Ditt äldsta/yngre möte?

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
Vill gärna höra erat möte med när ni var yngst hur gammal den äldsta ni träffat var? Och vad som hände? Och tvärtom.

Jag träffade min mammas bästa kompis när
Jag va runt 20. Hon 45+ känt mig sen jag va liten.

Även när jag var 18 hos en polare förfesta, fingra hans mamma på balkongen 40+ ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var sjuttonår förlorade jag oskulden till pappas fru, fast när de var inte gifta ännu.
Hon var tjugosju år äldre än mig fick lärare mig med henne om jag inte rörde min lillasyster som var femtonår var bara styvsyster,
Hade aldrig haft någon tanke på att ha sex med min lillasyster.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Äldsta mannen var 67 när jag var 27. Han fick min oskuld, och gav mig mitt första ”cumfuck”.

Äldsta kvinnan var en 37-årig stockholmska. Jag var 30. Hon köpte en strap on som hon knullade mig med på första dejten.

Yngsta killen vet jag inte, men kanske 5 år yngre. Knullade honom till två orgasmer.

Yngsta kvinnan är min sambo. Hon är åtta år yngre. Hon var 23 när vi träffades. Och i år träffades vi för 10 år sedan. Vart helt förlorad i henne, både som person och kroppsligt, sedan hon uppenbarade sig första gången…
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag var 17 och nyfiken på smisk. Hängde en del på darkside och började chatta med en man från Stockholm. Vi fick upp ett bra snack och när han passerade Göteborg träffades vi på Scandic No25. Jag hade med mig en väska med typ flick kläder, skol flicka typ. Minns att jag var nervös som fan men samtidigt som jag fixade till mitt hår i tofsar och kläderna så snackade vi. Han var hur lugn som helst, inte pushig utan trygg. Vi var överens om att det bara handlade om smisk och inget annat. Så vi körde igång leken och blev hysteriskt kåta båda två och knullade som galningar, alla spärrar va som borta, han kallade mig Blondie och shit vilken resa jag fick. Han va 58 år...jag skäms inte, jag är glad att det hände för han gjorde det såååå bra!
 
P

PeterGBG

Gäst
Yngsta jag vart med var 18 när jag var 29. Henne hade jag träffat på en pub. Var mitt i veckan, så när det stängde vid 23 drog hon & jag vidare. Allt var ju stängt, så vi hamnade på en porrbio på andra Långgatan. Satte på henne i nästan alla runkbåsen & även ute vid dem större skärmarna. Sprutade i hennes mun & i hennes trånga rumpa.

Äldsta har bara vart något eller några år äldre än mig. Har hållit mig till min egen ålder. Känts bäst så. Men jag skulle kunna tänka mig någon som är runt 60-70 om allt känns rätt.
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Den äldsta kvinnan som jag har knullat med var 8 år äldre än mig och jag var då 40 år och hon var 48 år.
Den yngsta tjejen som jag har knullat med var 30 år yngre än mig och jag var då 48 år och hon var 18 år.
Jag förlorade oskulden och tog oskulden på min första tjej när vi båda var 14 år.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Yngsta jag varit med beror lite var man räknar som sex. Har onanerat tillsammans med yngre flickor yngsta var nog sex eller sjuår jag var 9 eller tioår hände några gånger.
Blev tillsammans med en av de flickorna.
När hon var trettonår slickade jag henne till orgasm första gången jag smakade på en slida, hon ville inte suga min kuk så det slapp hon.
Någon månad efter hon fyllt femtonår jag var sjuttonår hade vi samlag hon var oskuld men inte jag. Hade haft sex med en mycket äldre kvinna och det verkade ha lärt mig en del. Någon månad senare sög hon min kuk för första gången. Det var väldigt länge sedan hon är nu gift och har barn vi har tyvärr inte längre någon kontakt. Men sist jag talade med henne sa hon att hon ångrade ingenting, det hade varit skönt och jag var försiktig.
 
Last edited:
Toppen