Har så många… men kommer att tänka på när jag var 13 och pryade på min syrras jobb. Där jobbade man natt och dag, och där fanns några övernattningsrum. Hon jobbade sent, så jag fick gå och lägga mig före henne. Hon följde mig till rummet där jag skulle sova. På nattduksbordet låg en hel hög med veckotidningar. Jag tog en ur mängden, och det visade sig vara en porrtidning! Eftersom hon var med blev jag jättegenerad och slängde den ifrån mig. Hon tittade på den och sa besvärat ”det finns ju andra tidningar också” och stoppade tillbaka den i högen. Sedan sa hon gonatt och gick tillbaka till sitt jobb. Jag låg där med ståkuk och ville så gärna titta i tidningen och runka, men jag var rädd att hon skulle märka att jag flyttat på den, så jag vågade inte. Kuken pulserade och savade och jag var så jäkla kåt, vad göra?!
Kom på att rummet bredvid var tomt, kanske det fanns en porrtidning där också?! Jag smög in och kollade, ingen var i närheten. Ja, vilken tur, där låg en porrtidning också! Jag tog den och smög in på toaletten. Kuken stod i pyjamasen, ”tur att ingen ser mig”, tänkte jag. Inne på toaletten drog jag ned pyjamasbyxorna och satte mig på toaletten med ståkuk. Jag hade varit kåt så länge, kuken var så känslig att det nästan gick för mig utan att jag rörde vid den. Men jag ville hålla ut på det, så jag kollade på bilderna och läste porrtexterna med bultande och savande kuk utan runka. Till slut måste jag ändå ta tag i kuken och runka den. Det behövdes bara ett par drag så gick det för mig, kuken var nästan öm och den bara vibrerade av kåthet, det var så skönt när jag äntligen fick spruta!
Sedan smög jag tillbaks och lämnade tidningen där jag tagit den och gick och lade mig. Men jag kunde inte sova, jag låg där med stånd och tänkte bara på tidningen där några centimeter från mitt huvud. Till slut kunde jag inte låta bli, utan jag plockade fram den och tittade i den. Nu måste jag ju runka igen, men jag vågade inte ta tidningen med till toaletten ifall min syster skulle komma, så jag gick ut på toaletten och runkade utan den den här gången. Efter det kunde jag somna gott!