Ditt bästa onani minne?

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Minns en gån när jag kanske var 13-14 år och hade fått för mig jag inte skulle runka till orgasm. Jag höll ut i kanske 7 månader. Men en morgon gick det inte att hålla emot. Alltså den mängden sperma som kom då! Jag ljuger inte om jag säger att det var en deciliter. Efter det slutade jag upp med sådana dumheter och kuken har fått utlopp varje dag
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
I bland dyker det upp olika minnen i min gamla skalle. När jag var riktigt ung så hyrde mina föräldrar
på semestern en stuga på en ö i havet utanför ett litet sågverks samhälle på norrlands kusten många år i rad.. På ön fanns tre stugor men det var nästan bara vi där. I den bortersta bodde en gubbe, han som körde bussen från stora staden till samhället. I början på 60 talet var det en tur på morgonen och en på eftermiddagen. Då hände det att han kom ut mellan bussturerna. Nyfiken som man var kollade man in i de andra stugorna. En dag fick jag för mig att titta in på hans utedass. Eftersom det inte var låst gick jag in. Såg ut som vanligt med en lite hög tidningar på sidan. Överst låg en gammal dagstidning men när jag tittade längre ner i högen hoppade hjärtat till. En nästan ny Playboy tidning låg där, bläddrade för första gången i den tidningen och utviks flickan på mitten fick kuken att stå ordentligt. Men det blev ännu bättre, lite längre ned låg ett par som jag tror var tyska porr tidning. I de svenska tidningarna hade kvinnorna rejäla buskar mellan benen men på dessa var det mest en tofs ovanpå fittan som då syntes mycket tydligare.
I en var det en mogen kvinna som stoppade in allt möjligt i fittan, en kavel, ballongvisp, gurka och flera morötter samtidigt. Verkligen upphetsande och det behövdes inte många drag på kuken innan satsen sprutade ut. Den hamnade på bakväggen och tyvärr på de så vanliga bilderna på kungafamiljen som alla utedass av någon anledning hade på den tiden. Jag torkade försiktigt av bilderna så gott jag kunde och smög ut lite skamsen. Det blev många turer till gubbens utedass denna sommar men först sommaren efter hade han nya porrtidningar där.
 

Bondegutten

Medlem
Da jeg var 15 var jeg på campingtur med familien, og jeg brukte på den tiden (også) å runke veldig ofte. Men siden det ikke ble noe privatliv på turen ble det vanskelig å få til. Etter en uke var jeg så utrolig kåt, og da vi kom til en campingplass hvor det var avlukker i dusjen benyttet jeg sjansen til å ta en god runk. Det føltes veldig intenst og jeg husker at det kom 14 store sprut. Sperman var så tjukk at den føltes nesten klumpete, og helt gulhvit.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett av de bästa. Var nog när man som ung o nyfiken en sommar , tältade med sommarkompisarna på en tomt . Vi hade lånat fiban i smyg , sedan låg vi i sommar sovsäckar o blev styva . Vi sade vi skulle se vem som kom först . Ingen vågade visa , men vi hade tagit med en rulle toapapper . Den som först. Visade upp. Kladdigt papper vann, nästa morgon låg de 4 papperstussar på töltgolv. O vi var alla generade . Talade aldrig om det mer. Såg nog alla nakna någon gång , men aldrig styva
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Det finns många, men ett som var riktigt skönt var när jag första gången besökte en porrbio. Satt där i mörkret och kollade på en film med inte så mycket folk i salongen var ju mitt på dagen. Efter en stund kom en äldre man och satte sig i stolen bredvid. Fortsatte att se på filmen och kände att hans knä pressades mot mitt lår, jag gjorde inget och han fortsatte så ett par gånger. Plötsligt känner jag en hand på mitt lår, första bara stilla, sen börjar han att klämma lite och förde handen efter tag mot min styva kuk i byxorna. Det var så otroligt skönt och när han fumlade med att öppna gylfen och knappen på mina jeans och till slut fick ut min styva kuk och började runka den sakta och mjukt. Jag stängde ögonen och bara njöt, och plötsligt så böjde han sig ned och tog min kuk i munnen och sög så otroligt skönt tills jag inte kunde hålla tillbaka satsen längre utan sprutade i hans mun. Han svalde satsen och sög mig ren från sperman, viskade tack och reste sig och gick.
Såg honom aldrig mer, men minnet finns kvar.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
På porrbio. Varit där ett par timmar och runkat så att jag var ordenligt kåt. Då kom det fram en kille något yngre än mig och viskade i mitt öra. – Jag gillar vad jag ser.Sedan kände jag hans hand långsamt och ömt greppa om min påle. Jag böjde mitt huvud bakåt och han kysste mig lätt på halsen. En explosion av orgasm kom. Det bara pumpade på. Större stats och längre sprut har jag aldrig fått sedan dess. Efteråt var det som om orgasmen inte släppte. Jag var i en helt annan värd.

Så kan det bli när den hjälpande handen kommer i precis rätt ögonblick.
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett runk minne som dyker upp ibland är följande. Vi var ett gäng killar som hängde i hop.
Tre av oss bodde i samma höghus och vi runkade ihop när vi var 12-14. Detta hände när vi var 20+ typ. Vi var fler i gänget och en kille hade fått en fästmö. Vi hade träffat henne lite tidigare på fester och märkt att hon hanterade drickandet inte så bra. När vi var hemma på permis från lumpen så blev vi tre gamla kompisar hembjudna till tjejens föräldrars villa, dom var borta, på fest. Vi gick så klart dit och det var mycket folk. Vi märkte att hon som vanligt hade druckit för fort och lite väl mycket. Efter en stund var vår kompis och hon borta och vi trodde att han nattade henne. Då kom han och sa, kom så får ni se något, och tog oss upp till övervåningen och öppnade dörren till hennes rum och sa, gå in. Det gjorde vi, hon låg på sängen,
naken från midjan och neråt, benen lite uppdragna och särade. Hon hade en gullig fitta med mest ljust fjun på och lite sperma syntes. De hade gått upp och knullat och hon somnade hårt direkt efter. Titta sa han
och smekte hennes fitta och lite mera sperma rann ut. Kan inte ni runka och lägga satsen på hennes mage sa ha, blir hysteriskt roligt när hon vaknar. Det var nu länge sedan vi tre runkade ihop men hon var väldigt gullig och vi kåta som vanligt. Vi runkade ut tre rejäla satser och la på hennes mage och fitta. På den tiden sprutade man ju rätt rejält. Hon hade fått skitslag när hon vaknade på natten med en sjö av sperma över magen och fittan och undrade vad som egentligen hade hänt. Han sa bara att han blev extra kåt på henne och kom ovanligt mycket. Kanske inte helt snällt gjort, lite ungdomligt oförstånd kanske. Men det bra som hände var att hon tog det mycket lugnare med drickat efter det.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är en 63 år gammal gay man som runkade till utlösning första gången när jag var 10 år så jag har mer än 50 års runkande att tänka på.

Jag vet nog inte om det minne jag tänkte berätta är det absolut bästa, men en händelse jag minns väldigt tydligt. Det handlar om en längre bilresa för omkring 25 år sedan där jag var passagerare och fick skjuts av min allra bäste vän som jag hade mycket sex med under ganska många år .

Jag la handen på min kompis lår och han var uppenbart tvärkåt och bad mig ta fram och runka hans kuk medan han körde. Det gjorde jag så gärna och smekte honom långsamt till utlösning.

Under den här tiden gjorde min vän ofta långkörningar på 30-40 mil och han berättade för mig att en av hans favoritsysselsättningar under körningarna var att ta fram kuken och runka av sig till utlösning. Det hände rätt ofta att ha sprutade sperman upp i bilens innertak.

Lite trafikfarliga kåtaktigheter således...
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Satt på en bänk på en porrbio och runkade till porr och det var 3 killar som cirkulerade omkring där jag runkade. 2 snygga och 1 som var mindre attraktiv! Alla verkade vilja runka den men dom 2 snygga vågade inte riktigt men den 3 e började, men jag tog bort hans hand, dom fortsatte cirkulera och han gav sig på den igen, blev lite irriterad och tog bort hans hand igen! Cirkulation fortsatte igen och han tog tag i den igen och tvångsrunkade den och jag kände shit jag håller på att komma, puttar bort honom och försöker hålla emot sperman men den bara står och pumpar ut långa strålar över golvet! Blir väldigt besviken och är på väg hem och en av dom snygga säger att gud va synd att du går hem! Det var synd men tyckte ändå det kändes lite sexigt att man stod halv vikt för att hålla emot och det bara pumpade ut sperma inför öppen ridå över golvet! Undrade om folk halkade i det senare!
 
Last edited:

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
En av mina bästa runk genom tiderna var hemma hos en polare. Jag satt i bara kalsonger i soffan (jag var väl runt 14 år) och läste en tidning. Polarens mamma bestämde sig för att göra ett gympingpass iförd endast en t-shirt och trosor framför tv:n.
Först tänkte jag inte så mycket på det men vissa övningar hos gjorde så var det mycket rumpa som syntes. Det blev dags att runka när hon låg på rygg med fötterna i golvet och juckade upp med mellangärdet i rytmen till musiken på gympingpasset. Tror till och med att det var Susanne Lanerfelt eller vad hon hette som skrek "kniiip" med mera hela tiden he he.
Men med särade ben, juckandes, med fri insyn mellan benen på henne för mig så runkade jag febrilt med handen innanför kalsongen. Härlig liten cameltoe hade hon också.
Tog inte lång tid innan jag sprutade...
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
En av mina bästa runk genom tiderna var hemma hos en polare. Jag satt i bara kalsonger i soffan (jag var väl runt 14 år) och läste en tidning. Polarens mamma bestämde sig för att göra ett gympingpass iförd endast en t-shirt och trosor framför tv:n.
Först tänkte jag inte så mycket på det men vissa övningar hos gjorde så var det mycket rumpa som syntes. Det blev dags att runka när hon låg på rygg med fötterna i golvet och juckade upp med mellangärdet i rytmen till musiken på gympingpasset. Tror till och med att det var Susanne Lanerfelt eller vad hon hette som skrek "kniiip" med mera hela tiden he he.
Men med särade ben, juckandes, med fri insyn mellan benen på henne för mig så runkade jag febrilt med handen innanför kalsongen. Härlig liten cameltoe hade hon också.
Tog inte lång tid innan jag sprutade...
Du har rätt att gympingprofeten hette Susanne Lanefelt. Men hade inte runkstunden blivit ännu mera oanständigt kåt om din kompis hade suttit och runkat bredvid dig i soffan?!?!
 
  • Gilla
Reactions: Mac

AndLargbg

Aktiv medlem
Finns många tillfällen givetvis men här är en av dom :)

Hade en granne som var 2 år yngre än mej.
Tror jag var 15-16 vid tillfället. Var ute på gatan när det var mörkt och såg henne genom fönstret i deras kök i BH. Bara det gjorde mej kåt. Smet då bakom deras hus där jag vet hennes rum låg samt att det alltid var kolsvart där då dom hade en stor fet häck där. Ställde mej där i mörkret i häcken med kuken framme. Till slut gick hon in i sitt rum och till slut såg jag henne ta av Bhn. Det sprutet var massivt :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En av mina bästa runk genom tiderna var hemma hos en polare. Jag satt i bara kalsonger i soffan (jag var väl runt 14 år) och läste en tidning. Polarens mamma bestämde sig för att göra ett gympingpass iförd endast en t-shirt och trosor framför tv:n.
Först tänkte jag inte så mycket på det men vissa övningar hos gjorde så var det mycket rumpa som syntes. Det blev dags att runka när hon låg på rygg med fötterna i golvet och juckade upp med mellangärdet i rytmen till musiken på gympingpasset. Tror till och med att det var Susanne Lanerfelt eller vad hon hette som skrek "kniiip" med mera hela tiden he he.
Men med särade ben, juckandes, med fri insyn mellan benen på henne för mig så runkade jag febrilt med handen innanför kalsongen. Härlig liten cameltoe hade hon också.
Tog inte lång tid innan jag sprutade...
Knappt man tror det är sant. Att bara sitta i soffan hos en kompis iförd enbart kallingar väcker mina misstankar om uppdiktad historia.... resten ännu mer osannolik... Sorry!
 

martindalarna

Aktiv medlem
Det är ju några stycken, flesta ”första gången” grejer. Men första gången jag runka och spruta på cam för en tjej är en sådan gång. Brukade hänga på kkchatten (hette typ så) i början av 2000 talet. Ibland bytte man msn med ngn kille och runka ihop. Stötte en gång på en tjej som kallade sig ”arranbrutal”. Mörkhårig, ful, såg galen ut. Jäklar vad hon pullade när jag runkade. Blev några runk för henne under nått år innan hon inte gick få tag på längre
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Ett skönt runkminne var jag i 17 års åldern och vi var ett gäng som firade midsommar hos en tjejkompis. Jag somnade i en soffa under kvällen och vaknade så hade alla vänner gått vidare. Jag hörde stönande från ett av sovrummen och kunde inte låta bli att öppna dörren lite, en av mina polare knullade tjejkompisens mamma bakifrån och jag kunde inte låta bli att ta fram kuken och runkade skönt samtidigt som jag tittade på, efter några minuter sprutade jag skönt..
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Finns så många kan dela med mig av ett till.
En klasskamrat till min lillasyster hade fått reda på att jag hade onanerat tillsammans men min lillasyster. Hon hade en storebror men han ville knulla som hon utryckte det kanske inte sin syster men min lillasyster.
Tjejerna var båda trettonår vill inte ha samlag och sedan så han min syster haft mens i över ett år och ville absolut inte bli gravid även om man kan skydda sig.
Najda frågade mig kan du inte runka och komma över mina pattar. Jag kan klä av mig så kanske det blir lättare. Plötsligt var Najda naken satte sig i skräddarställning och när jag började runka och fick ett kraftigt stånd började hon smeka sin klitoris
Kände doften av kön i rummet och förstod att jag inte skulle kunna hålla på så länge.
Plötsligt kom min lillasyster in enbart klädd i trosor med en videokamera i handen var nog Nadjas familj vi hade ingen. Lade min sats mellan Nadja bröst jag var lite äldre femtonår så de kom rejält. Då kastad Nadja tillbaka sitt huvud grimaserade och pep till, fick sedan redan på att det var hennes första orgasm. Nu var jag tvungen att lämna rummet tjejerna ville leka tillsammans. Min syster ville helst inte visa sig naken för mig, det var något år sedan hon hade utvecklats sa hon. Kunde nog stämma hade sett hennes bröst växa rejält.
Att vara barbröstade hemma var inga problem tyckte hon och visste nog att jag kunde bli lite besvärad och upphetsad. När pappa var hemma var det annorlunda då började hon dölja brösten. Men hon kunde gå från tex badrummet med en handduk runt kroppen men med brösten fria, tror varken hon eller pappa tänkte så mycket på det även om han bara var en styvdotter så han henne som sin dotter. Var den enda pappa hon kände sedan hon var sexår.
Nadja och jag fortsätta att onanerar några gånger, men sex vill hon inte ha det ända jag har haft i mig är tamponger förklarade hon. Kunde nog stämma när hon onanerade var det Klitorisen hon koncentrerade sig på.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ett till var när jag läst att man skall bytta hand. Testade det låg länge ca en timme med fel hand, är högerhänt men av någon anledning brukar jag runka med vänster handen. Kom till slut i en kraftig orgasm min mage och bröst blev väldigt kladdigt.
Vet inte varför men ståndet lade sig inte tog nu vänster handen tog bara några minuter kom igen att jag kunde spurta så mycket även andra gången förvånad mig.
Det hände forfarande att jag ibland tar fel hand min högerhand men vill jag komma snabbt är vänster bättre.
Vet inte men en flickvän använde alltid samma hand, det var en anledning den andra handens fingrar smekte och stack hon i baken. Vill inte använda den i slidan eller på klitoris efter det innan hon tvättat handen. Hon brukade ha vått servetter att torka av handen med.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ett till var när jag läst att man skall bytta hand. Testade det låg länge ca en timme med fel hand, är högerhänt men av någon anledning brukar jag runka med vänster handen. Kom till slut i en kraftig orgasm min mage och bröst blev väldigt kladdigt.
Vet inte varför men ståndet lade sig inte tog nu vänster handen tog bara några minuter kom igen att jag kunde spurta så mycket även andra gången förvånad mig.
Det hände forfarande att jag ibland tar fel hand min högerhand men vill jag komma snabbt är vänster bättre.
Vet inte men en flickvän använde alltid samma hand, det var en anledning den andra handens fingrar smekte och stack hon i baken. Vill inte använda den i slidan eller på klitoris efter det innan hon tvättat handen. Hon brukade ha vått servetter att torka av handen med.
Jag är också högerhänt och runkar alltid med högerhanden. Men i sängen ligger frun till höger om mig. Så oftast får jag ta vänsterhanden när jag ska runka av satsen på hennes buske. Men det funkar det med
 
Toppen