Ditt allra första ungdomsmöte med äldre mansperson med sexavsikter.

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag avsåg inte någon längre kontakt, utan närmast att någon kommit fram, när du suttit, stått el dyl någonstans, och du förstått att det varit med speciella avsikter, samt hur det utvecklade eller avvecklade sig.
Men om det ledde till längre eller flera möten, så berätta gärna om det.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag avsåg inte någon längre kontakt, utan närmast att någon kommit fram, när du suttit, stått el dyl någonstans, och du förstått att det varit med speciella avsikter, samt hur det utvecklade eller avvecklade sig.
Men om det ledde till längre eller flera möten, så berätta gärna om det.
Inget sådant som jag varit med om.
 

Maria_Milf

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Kvinna
Min sexuella debut var med en 38 år äldre man. Jag hade fyllt tonår och allt hände på en fest i samband med midsommarfirande. Jag var tokkär i honom och jag lät mig förföras och det är fortfarande bland de bästa sexuella upplevelser jag haft.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantastiskt ! Inte ofta man får höra den sidan av tidiga sexmöten mellan nybörjare/unga och äldre. Fint att du delar med dig av den erfarenheten.
Höll ni kontakten sen, eller blev det bara ett one night stand?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När jag var typ femton så började en av min storasysters kompisar att visa Intresse och ge mig förslag om hon ville "lära upp" mig, kvinnan var väl då runt 20++
Men tack och lov blev det inte "mrs Robinson " som blev min första...

På gymnasiets sista år var det en del kvinnliga lärare som var lite flörtig och närgångna...
Minns tre av dem än idag... Inget napp för dem heller...

Hade däremot lite "kul" med en kvinnlig kemilärare på komvux.... Men jag lärde nog henne mer än tvärtom..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag började runka var vi flera som ibland gjorde de tillsammans. Jag var 9-10år. Var väl inte så stor skillnad de äldsta var väl runt 13år man tyckte var mycket då. Lite senare fick vi kontakt med två äldre kvinnor som även kunde smeka oss de gillade yngre killar helt enkelt.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig varit med om något sådant. Kanske inte rör mig i rätt kretsar.

En gång på studentklubb i min ungdom kom en man som antagligen var i min egen ålder och plötsligt lade armen om mina axlar och bara tittade på mig. Jag tittade förvånat och förvirrat tillbaka tills han sa "alltså, det är bara att säga till om du inte är gay".

Lite konstigt sätt att ragga på tyckte jag.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Aldrig varit med om något sådant. Kanske inte rör mig i rätt kretsar.

En gång på studentklubb i min ungdom kom en man som antagligen var i min egen ålder och plötsligt lade armen om mina axlar och bara tittade på mig. Jag tittade förvånat och förvirrat tillbaka tills han sa "alltså, det är bara att säga till om du inte är gay".

Lite konstigt sätt att ragga på tyckte jag.

Full, nervös, osäker, orutinerad..... etc.

Hur man än försöker göra en kombo av detta, så blir det inte riktigt bra.
Men, han var nog lite kåt och ville leka!?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När jag var 20 och precis flyttat hemifrån träffade jag en man via nätet. Han hade precis fyllt 65.
Vi träffades några gånger. Jag sög av honom tills han sprutade. Inger mer än så tyvärr
Det var väl inte illa att det blev så pass....
Eller hade du önskat att han sög av dig med?
 
Toppen