade jag en buttplugg oxå, men den ville mitt ex behålla, han ville väl leka i analen själv antar jag:eek:[:eek:)]
 

ThEJoa

Ny medlem
Kön
Kvinna
Min första leksak fick jag av min bästa kompis när jag var 13 år gammal.
Det var en rosa liten dildo.

Vi använde den på varandra. :oops:

(Jag är inte lesbisk)
 
Toppen